20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120322 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut sesongen
« Svar #735 på: 11. Feb. 2009, 17:54 »
City var et sort rumpehull på slutten da. Mest fordi de hadde en håpløs eier som stakk nesa borti alt som hadde med klubben og gjøre. Svennis fikk knapt en sesong og på den tiden hentet han bla spillere som Elano, i tillegg til at han fikk Ireland til å blomstre. Han hentet en skadeforfulgt Bojnov som er et kjempetalent. Men det er klart når Mr Lee sitter på toppen og bestemmer at halve laget skal legges for salg at det ikke er lett.. Det har vi jo selv erfart så altfor godt. City avsluttet dårlig, men åpnet kjempebra. Med mer stabilitet og langsiktig tankegang kunne nok City vært gode. Du ser jo hvordan de er nå, med Mark Hughes og Robinho på laget. Kjøpe kjøpe kjøpe.
Svennis er konge!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #736 på: 11. Feb. 2009, 18:01 »
Jeg tror JK vil fortsette som manager til sommeren. I mellom tiden vil Hughton og Calderwood tar over ansvaret..

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #737 på: 11. Feb. 2009, 18:26 »
Jeg tror JK vil fortsette som manager til sommeren. I mellom tiden vil Hughton og Calderwood tar over ansvaret..

Å nei og nei. Verre kan det knapt bli.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #738 på: 11. Feb. 2009, 18:30 »
http://www.guardian.co.uk/football/2009/feb/11/newcastleunited-premierleague

Dobbel-faen. Hughton stepper inn som caretaker frem til sommeren - om ting ikke går virkelig til helvette. Men hjelp av Calderwood da. Ellers skal Venables være en mulig nødløsning.
Virker som vi utrolig nok fortsatt vil tilby JFK 2-årsforlengelse..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #739 på: 11. Feb. 2009, 18:37 »
Faen! Nå skulle vi bare rettet en stor takk til Joe Kinnear, gått ut på markedet og funnet en ny mann til jobben. 2-års forlengelse vil være en tragedie, krysser fingrene for at det ikke skjer.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #740 på: 11. Feb. 2009, 18:39 »
Hva var det jeg faens sa... Dette blir den store testen for min del. Dersom vi ikke får inn en ny manager til sommeren ser jeg ikke lyset i tunnelen.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #741 på: 11. Feb. 2009, 18:42 »
Skandale. Når skal eventuelt en redningsmann hentes inn om det går galt. 5 kamper før slutt kan det være for sent. Nå mistet jeg virkelig troa. Hvorfor i helvete kan vi ikke hente inn en manager permanent. Jeg fatter det ikke.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #742 på: 11. Feb. 2009, 18:47 »
Å forsøke hente inn en erstatter nå er jo perfekt! Da vil han kunne bidra til et løft for hele laget - samt at han får vurdert spillerne frem til sommeren. Faen heller!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #743 på: 11. Feb. 2009, 18:54 »
Me skal jo bli det nye Villa ikkje sant ?  :D Så da treng me jo kontinutet på trenersiden! Synes 2 års kontrakt var i minste laget. :(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #744 på: 11. Feb. 2009, 18:56 »
Gi Kinnear en 10 års kontrakt.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #745 på: 11. Feb. 2009, 20:08 »
De dei helde på med no e så sjølvmotsigande... Her he du en 5 års plan som innhelde kontunitet også skal du ansette Kinnear på 2 år? Ok, først og fremt så vise de ikkje ambisjonar med og ansette Kinnear, men når du i tillegg gir han 2 års kontrakt. Trur det er litt for mykje whiskey i gangane på St. James`Park, eller på Benton som dei no skryt av at dei er på...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #746 på: 11. Feb. 2009, 20:09 »

Dobbel-faen. Hughton stepper inn som caretaker frem til sommeren - om ting ikke går virkelig til helvette. Men hjelp av Calderwood da. Ellers skal Venables være en mulig nødløsning.

Og Guus Hiddink stepper inn som caretaker i Chelski. Se kontrasten fra et topplag og bunnlag i PL. Satan veien er lang å gå...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #747 på: 11. Feb. 2009, 22:42 »

Å nei og nei. Verre kan det knapt bli.

Spot on.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #748 på: 11. Feb. 2009, 22:46 »

Og Guus Hiddink stepper inn som caretaker i Chelski. Se kontrasten fra et topplag og bunnlag i PL. Satan veien er lang å gå...

Spesielt når veien blir lengre og lengre og gå for kver dag...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #749 på: 12. Feb. 2009, 10:13 »
Kan faktisk bli verre: Robsen eller El Hel. Kommer de inn klikker jeg fullstendig. Da har castle hatt omtrent alle drittmanagerene som eksisterer!