20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: R.I.P Tråden.  (Lest 71955 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: R.I.P Tråden.
« Svar #75 på: 29. Juni 2009, 17:14 »
Siden eg aldri har hatt noe forhold til Michael Jackson, så sørger eg ikke over hans dødsfall. Hørte foresten i dag at siden han består av 87 % plast, så skal han ikke kremeres. Han skal smeltes om, og så skal dem lage lego av han så barn fortsatt kan å leke med han............
Jeg har aldri vært noen fan som sådan, men den der er på alle mulige måter usmakelig og upassende. Og ikke i nærheten av å være morsom.
Man kan si mye om utseendet hans, man kan si mye om hans "forhold til barn". Man kan si mye om hans svært så offentlige privatliv.
Men det er en helt annen diskusjon. Jeg synes svært lite om at media skal brette ut all mulig informasjon om obduksjonen av liket.
Michael Jackson er ikke mer, men jeg vil sitte igjen med gode minner, ikke fæle bilder som følge av obduksjonsrapporter gjengitt i media.

Det er likegyldig for meg hva som var årsaken til at Michael Jacksons hjerte stoppet å slå. Jeg fokuserer på hans betydning for dagens pop-musikk. Hvor hadde Justin Timberlake, Madonna, Britney Spears eller Beyonce vært i dag, hvis det ikke hadde vært for Michael Jackson?
Det MJ gjorde på 70- og tidlig 80-tall var nøyaktig det samme som dagens pop-helter gjør. Og hvis det er "moderne" i dag, så var MJ i aller høyeste grad veldig forut for sin tid.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 30. Juni 2009, 12:45 »
Vi kan nevne i fleng. Det er mange flere enn bare de jeg har listet opp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #77 på: 13. Juli 2009, 11:12 »
Har også vokst opp med MJ. Uten tvil stor betydning for hvor bransjen er i dag. Noe som alle tar som en selvfølge i dag, musikkvideoen, var han jo med på å sette trenden for. Samt mye annet selvfølgelig.

Hva vedrører alle spekulasjoner om diverse, bryr jeg meg katta om. Vi får nok aldri vite hele sanheten om disse tingene. Men ingen kan ta fra mannen at han var ett musikalsk geni og en trendsetter i bransjen!

MJ!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 10. Nov. 2009, 21:32 »
Den tyske landslagskeeperen Robert Enke har tatt selvmord!

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tysklands-landslagskeeper-doede-3002075.html

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #79 på: 10. Nov. 2009, 21:39 »
R.I.P
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #80 på: 10. Nov. 2009, 22:01 »
R.I.P

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #81 på: 10. Nov. 2009, 22:02 »
HÆÆÆÆÆÆÆÆÆ? :O :O  :'( R.I.P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 10. Nov. 2009, 23:27 »
Så sykt..
Hvil i fred.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #83 på: 11. Nov. 2009, 20:22 »
Det er meget, meget trist :(
Husker han godt fra FM-spill, og var jo en meget habil keeper.
Meget trist at ting ble slik :(
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #84 på: 11. Nov. 2009, 22:01 »
Han tok sitt liv pga deprisjoner, dattera hans døde 2 år gammel. Han burde snakka med noen isteden for å gjøre dette.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 11. Nov. 2009, 22:26 »
Joda, men det er jo enkleste ting i verden å si hva man burde gjøre når en står utenfor...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 11. Nov. 2009, 22:58 »
Tragisk dette her. Han har tydeligvis slitt med depresjoner og angst også lenge før datteren hans døde. Synes synd på kona hans, så henne var intervjuet på pressekonferansen i dag. Tapper dame.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #87 på: 12. Nov. 2009, 00:28 »
Ja!
Sterkt å stille opp på intervju i underkant av 24 timer etter dødsfallet.

Peter

• Gjest
« Svar #88 på: 12. Nov. 2009, 13:24 »
Etter hva jeg har hørt var han en meget sympatisk mann. Forferdelig er dette her. Man kan si at ved at han tok livet sitt reddet han kanskje adoptivbarnet som han var redd skulle bli tatt fra dem pga. han var så deppresiv.
All medfølelse jeg kan gi går til Enkes familie. Enke har blitt enke.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 12. Nov. 2009, 14:55 »
Han tok sitt liv pga deprisjoner, dattera hans døde 2 år gammel. Han burde snakka med noen isteden for å gjøre dette.

Så enkelt er det nok ikkje min gode mann...

Slik eg har forstått det så sleit han med depresjonar og var til tider manisk depresiv. Han har jo gått til psykolog og prata med kona si om det. Men når det er på sitt verste så er ein så redd for å miste alt og kanskje verte tvangsinnlagt at han ikkje vil sei noke, og ikkje få fortalt det gjer det endå verre. Og det heile verte ein ond sirkel...