20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lee Bowyer på vei til Brums  (Lest 12129 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Lee Bowyer på vei til Brums
« Svar #15 på: 14. Juni 2005, 23:23 »
Bowyer var vel sant nok blandt våre beste i årets PL, og prisen virker veldig lav!
Men dersom Parker kommer gjør det ingenting i det hele tatt!

Bowyer er god, jah, men han begynner å dra på årene, og en bedre og yngre Scott Parker vil gjøre godt på midtbanen vår!

Bjørn - bra på benken!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #16 på: 15. Juni 2005, 07:14 »
Sitat fra: "Bjørn"
Bowyer var vel sant nok blandt våre beste i årets PL, og prisen virker veldig lav!
Men dersom Parker kommer gjør det ingenting i det hele tatt!

Bowyer er god, jah, men han begynner å dra på årene, og en bedre og yngre Scott Parker vil gjøre godt på midtbanen vår!

Bjørn - bra på benken!

Funker ikke kun å ha 11 gode spillere, vi trenger backuper også. Og S.Parker har slitt mye med skade sist sesong, og det er stor sannsynelighet for at han kommer til å slite med skade i vår klubb også. Jeg vil beholde bowyer, for han overasker hele tiden, og konkuransen om midtbaneplassn vil være så stor at spillerne våre MÅ prestere der. Ha i bakhode at vi har solgt 4-5 spillere til nå, ikke kjøpt inn noen ennå, og squaden var for tynn ifjor ifølge Graeme Souness.

Parker eller ei, £2m for robert, 1M for Hughes og £500k for Bowyer er aalt for lite spør du meg. Klubben vår blir rana pga souey skal skape sitt eget lag. Det er en skam at førstelags-spillerne våre fra sist sesong drar bort på billigsalg. Det snakkes t.o.m om ned i £4M for bellers, huff og huff  :roll:
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #17 på: 15. Juni 2005, 09:06 »
En ting skal huskes her. Det er viktig for alle lag å ha back-up, men spillere som Bowyer og andre liker ikke ha status:Back-up. På et lag som Newcastle er i øyeblikket.

Men sant skal sies, vi trenger en god stall for å kunne heve oss i toppen. Og da er jeg enig med at Bowyer kunne vært på benken, men tviler på han selv ville likt det.

Annet enn Bowyer som back-up er ikke ok, for min del.
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #18 på: 15. Juni 2005, 13:02 »
Sitat fra: "Mr. Rasmussen"
En ting skal huskes her. Det er viktig for alle lag å ha back-up, men spillere som Bowyer og andre liker ikke ha status:Back-up. På et lag som Newcastle er i øyeblikket.

Men sant skal sies, vi trenger en god stall for å kunne heve oss i toppen. Og da er jeg enig med at Bowyer kunne vært på benken, men tviler på han selv ville likt det.

Annet enn Bowyer som back-up er ikke ok, for min del.

Bowyer er av typen som alltid vil fighte for en plass i laget, og han er ikke av typen som gir opp. Men visst han ikke får sjangse til å spille seg inn så blir han ikke til å like det. Jeg synest ikke vi skal sitte navn som backup på en spiller som har vært førstelags-spiller en hel sesong. Bowyer er en spiller som kan imponere, og har en vinnervilje som vi trenger i laget vårt. Vi har alt for mange spillere som gir fan i hvordan det går med oss(j.j, dyer++). La oss få flere som bowyer sier bare jeg.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 15. Juni 2005, 13:34 »
Om Bowyer forlater klubben har vi: N`Zogbia, Jenas, Faye, Dyer med Ambrose, Milner, Butt..

N`Zogbia: er en herlig spiller som kan bli meget god, men det er nok for ung til å dra lasset endå..

Jenas: Tipper at godeste JJ får en kjempesesong. Ikke utenkelig at vi kan se han på et helt annet nivå enn forrige sesong.

Faye: Håpløs.. Har ikke slått en rett passning siden han kom til Newcastle i januar. OK på dosing..

Dyer: Liker ikke å spille kant.. Fortjener snart en sjanse sentralt der han var av Englands aller aller beste!

Ambrose: Får håpe ryktene om Charlton stemmer.. Dårlig og skadeutstatt..

Milner: Var horribel i første 2\3 av sesongen i fjor. Kom seg litt på slutten, men blir for svak!

Butt: Aldri levert i Newcastle-drakta.. Drar i løpet av sommeren?

NY(N`Zogbia), Dyer(NY), Jenas(NY), (NY)(Milner).. Vi trenger 4 nye midtbanespillere=)
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Noreng

• Gjest
« Svar #20 på: 15. Juni 2005, 13:40 »
Jeg har  ALDRI likt Bowyer...Han er bare en gal fotballspiller som drar på seg for mange kort.

Liker ikke Bowyer.

Min mening: SELG HAM!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 15. Juni 2005, 13:46 »
N'Zogbia er et kjempetalent, men som du sier, for ung til å dra lasset alene. Vi trenger en god venstreving.

Milner kan figurere på både høyre og venstre uten problemer, men han er litt ung ennå, og trenger tid. Det bør vi gi han. Det bor noe stort i denne gutten, men han vil nok ikke holde Solano/Robert-nivå.

Ambrose sliter innimellom litt med skader, men han har en fantastisk uttelling må de kampene han har spilt. Har en tendens til å score viktige, og vakre mål. Målet mot Bolton i høst var nok ikke særlig viktig, men det var ihvertfall pent. Målet mot So'ton borte i fjor var viktig og særdeles pent. Bør beholdes og gis mer spilletid.

Jenas er et kjempetalent, men har hatt et par sesonger som ikke har levd opp til forventningene. Har han hatt vanskelig for å takle suksessen i hans første sesonger i klubben? Han har teknikken, overblikket, pasningene og skuddfoten. Men bør for alvor begynne å prestere.

Faye er en helt grei spiller. Gjør jobben sin greit, men bør helt klart forbedre pasningene sine. Men han har vist at han kan, selv om han ikke holder høyt nok nivå. Bør beholdes, som backup. Vi trenger en slik tpye spiller. Kanskje spesielt i Europa.

Butt begynte bra, fikk noen skader, og forsvant helt, og har gjort skam på trøya si i sesongavslutningen. SELG!

Dyer har hatt en god sesong spillemessig, men har vist seg fra en side vi helst ikke ønsker å se ham fra. Lever på nåde, og bør for alvor legge bort barnehagefaktene. Kan brukes både sentralt på midten, som ving, og som hengende spiss. Mestrer alle posisjoner, men kommer Emre også, så vil nok hans plass måtte bli i angrepet. Men han har aldri gjort seg bort der, så hvorfor ikke?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 15. Juni 2005, 19:50 »
Sitat fra: "Noreng"
Jeg har  ALDRI likt Bowyer...Han er bare en gal fotballspiller som drar på seg for mange kort.

Liker ikke Bowyer.

Min mening: SELG HAM!

For min del kan vi godt selge Bowyer. Han er ikke den han var i Leeds drakta, og han er fortsatt en vimsete bråkemaker som pådrar seg unødvendige kort. Jeg tror det vil være sunt for klubben å kvitte seg med Bowyer, Bellamy og Robert.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 15. Juni 2005, 21:15 »
Bowyer er et arbeidsjern av dimensjoner! Det kan ingen som er ved sine fulle fem og har sett mannen i aksjon benekte. Han løper og løper og takler og takler og løper og takler hele dagen lang.
Bowyer hadde veldig høy status hos meg før Villa-kampen, men etter de famøse slagene så har jeg vel egentlig vært relativt klar på at han helst bør forlate klubben. Jeg hater han ikke på noen måte, og vil være den første til å takke han for det han har gjort for oss om/når han går. For selv om han pådrar seg mange kort, noen av dem unødvendige, så har vi vel sett Bowyer miste hodet én eneste gang i løpet av Newcastle-karrieren, og det var mot nettopp Villa. Men han får kortene på grunn av sin enrome arbeidskapasitet og knallharde taklinger.

Men når Bowyer synker ned på det nivået at han slår løs på medspillere, det vil si sin gode midtbanekollega Dyer, så kan han rett og slett ikke bli i klubben. Et sted går grensen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

• Gjest
« Svar #24 på: 16. Juni 2005, 06:22 »
Er det store sjangser for at vår villmann stikker til Birbi?

Håper det!:P:P

Noreng

• Gjest
« Svar #25 på: 16. Juni 2005, 06:27 »
Sitat fra: "Mushans"
Om Bowyer forlater klubben har vi: N`Zogbia, Jenas, Faye, Dyer med Ambrose, Milner, Butt..

N`Zogbia: er en herlig spiller som kan bli meget god, men det er nok for ung til å dra lasset endå..

Jenas: Tipper at godeste JJ får en kjempesesong. Ikke utenkelig at vi kan se han på et helt annet nivå enn forrige sesong.

Faye: Håpløs.. Har ikke slått en rett passning siden han kom til Newcastle i januar. OK på dosing..

Dyer: Liker ikke å spille kant.. Fortjener snart en sjanse sentralt der han var av Englands aller aller beste!

Ambrose: Får håpe ryktene om Charlton stemmer.. Dårlig og skadeutstatt..

Milner: Var horribel i første 2\3 av sesongen i fjor. Kom seg litt på slutten, men blir for svak!

Butt: Aldri levert i Newcastle-drakta.. Drar i løpet av sommeren?

NY(N`Zogbia), Dyer(NY), Jenas(NY), (NY)(Milner).. Vi trenger 4 nye midtbanespillere=)

Ambrose er et godt talent synes jeg.

Synes vi skal beholde vår midt-young-trio: Ambrose, Zoggi og Milner.
Butt selger vi hvis det kommer et brukbart tilbud på over 2mp.
Butt kan være en god back-up

Mener det samme med Faye men der er prisen 1,5mp.

Bowyer har jeg min mening om: SELG.
Vi MÅ beholde Dyer, Jenas.

Så kanskje hvis Souey er lur kan midten vår holde seg bra!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 16. Juni 2005, 09:39 »
Herlig.. Bowyer er vår beste mann på midten.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 16. Juni 2005, 10:41 »
Ja,dette e bra!Eg vil heller selge butt en bowyer!Bowyer blør hvertfall litt for klubben,noe som butt ikkje har gjort!!Bowyer mistet bare kontroll,bare bra med litt agresivitet,det skal ikkje skje,men til og med eg blir sur på medspillere hvis de ikkje gjør som eg vil(eller som eg ville gjort)En skal ikkje slå,men det skjedde i kampens hete og han vår beste midtbane spiller ifjor,eg vil beholde han og selge Butt!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 16. Juni 2005, 11:01 »
Hm, Bowyer var nok kanskje vår beste på midten i årets PL, sammen med Dyer, rart da at det er disse som ryker i tottene på hverandre, jada, jeg vet at det var Bowyer som angrep ;), et salg av Bowyer vil nok svekke oss, men det mener jeg et salg av Butt åsså vil. Butt spillte seg jo tross alt inn på landslaget før jul, og før skaden kom. Det virker som det er mange som har glemt hvor god Butt var i den delen av sesongen, ja faktisk hele høstsesongen! Jeg skal innrømme at Butt ikke var at his peak i vår, men mener likevel det er rett å beholde ham.

Bowyer bør vi ikke la gå for en slikk å ingenting vertfall...jeg vil ha ham i klubben til det kommer inn et ordentlig bud, og ikke en slik spottpris jeg har hørt snakk om!

Og Mushans, alle de du nevner i det transfer-innlegget ditt er veldig gode spillere, og nå har det jo versert masse rykter rundt Emre, så får håpe de er sanne. Parker mener jeg er bedre enn Dacourt, og Cocu er det vel liten sjangse for at vi kunne fått med på en overgang! Hleb vet jeg ingenting om, så der skal jeg ikke uttale meg. Men Parker som defansiv kraft, og Emre som offansiv virker på meg som en bra midtbane...og med JJ i bakhånd blir det bra! :)

Bjørn - snart ferie
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads