20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 20/10: Newcastle - Man. City 21.00 [C+ Sport 1]  (Lest 35421 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 20/10: Newcastle - Man. City 21.00 [C+ Sport 1]
« Svar #150 på: 20. Okt. 2008, 23:07 »
1 poeng med 10 mann så lenge er som 3 poeng for gutta regner jeg med, ikke bare rødt kort men også straffe i mot. Dette kommer til å gi en skikkelig løft opp mot Sunderland-kampen! Da får vi håpe Owen er tilbake, samt Gutierrez, da begynner vi å bli veldig slagkraftige.

Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 20. Okt. 2008, 23:17 »
Veldig bra kamp og arbeidsinnsats. Dommeren ødelegger kampen fullstendig for "oss", ikke bare med straffesparket og utvisningen men også ved flere andre anledninger. Men all honnør til spillerne  som ikke lar dette gå inn på seg og som fortsetter å jobbe og slite. Gøy å se dette igjen.

Til neste kamp er Jonas og Barton med igjen, det er 100% sikkert. Martins har over èn omgang i bena etter sin kneskade og kansje Owen også er med!? Var det ikke 50-50 på han?
I tilegg kan det hende at Beye viø være med, kommer vel an på om NUFC klager på avgjørelsen og evt hvor lang tid klagen blir behandlet og utfallet av den...........

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 20. Okt. 2008, 23:17 »
Tråkig at vi ikke klarer å holde unna helt inn, men utrolig deilig med det ene poenget!

Synes Coloccini gjorde en strålende kamp i dag! BB i mine øyne.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 20. Okt. 2008, 23:20 »
lenge siden eg har vert så stolte av de...spelt bra fotball i 2 kamper på rad, kooonge...greit colocini jor en bra kamp,mn tapte altfor mange dueller på corner :(
Joey Barton 7

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 20. Okt. 2008, 23:22 »
neivel, om du mener det så, kan sikkert finne regelen på det der :)

Takling fra siden på ball har alltid vært lov, hjelper ikke å kunne regelboka når man ikke har fotballforståelse!
Har hvertfall hele ekspertpanelet på Setanta med meg, inkludert McManaman og Les Ferdinand..Graham Poll, huff.. :P

Er forsåvidt også litt enig, selv om jeg mener at det er rødt kort. Det ødelegger kampen og straffen blir dobbel straff, vil bare påpeke at dommer har regelboka på sin side. Men jeg mener fortsatt at kontakt med ball kommer rimelig samtidig med kontakt av spiller, og derfor er jeg bare lettere forbannet.. ;)

Skjønner poenget ditt, det jeg savner av dommere nå for tiden er generell fotballforståelse. Virker ikke som dommerene en gang har vært spillere, de må sette seg inn i spillet, ikke bare dømme etter boka. Forhører han seg med assistendommeren? Hvis ikke, hvorfor ikke? En dommer må være VELDIG sikker før man dømmer straffe der, for slik som regelverket er så blir det rødt kort, noe som er katastrofe så tidlig i en kamp. Savner god gammeldags hjemmedømming, men slik skjer vel bare på Old Trafford.

Stygge stygge Robinho, noen som så blikket hans mens han lå "skadet"? forferdelig:S

Ser Craig Burley (kommentator på Setanta) skjeller ut Graham Poll nå, som støtter Rob Styles sin avgjørelse. De som sitter der nå er hvertfall enige i at Beye tar ballen og deretter mann.

Bobby Robson:

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #155 på: 20. Okt. 2008, 23:29 »
blikket til robinho var kvalmt ja... "hva skjer? får jeg straffe:O ok lat som jeg har det veldig vondt nå så blir rike onkel araber glad!..."
Newcastle United Football Club<3

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 20. Okt. 2008, 23:35 »
Japp, sorry Robinho, men du mistet i dag ALL min respekt!
Bobby Robson:

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 20. Okt. 2008, 23:41 »
Nå kan vi begynne å se oppover på tabellen, er f.eks. kun 6 små poeng bak West Ham på 8.plass. Slik arbeidsmoral og vilje NUFC viser under Joe Kinnear sin ledelse skal man ikke se bort ifra at vi kan få en del poeng i de neste kampene som er Sunderland (b), West Brom (h), Aston Villa (h), Fulham (b) og Wigan (h). Så får vi heller bli det første PL laget til å vinne på Stamford Bridge mot Chelsea i kampen deretter, mens vi har flyten.

Tipper en meget fysisk tøff kamp mot Sunderland til lørdag! Med Joe Kinnear og Crazy Newcastle United FC på tur.  ;)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 20. Okt. 2008, 23:44 »
Given 8. Tar det han skal, og det han ikke skal. Men slepper desverre inn 2 mål.

Bassong 7. Han kan bli VELDIG god! Gjør noen juniorfeil, men spiller ellers som en stjerne!
Coloccini 9. Kem faen er Woodgate!?
Taylor 7. God kamp, rydder unna det meste.
Beye 5. Tvilsom utviselse.

Geremi 7. Bedreenn vanlig. Bra som back i dag.
Butt 6. Ganske usynlig og lager noen unødvendige frispark. Jobber bra
Guthrie 6+. Jobber bra som Butt, men treffer bedre med pasningene. Urutinert på slutten, da han begynner å spille smått på midten, i steder for å banke ballen som cornerflagget til City.
Duff 8. Duffen er tilbake! Full turbo heile veien! Fine driblinger, men burde scort.

Martins 7. Jobber bra, og har komt seg i passningspillet. Farlige driblinger i forsvar av og til.
Ameobi 7. Faktisk bra npr han får tatt ned ballen og tar dragninger. Pluss for mål.

God kamp, men litt surt  at vi ikke fikk 3 poeng! Toon Army er vertfall bak laget no! Ser ut som om dei har lagt Keegan saken litt bak seg, i vertfall mens dei er på tribunen. Det er bra! God natt.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 20. Okt. 2008, 23:47 »
Utrolig deilig med et poeng! Greit nok at jeg er litt bitter etter at vi ledet såpass sent i kampen, men med en mann mindre mot et svært godt offensivt city så skal vi være fornøyde!

Ellerrs er det utrolig deilig å se Duff utfordre igjen, hvis han fortsetter slik så blir han og Jonas svært viktige for oss fremover med sine tekniske ferdigheter. Colo gjør en kanonjobb bakover, og er sammen med Duff de beste spillerne våre  idag. Ameobi gjør en mer enn OK kamp, og jeg er glad for at han fikk et mål.

Det er kun et par ting som irriterer meg denne kampen. Det røde kortet til Beye, jeg mener det ikke var straffe. At Carrol kommer inn i stedet for Xisco, Carrol er overvurdert ob vil nok aldri slå igjenom på høyeste nivå. Og den lille fitta Robinho.. Trodde ikke jeg kunne mislike han mer etter at han gikk til City, men jeg tok visst feil.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #160 på: 20. Okt. 2008, 23:54 »
Given 8. Tar det han skal, og det han ikke skal. Men slepper desverre inn 2 mål.

Bassong 7. Han kan bli VELDIG god! Gjør noen juniorfeil, men spiller ellers som en stjerne!
Coloccini 9. Kem faen er Woodgate!?
Taylor 7. God kamp, rydder unna det meste.
Beye 5. Tvilsom utviselse.

Geremi 7. Bedreenn vanlig. Bra som back i dag.
Butt 6. Ganske usynlig og lager noen unødvendige frispark. Jobber bra
Guthrie 6+. Jobber bra som Butt, men treffer bedre med pasningene. Urutinert på slutten, da han begynner å spille smått på midten, i steder for å banke ballen som cornerflagget til City.
Duff 8. Duffen er tilbake! Full turbo heile veien! Fine driblinger, men burde scort.

Martins 7. Jobber bra, og har komt seg i passningspillet. Farlige driblinger i forsvar av og til.
Ameobi 7. Faktisk bra npr han får tatt ned ballen og tar dragninger. Pluss for mål.

God kamp, men litt surt  at vi ikke fikk 3 poeng! Toon Army er vertfall bak laget no! Ser ut som om dei har lagt Keegan saken litt bak seg, i vertfall mens dei er på tribunen. Det er bra! God natt.

Er enig, men gir guthrie en ren 7'er for alle brytningene han gjorde deffansivt, plukket opp ballen og byggde oppover.
Toon army får en 10'er i kveld!
Newcastle United Football Club<3

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 20. Okt. 2008, 23:56 »
Jeg må si jeg fortsatt er kraftig forbanna på dommeren ang. den utvisningen til Beye. Forferdelig dømming, ikke bare er det galt, men han er også fullstendig feilplassert der han subber rævva si nedi midtstreken idet Beye takler ballen!!! Rob Styles, samme mann som dømte tidenes billigste straffe til man.utd mot bolton for 3-4 uker siden, gjorde det altså igjen. Folkene på Setanta, Les Ferdinand, Macca og kommentatorene var enig i at dette ikke var noe straffe.

Mye positivt av Newcastle i dag! Var herlig å se den "fighting spiriten", rett og slett deilig! Lover godt for kampen til helga mot Mackems. Har sterk tro på at vi skal klatre på tabellen i oktober og november, da vi har noen overkommelige motstandere de neste ukene. Solide prestasjoner fra flere av spillerene, og med et herlig publikum i ryggen!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 20. Okt. 2008, 23:56 »
Ikke mange utenom Poll som mener det er straffe og rødt kort.

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/10/20/Prem-Poll-backs-Styles/

Må også nevne at Rob Styles ga for et par uker siden ManU og Ronaldo tidenes billigste straffe på Old Trafford som førte til at de fikk det viktige 1-0 målet midtveis i 2. omgang. Når han gang på gang viser at han ikke klarer å dømme på det øverste nivået så synes jeg han kan ha godt av å få seg noen kamper på nivået under PL! For slik han holder på nå så avgjør han nesten kampene på egenhånd!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #163 på: 20. Okt. 2008, 23:59 »
Jeg tenkte over en ting mer og mer etter hvert som reprisen av fellingen av Robinho ble vist. Skjer faktisk ikke fellingen utenfor 16-meteren? Litt dumt av Beye, men Robinho overspiller, og Beye er på ballen. Men Beye takler vel utenfor 16-meteren, gjør han ikke?

Må si jeg er veldig enig med Seb Eriksson. Godkjent vurdering :)

Ellers er det vel nesten litt synd at Martins havner på venstre ving, men man kunne vel kanskje ikke gjort så veldig mye annet..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 21. Okt. 2008, 00:07 »
Uff... Sånn kampen utartet seg er jeg faktisk utrolig skuffet over dette. Skal ikke legge skylda på noen av Newcastles folk i dag, men uavgjortresultater på hjemmebane fører til nedrykk i lengden...