20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 121436 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut sesongen
« Svar #660 på: 26. Jan. 2009, 18:13 »
Gir meg egentlig langt pokker vei i om folk mener jeg er sutrete. Jeg syns situasjonen er prekær, og takk og pris for at fansen i Newcastle tilsynelatende også innser alvoret.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #661 på: 26. Jan. 2009, 18:19 »
Gir meg egentlig langt pokker vei i om folk mener jeg er sutrete. Jeg syns situasjonen er prekær, og takk og pris for at fansen i Newcastle tilsynelatende også innser alvoret.

Som om ikkje folk her inne er fullt klar over det? Ein titt på tabellen er nok. Men ein må kunna vera kritisk begge vegar, utan å få slengt "Ashley-elskar" og "jevla mackem" i trynet :P . Eg er einig i det Sheperd skriv, men samtidig var eg veldig kritisk til han som eigar. Han gjorde mykje rart.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #662 på: 26. Jan. 2009, 18:22 »
Hehe, var bare som et svar, virker som jeg blir satt i båsen "Ashley-hater" og sutrekopp! Jeg setter ingen her i bås! ;)
Selvfølgelig, min misjon var ikke å forsvare Sheperds æra, det var bare for å vise at Sheperd faktisk kom med mange gode poenger!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #663 på: 28. Jan. 2009, 23:19 »
Gadd ikkje å lage ein ny tråd om Derek, men:

Å gi lønn til denne Derek Ilambias idioten er jo som  å ta fylle opp ein koffert opp med penger, og deretter strø saftig fyllebæsj over det heile.

Eg blir seriøst kvalm av å sjå på denne fyren.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #664 på: 28. Jan. 2009, 23:21 »
En personifisering av Satan, det kanskje.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #665 på: 29. Jan. 2009, 13:17 »
JK sier han har et kontraktsforslag på tre og et halvt år liggende... FUCK ME!!!

Forbanna drittklubb, jeg orker seriøst ikke mer. Hva i helvette skal vi med han i over tre år??

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #666 på: 29. Jan. 2009, 13:30 »
Korleis har egentlig Mike Ashley blitt rik? Mannen virka jo være tilbakeståande, Newcastle som har vore et tapsprosjekt for han hittil blir ikkje noke mindre tapsprosjekt når vi spelar i championship. Håpar ihvertfall feiten står på bar bakke når han har solgt klubben.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #667 på: 29. Jan. 2009, 13:56 »
Seriøst, det er virkelig jævla vanskelig å tenke positivt for tiden. I det lange løp seg jeg ikke mye håp for oss.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #668 på: 29. Jan. 2009, 14:35 »
Jeg synes fortsatt ikke Kinnear kan klandres for den situasjonen som vi står i. Stallen som vi har kan klandres, og satsngen på nye spillere kan klandres.

Det eneste som kan trekkes i tvil er treningsmetodene.. Vi har ekstremt mange skadet, man må jo nesten spørre seg om det kan være de metodene han benytter som gjør spillerne våre ekstra sårbare for skader. Men det har vi bestandig hatt, og det har jo vært store utskiftninger i både personell og utstyr. er det trenings sletta som er dårlig?

Han har jo vist at han kan bidra med strålende resultater når han har de rette spillerne tilgjengelig, så hvis han får tillit så tror jeg han kan gjøre en helt ok jobb i Newcastle. Vi hadde jo en kjempe bra rekke resultater her før jul.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #669 på: 29. Jan. 2009, 14:40 »
Kinnear har selvfølgelig ikke hovedansvaret for tilstandene i klubben, men han fremstår alikevel som en dårlig manager for min del, så for meg er Kinnear som fast manager et ikke-tema.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #670 på: 29. Jan. 2009, 14:42 »
Enig. Kinnear kan ikkje klandrast for situasjonen vi er i. Han er ikkje nokon super manager, men som midlertidig løsning helt OK, kom seg ihvertfall betraktelig etter han tok over for Hughton. Tvilar på nokon andre kunne fått noko særlig meir ut av laget dei siste kampane, vi sliter enormt med skader, og som ikkje det er nok har vi dei gulkledde imot oss også. Eg kjem aldri til å klandre Kinnear om vi skulle rykke ned, det er folka over som må ta all skyld. Kinnear skal ikkje ha skylda for at han var den einaste som turte, hadde han takka nei tvilar eg på vi hadde fått noko bedre midlertidig.

Det som likevel irriterar meg er at Ashley tilbyr Kinnear langtidskontrakt. Kinnear kan fungere som motivator som er det vi trenger no, men om vi har tenkt oss ein gradvis forbedring og en langsiktig plan dei kommande sesongen er det ikkje Kinnear som skal satsast på.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #671 på: 29. Jan. 2009, 14:43 »
Seriøst????? Ser dere ikke at Ashley har fått en en jævla leireklatt av en manager, som han kan gjøre hva faen han vil med. Kinnear kan ikke en dritt, det har han aldri kunnet. Men vi er så jævla langt nede for tiden at selv Kinnear virker som en ok manager. Det er intet mindre en tragisk. Vi vil aldri i min levetid oppnå en dritt med Kinnear og allikvel gir vi ham en 3 års kontrakt. Jeg orker snart ikke mere motgang med denne klubben, skal det aldri snu?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #672 på: 29. Jan. 2009, 15:29 »
Berre for å få klarheit i ting. Trur dei fleste er einige.
1. Kinnear kom fordi han var den einaste vi fekk tak i.
2. Men han skulle kun vera maks sesongen ut, og landa oss midt på tabellen
3. Ashley skulle selgja, men skal det ikkje likevel. Det beste hadde vore at han selte...
4. Då kan han redda seg ved å ansetja ein DYKTIG manager og la han få pengar til spelarar
5. Fresh start til sommaren

MEN slik det er:
1. Vi er eit av laga som slit mest og per dags dato er nermast nedrykk
2. Vi har fortsatt Ashley som eigar, og viser ingen teikn til å ville "redda" seg innatt.
3. Vi har nesten meir skada på denne tida av året enn før om åra
4. Vi står i fare for å mista Given
5. Vi står i fare for å rykka ned og Kinnear verte tilbudt 3,5 års kontrakt?!!?!?

BallaJazz

• Gjest
« Svar #673 på: 29. Jan. 2009, 17:06 »
JK sier han har et kontraktsforslag på tre og et halvt år liggende... FUCK ME!!!

Forbanna drittklubb, jeg orker seriøst ikke mer. Hva i helvette skal vi med han i over tre år??

Haha..gud å tragisk men er ikke sjokkert om detta virkelig stemmer.Helt utrolig at Newcastle har en evne til å grave et dypere hull for seg selv enda da man trodde det ikke var muligens å synke dypere. ::).Jeg føler situasjonen i Newcastle er håpløs.Ikke bare nå men fremtiden ser helt svart ut for Newastle.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #674 på: 04. Feb. 2009, 15:16 »
4. Charles N?Zogbia
Fra Newcastle til Wigan for 60 mill. (pluss spiller)

OK, han skapte etter hvert dårlig stemning. Men hva kom først av høna og egget her? Ansetter du Joe Kinnear som manager, er du garantert at det vil bli internt opprør. Og mye har skjedd siden Kinnear styrte gærnegjengen i Wimbledon. «Zog on The Tyne» var en bra mann for Newcastle. Nå er han borte. Hadde jeg vært styreformann, og en av lagets ledere hadde havnet i krangel med Kinnear, hadde jeg kvittet meg med sistnevnte. Forresten, han hadde jeg sparket om han var venner med dem alle også.

Hehe. Jeg er enig.