20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 28/10: Newcastle - WBA [C+ Sport 1 kl. 20.45]  (Lest 40492 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 28/10: Newcastle - WBA [C+ Sport 1 kl. 20.45]
« Svar #15 på: 26. Okt. 2008, 21:05 »
Haha, ja la oss for guds skyld ta ut den ene spilleren i laget som virkelig er uforutsigbar og som kan skape noe på egenhånd!

La oss starte med Xisco og Ameobi på topp, så er vi helt sikre på å ha to spisser som beveger seg minimalt i løpet av en kamp.
« Siste redigering: 26. Okt. 2008, 21:07 av Daniel »

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #16 på: 26. Okt. 2008, 21:22 »
syns nok at Martins skal starte.. Få han i gang så fort som mulig!!! Trenger han i form NÅ!!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 26. Okt. 2008, 21:26 »
For i helvette, sjølvsagt skal Martins starta!!!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 26. Okt. 2008, 21:41 »
Helt enig!
Martins bør ikke få starte før han viser seg mer frem fra sin bedre side.

Du som etterlyser fart og litt ferdigheter i en annen tråd her, så vil du ha ut Martins? Does'nt make sense! Selvsagt skal Martins starte, vår beste spiller bortsett fra Given.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 26. Okt. 2008, 22:02 »
Helt enig!
Martins bør ikke få starte før han viser seg mer frem fra sin bedre side.

Du som etterlyser fart og litt ferdigheter i en annen tråd her, så vil du ha ut Martins? Does'nt make sense! Selvsagt skal Martins starte, vår beste spiller bortsett fra Given.

Mener du at Martins har vært helt enestående denne sesongen og at han slik forsvarer en plass på laget? Eller er det kansje bedre å få inn en spiller som ihvertfall kan bidra litt istedenfor bare å rote? Eller vil du bare at han skal ha klippekort i tilfelle han kan få til noe?

Ja jeg etterlyser fart og ferdigheter i en annen tråd, men slik form Martins har vist denne sesongen synes jeg ikke han forsvarer en plass på laget. Det vil si at han heller ikke viser ferdigheter da han er totalt ute av form. Heldigvis kan formen snu, men når vites ikke.....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 26. Okt. 2008, 22:06 »
Han er akkurat kommet tilbake fra skade. Det er snakk om å få Martins tilbake i form, dessuten synes jeg han spilte mer enn godkjent mot city. Vi trenger virkelig Martins sin uforutsigbarhet, også er han kapabel til å score hvis han får noen sjanser. Litt vanskelig å være enestående når han har spilt 3 hele kamper denne sesongen?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 26. Okt. 2008, 22:15 »
Martins står registrert med 4 kamper på Premier League sin egen hjemmeside, ikke 3.

For det andre så holder ikke jeg med noen enkeltspillere men hele laget. Martins sin opptredener denne sesongen har ikke imponert meg i det hele tatt. Da synes jeg det er andre spillere som har taklet situsjonen klubben er i bedre enn han. Og hans siste kamp mot Sunderland var han kansje lagets dårligste.......

Men for all del, i form er han jo en av de bedre på laget, men skal vi sjanse 3 mulige poeng mot WBA på at Martins finner formen?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 26. Okt. 2008, 22:22 »
Hva annet skal vi gjøre da, Frode? Mener du at Xisco og Ameobi er en bedre løsning? Eller skal vi bruke spillere i andre posisjoner enn hva de er vandt med?

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #23 på: 26. Okt. 2008, 22:27 »
Dette er sjansen vi har til å snu den vonde trenden! Jeg tror vi kan klare det, og for meg er det likegyldig hvem som starter. Bare de blør for drakten og spiller godt!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 26. Okt. 2008, 22:31 »
Er det ikke en mulighet for at Owen rekker denne da?
Ameobi må jo uansett starte denne etter 2 mål på sine siste 2 kamper. I denne har han noe å revansjere også etter at WBA trakk seg fra en avtale med han.
Det er ganske få valgmuligheter. Vi kan få inn mer hurtighet sentralt ved å putte 5 på midtbanen. Barton og N`Zogbia som indreløpere og Guthrie sentralt. Duff og Jonas på vingene. Da blir midtbanen plutselig MYE sterkere og vanskligere å bryte ned da de som spiller der også er ballsikre.

Ameobi og Xisco kan ikke starte sammen på topp nei, de er etter min mening for like. Valgmulighetene er ikke store, skjønner det, men slik det er nå må vi vel luke vekk de som bidrar minst uansett om pesonen heter Butt, Geremi eller Martins?

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 26. Okt. 2008, 22:50 »
Enig i mye av det du sier Frode, men forsjellen på Butt/Geremi og Martins er at Martins kan skåre mål ut av noe som ikke engang er en sjanse! Derfor mener jeg vi må bruke han, han er som en tikkende bombe, som snart vil eksplodere!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 26. Okt. 2008, 22:55 »
Martins er jo mye bedre enn det han har vist i de siste kampene, mens Butt og Geremi faktisk ikke er bedre.

Synes det er tull å prate om å sette ut Martins av laget. Her er det uten tvil andre grep som bør gjøres først.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 26. Okt. 2008, 23:05 »
Martins har ikke vært god nei, men han er en såpass potensielt stor trussel, at vi ikke har rå til å vrake ham nå.
Får ihvertfall håpe at Owen kan være klar, selv om det vel er tvilsomt. Han er vår viktigste offensive spiller, for ikke å si vår viktigste overall.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 26. Okt. 2008, 23:07 »
Shay Given er nok vår vitktigste spiller, mens Owen følger tett bak. Given redder oss så sykt mye, at jeg har nesten ikke ord for å beskrive hvor god han er!

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #29 på: 27. Okt. 2008, 11:48 »
Martins bør starte, ingen tvil om det. Ellers så håper jeg Butt blir satt ut av laget i denne kampen. Gjør for mange farlige feil.