20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lee Bowyer på vei til Brums  (Lest 12125 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Gjest
Lee Bowyer på vei til Brums
« Svar #45 på: 20. Juni 2005, 11:10 »
Sitat fra: "Noreng"
Baba, Boum, Faye er faste.

Rett og slett fordi Souness er for feig! :evil:

Hvorfor?? Fordi han vil beholde spillere han selv nettopp har kjøpt, og som ikke skaper negative overskrifter?? Faye har også blitt benket under Souey, og med den sentrale midtbanen vi har nå vil han neppe være fast på laget, men det betyr da ikke at vi bør selge ham fordét?

Håper Butt finner tilbake til formen, og påstanden om at Butt aldri har prestert for oss er rein BS. Han var glimrende i kampene før skadeproblemene kom, og mulighetene er klart tilstede for at Butt skal spille god fotball for oss igjen.

Noreng

• Gjest
« Svar #46 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Souey er for feig til å droppe Faye under lengere tid for han vil ikke inrømme sine feil..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Sitat fra: "Noreng"
Souey er for feig til å droppe Faye under lengere tid for han vil ikke inrømme sine feil..

Haha, hvordan kan du si noe slikt?
Faye vil nok være en meget nyttig squad-player kommende sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Noreng

• Gjest
« Svar #48 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Mente ikke at Faye var en feil da..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Nei, men du påsto at Souness ikke ville droppe Faye over lengre tid.
Det tror jeg han vil dersom andre presterer bedre eller han spiller seg vekk. Jeg tror hovedsaklig ikke at Faye vil være et foretrukket valg på midten uansett kommende sesong. Kanskje stopper?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
« Svar #50 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Jeg tror hovedsaklig ikke at Faye vil være et foretrukket valg på midten uansett kommende sesong. Kanskje stopper?

Får ikke håpe vi setter han som stopper. Da vil vi nok få lide av håpløse tversoverpasninger o.l. Hehe. Stoppere må være pasningssikre!

Enig i at Faye er en god squad-player og at det er greit å ha han i klubben inntil videre.
Howay the lads!!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #51 på: 22. Juni 2005, 23:08 »
Sitat fra: "Moods"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Jeg tror hovedsaklig ikke at Faye vil være et foretrukket valg på midten uansett kommende sesong. Kanskje stopper?

Får ikke håpe vi setter han som stopper. Da vil vi nok få lide av håpløse tversoverpasninger o.l. Hehe. Stoppere må være pasningssikre!

Enig i at Faye er en god squad-player og at det er greit å ha han i klubben inntil videre.

Enig. Faye er ein god squad player. Ikkje noko meir.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 07. Juli 2005, 09:04 »
Birmingham gir seg ikke.

BIRMINGHAM BOSS Steve Bruce is still hopeful of signing Newcastle United's Lee Bowyer.

The Blues have so far failed in their attempt to bring the England international to the club, after a group of Blues fans petitioned against the signing of Bowyer.

"We would still like to do something with Lee Bowyer," Bruce told Sky Sports News. "He is a player I do admire and I think it has got all blown out of proportion, as things do.

"I have still got an interest in the player, but whether he is still available or not, I am not sure.

"It has been two or three weeks since we have spoken to him and we will see how things develop."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 07. Juli 2005, 19:36 »
Selg Butt og Bowyer, Parker, Emre og Viana inn?
Jotakk, det syns jeg høres bra ut. Da får vi en mer balansert midtbane med både defensiv slagkraft men også kreativitet som vi mangler.