20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lee Bowyer på vei til Brums  (Lest 12133 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Lee Bowyer på vei til Brums
« på: 14. Juni 2005, 15:10 »
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/b/birmingham_city/4092468.stm

Birmingham hope to sign Newcastle's Lee Bowyer after opening transfer talks.

He is understood to have opened discussions with Birmingham after being given permission by Newcastle.

Birmingham chairman David Gold is keen to bring the 28-year-old midfield man to St Andrews and said: "Lee Bowyer's record speaks for itself.

"We know that Steve Bruce is special in getting the best out of players with his man-management skills. He has shown that on so many occasions."

It is understood that Birmimgham would be reluctant to pay a major transfer fee for Bowyer - if they have to match his current £45,000-a-week wages.

They may be willing to part with around £500,000 if Bowyer helped to keep them in the Premiership for another season - but little more than that.

Bowyer has also been mentioned as a possible transfer target for West Ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1 på: 14. Juni 2005, 15:17 »
Vi får håpe at Bowyer befinner seg på St. James Park neste år også.. Uten tvil vår beste midtbanespiller denne sesongen..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #2 på: 14. Juni 2005, 15:21 »
Sitat fra: "Mushans"
Vi får håpe at Bowyer befinner seg på St. James Park neste år også.. Uten tvil vår beste midtbanespiller denne sesongen..

Hvis vi kjøper Parker og Emre ser jeg ingen grunn til å beholde Bowyer når vi også har Jenas og N'Zogbia som sentrale spillere. For å ikke gledde Faye og Butt, som jeg også håper forsvinner. Får vi £500k for Bowyer må vi takke ja med en gang!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 14. Juni 2005, 15:23 »
Parker er vel ikke i nærheten av Bowyer.. Klasseforskjell på de! Svekkeste av laget til £6m? Nei, takk
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #4 på: 14. Juni 2005, 15:46 »
Parker er vel ikke i nærheten av Bowyer.. Klasseforskjell på de! Svekkeste av laget til £6m? Nei, takk

Jeg tror aldri du har sett Parker spille i hele ditt liv når du sier sånn. Regner med det var ironi fra din side.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 14. Juni 2005, 15:49 »
Klart ikke.. Parker holder ikke samme nivå som Bowyer.. Kanskje om Bowyer spiller på kant, men når Lee spiller i midten har ikke Parker vært i nærheten engang av å vare på samme nivået som Bowyer prestere i toppform..

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: 14. Juni 2005, 16:04 »
Mushans...gi opp. Du fucker opp alt .....hehe.

Alle de siste innleggene dine er bara tull å vas. Hvor gammel er du? Greit nok å kritisere og ha dine meninger, men til en viss grad iallfall.

Få Bowyer bort slik at han kan sloss med dem heller, så kan Dyer få være i fred.

500.000£ for Lee David Bowyer - JATAKK!
SÅ kan vi betale lønna til de andre med disse slantene....:)
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #7 på: 14. Juni 2005, 18:44 »
Greit å selge Bowyer, sjølv om eg har lyst å beholde han fordi han er ein god speler med målteft. Men eg gløymer aldri slagene i kampen mot Villa, så det blir nok riktig at du forlater Paradis.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 14. Juni 2005, 18:49 »

Dette er vel det dummeste jeg har hørt på lenge. Tror du ikke at det er en grunn til at 7 PL klubber er ute etter Parker?

Du er glad i bråkebøtter. Det skal du ha.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 14. Juni 2005, 19:29 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Greit å selge Bowyer, sjølv om eg har lyst å beholde han fordi han er ein god speler med målteft. Men eg gløymer aldri slagene i kampen mot Villa, så det blir nok riktig at du forlater Paradis.

Enig. Jeg har likt spilleren Lee Bowyer alltid, men når slike spillere som han, Robert og ikke minst Bellamy stadig fører klubben på ville veier må vi nok innse at det er best for han og vårs å få han solgt, dessverre. Han gav ihvertfall alltid det beste, og hadde baller til å stå inne for det han hadde gjort å ta imot sin straff. Drar han vil jeg takke han for alt, og ønske han lykke til videre. Synd at det skulle ende slik.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 14. Juni 2005, 19:34 »
Noe å se at en middelmådighet som ble hentet av en full, gammel og ikke minst bitter italiener skal bli så til de grader oppskrytt i dette forumet..

Ellers er det også herlig å se at folk angriper personer som ikke mener det samme som seg selv.. Det må jeg si er en god egenskap om det skal skapes en debatt!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 14. Juni 2005, 19:39 »
Noe å se at en middelmådighet som ble hentet av en full, gammel og ikke minst bitter italiener skal bli så til de grader oppskrytt i dette forumet..

Ellers er det også herlig å se at folk angriper personer som ikke mener det samme som seg selv.. Det må jeg si er en god egenskap om det skal skapes en debatt!

Med andre ord sier du at det er herlig at det ikke skapes en god debatt her inne. Er du bare ute etter å ødelegge?

Ja Ranieri var sikkert bitter  når Parker ble hentet. Etter det jeg husker var Chelsea klare for CL 8 dels finale på dette tidspunktet.

For meg virker det som du på død og liv skal mene det motsatte av alle her inne om absolutt alt. For min del kan du bare fortsette med det. For jeg bryr meg fint lite.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 14. Juni 2005, 19:43 »
Bra, for hva du mener bryr meg fint lite også.. En mannen som er mer opptatt av hva andre klubber foretar seg er bare til å flire av... :lol:

Klare for kvartfinalen av Champions Leauge i januar? HAHA

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #13 på: 14. Juni 2005, 20:33 »
Take it easy boys. Begyn å diskutere igjen, ikkje kverrulere og vende alt opp og ned.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 14. Juni 2005, 23:00 »
Eg synes og at Bowyer har vært vår beste på midtbanen iår,han tar jo seg av like mye grov arbeid som faye og butt,pluss han er med fremover på banen!Eg vet ikkje om eg kan sammenligne Bowyer med Parker for eg har ikkje sett Parker spille så mye!Men Bowyer er absolutt en spiller som eg vil beholde,heller vekk med Butt og Faye!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!