20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 20/10: Newcastle - Man. City 21.00 [C+ Sport 1]  (Lest 35420 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 20/10: Newcastle - Man. City 21.00 [C+ Sport 1]
« Svar #165 på: 21. Okt. 2008, 00:12 »
På grunn av personalmøte fikk jeg bare med meg 1. omgang, men det var veldig oppløftende. Butt er tross alt betraktelig bedre enn tidligere denne sesongen, Geremi er også okei, og Guthrie viser igjen mye lovende. Bassong imponerte meg, og Coloccini viser at han faktisk kan bli en genial stopper sammen med Tayls. Styles fucka mye til da han viste ut Beye, men det får så være, jeg gidder ikke fokusere på det negative når det er så mye positivt å si.
Men, de som imponerer meg mest basert på det jeg ser i dag er Joe Kinnear, Damien Duff og SHOLA AMEOBI. Jeg har ikke sett Ameobi så god som han var i førsteomgang, som jeg gjorde da jeg enda anså han som et ganske svært talent. Han gir Dunne et rent helvette der fremme, jeg var rett og slett stolt av ham. Fantastisk fint å se at Shola Ameobi gjør en god kamp i dag. Synd at Kinnear ikke har Smith til rådighet, tror også han kunne hatt godt av en slik mann nå, siden det er en Kinnear-type. Men det er jeg vel ganske alene om å mene :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #166 på: 21. Okt. 2008, 00:50 »
Kristoffer: skjønner såpass  at innlegget ditt er meget ironisk ;D og må si jeg fikk meg en god latter=) Butt er og blir ELENDIG! ferdig med det! og Ameobi? hmm... tydelig at du har startet tidlig på julegløggen i år, for Ameobi var IKKE god! Prøvde han virkelig å score? skremmende å se på rett og slett! han jobber lite også (1 omg.).
Men jævlig at en dommer skal ødelegge kampen på den måten! det var tvilsom straffe og HVERTFALL ikke rødt kort! Beye går etter ballen, og at robinho er ei flis som faller som et aspeløv, det kan ikke beye noe for! makan til ubrukelig dømming!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 21. Okt. 2008, 01:06 »
Føler vel mer at det er du som kjører et misslykket forsøk på humor her, og ikke jeg.
Sier ikke at Butt var veldig god, men jeg sier at han var oppløftende, ihvertfall i førsteomgang. Ja, jeg la merke til at han hadde en stygg feilpasning, men sammenlignet med hva han har prestert tidligere denne sesongen (som har vært veldig skuffende), så er dette ihvertfall et steg i riktig retning.
Og Ameobi leverte en meget sterk førsteomgang. Er det en ting du ikke kan kritisere han for i dag, er det arbeidsinnsats, for jeg har ikke sett Ameobi vært så lysten på å vise seg frem, så fandenivolsk i taklingene, og så god med ball som i dag. Han markerte seg allerede med første involvering da han ga vekk et frispark i duell mot Dunne, og resten av omgangen gav han aldri Shitty-stopperne fred. Jeg frydet meg faktisk over det Ameobi viste, for jeg har ikke sett han slik på mange år. Målet han fikk var vel fortjent. Og så skal han ha for et nydelig fremspill av Duff.
Må poengtere at dette gjald observasjoner fra førsteomgang. Etter hva jeg skjønner var ihvertfall ikke Ameobi så ekstremt dårlig andreomgang heller, men førsteomgangen i dag er uansett mange steg i riktig retning sammenlignet med det vi har vært vant til fra den kanten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 21. Okt. 2008, 01:36 »
Enig med Kristoffer her. Jeg ble også imponert over Ameobi i dag, Dunne så virkelig ut til å slite med han ved flere anledninger, en godkjent kamp av han.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 21. Okt. 2008, 01:49 »
Ameobi gjorde rett og slett ein kjempekamp, den som ikkje syns han var god i dag kan umulig ha sett kampen! Samtlige Newcastle-spelarar skal ha cred for sin fantastiske innsats i dag. Einaste eg er skuffa over er Carrol som var elendig, men han vart jo også VELDIG aleine der framme, og i tillegg har han vore lenge ute med skade, spørs om ikkje Ranger eller Xisco heller burde spelt. Nei i dag var eg stolt av Newcastle, og i tillegg var det fantastisk oppbacking fra tribuna. Synd at det siste målet kom men kan ikkje sei det var direkte ufortjent heller.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 21. Okt. 2008, 08:27 »
Ameobi imponerte, ingen kan mene noe annet. Er måte hvor mye man skal løpe mellom forsvarerne når man er ensom spiss, bedre å bruke kreftene på de lange oppspillene han fikk, oppspill som han vant mange av. Har alltid likt Ameobi, han har en slepen teknikk som jeg liker, må huske på at han ikke hadde scort på 2 år,  da er det ikke rart at selvtilliten ikke har vært på topp.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #171 på: 21. Okt. 2008, 08:30 »
Du gir deg ikke med denne Smith fasinasjonen din Kristoffer :P

Men er faktisk litt enig med deg, når JK makter å få Ameobi til å spille en såpass god kamp, så er det godt mulig han kunne fått noe ut av Smith også.
Troppen vår har helt klart bruk for en Smith i form, selv om han i god form bare er en middels spiller.
sunt pueri pueri puerilia tractant

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #172 på: 21. Okt. 2008, 09:36 »
Vi har nok samme type spiller som smith klar allerede neste kamp, nemlig Barton. Han er en jeg forventer meg stor fremgang av under mr. JK.

Skal gi 2 karakterer etter kampen.

Publikum: 10
Dommer: 0

Godt å se at det ikke er kun under KK at laget kan prestere!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #173 på: 21. Okt. 2008, 10:12 »
Ameobi var IKKE ensom spiss! det var to spisser i 1. omg og deler av 2. omg. Martins var den andre, og hvis folk ikke ser forskjell på de, så ere på tide å oppsøke opptikker! Ameobi orka knapt å løpe i slutten av 1. omg. og HELE 2. omg!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 21. Okt. 2008, 10:13 »
Skysports ga Ameobi 8 og Dunne 3, samtidig som de var sterkt uenig i det røde kortet.

Newcastle klatret til en godkjent 8ende plass på tabellen etter den fortjente 2-1 seieren i går.
www.rightresult.net

ratatosk

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #175 på: 21. Okt. 2008, 10:32 »
Skysports ga Ameobi 8 og Dunne 3, samtidig som de var sterkt uenig i det røde kortet.

Newcastle klatret til en godkjent 8ende plass på tabellen etter den fortjente 2-1 seieren i går.
www.rightresult.net

He he, ja det hadde vært noe!

Dommerjævler >:(

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 21. Okt. 2008, 10:40 »
Ut i fra den tabellen ser det ut som om vi bør ansette en farget manager, så kanskje ikke Paul Ince  er et så dårlig valg likevel? :)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 21. Okt. 2008, 11:41 »
Ameobi var IKKE ensom spiss! det var to spisser i 1. omg og deler av 2. omg. Martins var den andre, og hvis folk ikke ser forskjell på de, så ere på tide å oppsøke opptikker! Ameobi orka knapt å løpe i slutten av 1. omg. og HELE 2. omg!

Martins gikk ned på kanten etter utvisningen, det fikk vel alle med seg ::)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

ratatosk

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #178 på: 21. Okt. 2008, 11:56 »
Ameobi gjorde en meget god kamp, ikke bare til han å være, men faktisk rett å slett bare en god kamp!
Jobbet bra, scoret (riktig nok ett noe heldig mål) og skaffet mange frispark i brukbare posisjoner.  Som ved en annen frisparkspesialist en Geremi burde resultert i flere farligheter.
Har vært en ivrig motstander av Ameobi i mange år, men ingen grunn til å ikke gi han cred når han fortjener det.   Hvis man ikke ser at han gjør en fin jobb igår, så har man på seg anti Ameobi briller.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 21. Okt. 2008, 13:27 »
Laget jobbet steinhardt for hverandre for hverandre igår. og jeg var stolt ifra begynnelse til slutt.

Jeg synes Bassong og Colo var stor bake, midtbanen jobbet hardt for hverandre. og jeg synes det er enormt bra å klare å være 2 mot 1 i nesten alle situasjoner med en mann midre på banen. Så jeg er kjempe fornøyd, var skuffet når Irland satte inn det siste målet, men jeg var forberedt på at han ville skåre. han er nok den spilleren som vil bli City's Lampard eller Gerrard.

Så jeg velger enkelt å greit å gi laget 8 av 10:) har ikke noe hensikt å dele det ut på hver enkelt spiller, for de spillte som et lag og vurderes som et lag etter denne kampen:) er helt sjokkert over at det faktisk var en Newcastle kamp jeg så :P
Han kom, ble mett og dett var dett....