Kommer ikke Alan Shearer med, skal jeg personlig sende en mail på ett eller annet vis til programlederen. Kommer faen meg ikke på hva han heter nå, selv om jeg har møtt karen. Anyway, Alan Shearer SKAL med. No doubt about it! Er man den spilleren som har scoret mest i PL gjennom tidene, kan ikke norske medgangsupportere stemme frem Cantona og slikt dritt i stedet. Hva faen har Klinsmann på den listen å gjøre? To sesonger har man spilt i PL. På hvilket grunnlag kan man kåre han da? Greit han var god de årene han spilte for Spurs, men det var to år!!! Da savner jeg jaggu meg Solskjær, Iversen og Lomano Tresor Lua Lua!!!! Bare for å nevne noen.
Kommer ikke Big Al med, skal jeg personlig sende en mail til Arsenal og Manchester studio (PL-studio) i Canal+.
Har da vært andre spillere som har markert seg enn MUFC-spillere. A fuckin' discrease (eller hvordan det skrives).
Savner noen Arsenal-spillere, og noen få Newcastle spillere. Hvertfall blandt de nominerte. At Schmeichel var beste keeperen, det har jeg ikke noe i mot. Men var Given med? NEI! Cech? Greit han er god, men Given har da virkelig spilt bra de 12 (Mulig det er fler?) årene han har vært i PL!
Nei, den lista er ikke representativ for tidenes PL-lag...