20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Din beste Newcastle-kamp  (Lest 9397 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Din beste Newcastle-kamp
« på: 26. Okt. 2008, 23:03 »
I desse triste tider er det på tide å tenke litt positivt. Då spør eg kva som er din favoritt Newcastle-kamp som du har vore på live.

Eg har kun vore på ein live Newcastle-kamp, og det blir jo også selfølgelig min favoritt. Vil påstå eg var ganske heldig med valget, var nemlig tilstede på Newcastle-Tottenham 22.10. 2007. Satt på Platinum Club, med fantastisk oversikt over kampen. Syns også det var meget bra stemning, kanskje ikkje så rart i og med at eg er vandt med Fosshaugane Campus ellers (sjølv om det og er en fantastisk stadion :)). Gløymer aldri då eg gjekk ut av baren og fant setene, så utrulig mektig følelse, St James Park er ein stadion som supporterar av dei fleste andre lag kan misunne oss! :)

En ting er sikkert, det blir ikkje lenge til min neste Newcastle-kamp, vel verdt pengane! Kampen endte forresten 3-1 etter scoringar av Martins, Cacapa og Milner.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Din beste Newcastle-kamp
« Svar #1 på: 26. Okt. 2008, 23:06 »
Har vært på 5 Newcastle-kamper:

* Newcastle - Arsenal 1-1
* Newcastle - Sunderland 3-2
* Vålerenga - Newcastle 1-1
* Lillestrøm - Newcastle 0-3
* Man. Utd - Newcastle 6-0

Og det er selvfølgelig kampen mot Sunderland som er høydepunktet! Ameobi med to scoringer og Emre som avsluttet det hele med en vakker frisparkscoring!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 26. Okt. 2008, 23:07 »
Newcastle-Sunderland 3-2 var vel den største...

Den første var også stor. Newcastle slo City 3-0 etter 2 mål av kongen sjøl :) Ameobi åpna scoringsballet...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 26. Okt. 2008, 23:21 »
Har vært på 9 kamper

- VIF-Newcastle 1-1
- Newcastle-Bolton 2-1
- LSK-Newcastle 0-3
- Newcastle-Villa 0-0
- Arsenal-Newcastle 2-0
- Newcastle-Spurs 3-1
- Newcastle-Arsenal 1-1
- Newcastle-Man.utd 1-5
- Newcastle-WBA 2-1

Største opplevelesen er nok kampen mot Spurs i fjor, samme som trådstarter. Satt også på Platinium Club den kvelden forresten. Men klart at første turen på SJP var stort også, eneste gang jeg har sett Shearer spille også:)
« Siste redigering: 30. Okt. 2008, 21:11 av kø1 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: 27. Okt. 2008, 00:28 »
har vært på en kamp jeg da
Newcastle-Tottenham 3-1

våren 06, sykt bra stemning! husker ikke så mye nå annet en at Shearer scora på straffe, og lee bowyer gjorde sin beste kamp i newcastle trøya! satser på en ny tur til våren! :)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 27. Okt. 2008, 12:02 »
Newcastle - West Ham
Newcastle - Sunderland
Newcastle - Birmingham
Newcastle - West Ham
Vif - Newcastle

og 9.nov blir det Fulham - Newcastle.

Høydepunktet er nok den første West Ham kampen, da jeg fikk hilse på kongen og Bobby Robson. Sunderlandkampen kommer hakk i hæl.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 27. Okt. 2008, 12:14 »
Newcastle - West Ham 3-1
Newcastle - Birmingham 1-0
Vålerenga - Newcastle 1-1
Newcastle - Chelsea 2-1
Lillestrøm - Newcastle 0-3
Newcastle - Blackburn 0-2
Liverpool - Newcastle 3-0

Høydepunktene er mange, husker det var en fantastisk opplevelse å være på St James`Park for første gang! Den følelsen man får når man kommer inn på SJP første gang er enorm!!
Seieren over Chelski er selvsgat en høydare! Vi kom under, men Ameobi og SHEARER snudde til seier!! Herlig stemning og moro å være tilstede når russerne ble sendt hjem med tap.

Ellers er min trend dårlig. Begynte bra med bare siere, men de senere årene har jeg bare opplevd tap.
Må også legge til at jeg ikke syns Anfield Road er i nærheten av St James`Park på noen områder. Utseende, kvalitet og stemning er bedre op SJP! Så vi har i hvertfall all grunn til å være stolte av våres stadion og stemning som skapes der. Synd ikke laget følger opp med samme standard om dagen..

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #7 på: 27. Okt. 2008, 15:23 »
Mine Newcastlekamper:

Newcastle - Arsenal 0-0

Beste er vel den på SJP, med de to andre ganske close. Vil påstå at 9.april 07, kampen mot Arsenal, er noe av det beste jeg har opplevd i hele mitt forholdsvis innholdsrike lik :P
Skal vel antageligvis over i slutten av januar. Se Tyne vs. Wear. Sparer for harde møkka :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 27. Okt. 2008, 15:36 »
Jeg har sett

Newcastle - ManU 1-1
Newcastle - Sunderland 3-2
Newcastle - Arsenal 1-0
Newcastle - Tottenham 3-1
Everton - Newcastle 2-2

De beste kampene for meg var Everton - Newcastle og Newcastle - Tottenham.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 27. Okt. 2008, 16:15 »
Mener du virkelig at de to overgikk Newcastle - Sunderland? Greit nok hvis det var en regular kamp som endte 0-0, men det var jo en ganske høydramatisk kamp!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 27. Okt. 2008, 16:22 »
For meg så overgikk de den kampen ja.

Kampen borte mot Everton var den beste jeg har vært på rent stemningsmessig da trykket blant borte supporterne var helt enormt.

På Sunderland kampen så hadde jeg ikke så gode plasser så det ødela nok en del rent lydmessig. Kampen var spennende, men helheten var dårligere enn de to andre jeg nevnte.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 27. Okt. 2008, 16:31 »
Mine:

Newcastle 1 - 2 Chelsea
Newcastle 0 - 2 Scums
Newcastle 0 - 0 Boro
Newcastle 0 - 3 Liverpool

Noken som sler den elendige statistikken? ::)
Har vel ingen favorittar her, men første var bra nok sjøl om det vart tap. Resten vil eg helst gløyma...Ikkje imponert over stemningen i desse heller...
Fy fan, no vart eg faktisk endå meir deppa, eg ha jubla live for kun eit mål!!! :o

2 veker til så kan eg vel leggja til Fulham 0 - 0 Newcastle  :(
« Siste redigering: 27. Okt. 2008, 16:35 av lgrinde »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 27. Okt. 2008, 16:37 »
Slapp av, Igrinde. Jeg skal også over på fulhamkampen, og Newcastle har ALDRI tapt når jeg sitter ringside.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 27. Okt. 2008, 19:35 »
Jeg har bare sett Newcastle live to ganger. Og ingen av kampene var spesielt gode.
Å rangere de to kampene er latterlig enkelt.

-   Vålerengen - Newcastle 1-1
-   Newcastle - Portsmouth 1-4

Skal vi kalle dette en trend, bør jeg nok holde meg foran TV-skjermen når Newcastle spiller. Ser jeg kampen live, er jeg garantert katastrofe. Så fikk jeg da også klar beskjed om å dra hjem igjen etter bare 20 minutter mot Pompey. Nå ble jeg riktignok værende, og hadde uansett the time of my life, men resultatet ble ikke stort bedre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 27. Okt. 2008, 20:31 »
Slapp av, Igrinde. Jeg skal også over på fulhamkampen, og Newcastle har ALDRI tapt når jeg sitter ringside.

Thank God!!! ;D