20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stem på Alan Shearer!!  (Lest 9183 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Stem på Alan Shearer!!
« Svar #30 på: 01. Nov. 2008, 18:37 »
Nominasjonane her er også på jordet. Klinsmann og Owen f.eks er med, men ikkje Bergkamp, Cole, Le Tissier?  ::)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 01. Nov. 2008, 18:40 »
Sjønner det ikkje Klinsmann må da ha spela for lite til og bli vurdert.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 01. Nov. 2008, 21:17 »
Bruker man min argumentasjon mot Ronaldo har vel Klinsmann kanskje spilt for lite, men se på statistikken hans fra Tottenham. Det er høy klasse. Så det er vanskelig å ikke vurdere ham. Men ville kanskje droppet ham for Cole eller Bergkamp. Men bare kanskje.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 01. Nov. 2008, 22:07 »
Jeg fatter faktisk ikke hvorfor Ginola var utelatt, jeg. Samme må jo telle der som for ho kjerringa på høyresida. Eller Klinsmann. Ginola på topp var fantastisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 02. Nov. 2008, 11:43 »
Jeg fatter faktisk ikke hvorfor Ginola var utelatt, jeg. Samme må jo telle der som for ho kjerringa på høyresida. Eller Klinsmann. Ginola på topp var fantastisk.

Ginola ble i sesongen 1998/99 kåret til PL beste spiller. Han hadde i tillegg flere gode sesonger både for NUFC og Tottenham.

Noen merklige kandidater Atkinson ramset opp på enkelte plasser. Spesielt på venstrebackplass, den var jo helt håpløs. Vil også si at alternativene på venstrevingen også var på grenseland.

Atkinson ramset opp omtrent bare spillere han har trent selv eller spillere som spilte/spiller i klubber han har trent før. Enkelte unntak var det selvfølgelig, men de kunne han heller ikke unnvære.