20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120294 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut oktober
« Svar #300 på: 28. Nov. 2008, 12:25 »
Sikkert noen her som blir veldig skuffa, men det er det vel egentlig ingen grunn til. Riktignok er det ikke dette jeg hadde håpet jeg heller, men Joe Kinnear har gjort en veldig god jobb med spillerene.

Nå blir det forhåpentligvis ro rundt klubben, for dette tyder vel etter all sannsynlighet på at klubben ikke selges før til sommeren. Med stabil skute og en ny spiller eller to i januar, synes jeg vi skal ta sikte på topp 10 plassering.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 28. Nov. 2008, 13:25 »
Dette understreker bare mitt poeng om at klubben ikke vil bli solgt på lang lang tid og at vi må håpe Ashley er villig til å ta over styringen av  Newcastle igjen! Uten en eier som er villig til å bruke penger på klubben er vi på full fart ned i Championship..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 28. Nov. 2008, 13:33 »
Aiaiai, fæl nyhet. Ikke det at Kinnear tar over i seg selv, selv om det i mine øyne overhodet ikke er optimalt. Men fordi det tyder på at det kan ta lang tid før Ashley selger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #303 på: 28. Nov. 2008, 16:13 »
Skjønner ikke hva som er så fælt med dette.Han har gjort en habil jobb for oss og ser det på som helt greit at han fortsetter ut sessongen.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 28. Nov. 2008, 16:18 »
Som forventa dette. Vi har nok ingen interesserte kjøparar, og eg vil bli overraska dersom vi har nye eigarar i løpet av 2009.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 28. Nov. 2008, 16:21 »
Skjønner ikke hva som er så fælt med dette.Han har gjort en habil jobb for oss og ser det på som helt greit at han fortsetter ut sessongen.

Er ikke manageren jeg er misfornøyd med. Det er hele opplegget.. Dette betyr jo bare at vi ikke kan forvente å få solgt klubben på lang tid...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #306 på: 28. Nov. 2008, 17:49 »

Er ikke manageren jeg er misfornøyd med. Det er hele opplegget.. Dette betyr jo bare at vi ikke kan forvente å få solgt klubben på lang tid...

Nei det er du ikke alene om.Tror de fleste som holder med denna klubben føler det samma!.Jeg synes  detta var forventa igrunn.

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #307 på: 28. Nov. 2008, 18:15 »
Dette har ligget i lufta i lang lang tid. Kinnear er ikke noe spesielt god manager, men jeg liker forsåvidt fyren. Helt klart ikke mannen som skal ta klubben til nye høyder, men jeg håper ikke han kjører den ned i Championship.

Dette er forøvrig som folk sier en soleklar indikasjon på at klubben ikke kommer til å bli solgt med det første, og det er lettere katastrofalt.

Vi kommer oss ikke ut av denne suppa før klubben er solgt, enkelt og greit.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 29. Nov. 2008, 04:00 »
Dette har ligget i lufta i lang lang tid. Kinnear er ikke noe spesielt god manager, men jeg liker forsåvidt fyren. Helt klart ikke mannen som skal ta klubben til nye høyder, men jeg håper ikke han kjører den ned i Championship.

Dette er forøvrig som folk sier en soleklar indikasjon på at klubben ikke kommer til å bli solgt med det første, og det er lettere katastrofalt.

Vi kommer oss ikke ut av denne suppa før klubben er solgt, enkelt og greit.

Helt enig der, og jeg ser nok ikke at Kinnear kan få oss opp på det nivået vi ønsker heller. Det hele er jævla midlertidig ut hele sesongen, og det er ikke optimalt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 29. Nov. 2008, 10:11 »
Dette ligg an til å verte midlertidig lenger enn kun denne sesongen...Ser for meg noke lignande som dette i fleire sesongar framøve. Men det har det forsåvidt vore sidan vi sparka Bobby Robson.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #310 på: 29. Nov. 2008, 16:45 »
Jeg forventa at detta ville skje når det feite svinet på toppen der fikk vilja si når vi ikke fikk midler til å handle inn forsterkninger.Men jeg er enig i at Kinnear ikke er god nok men han har ikke gjort seg bort så langt men sessongen i år vill handle om å overleve og unngå nedrykk.Så langt tror jeg vi må innse det

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 29. Nov. 2008, 21:24 »
Sånn som situasjonen er nå, så synes jeg i og for seg det er riktig å gi Kinnear kontrakt ut sesongen. Men det handler først og fremst om at vi trenger stabilitet, og vi kan ikke gå rundt og leve i usikkerhet i evigheter. Spillerne trenger å få noe konkret å forholde seg til de også. Usikkerheten går vel så mye ut over spillerne som oss supportere.

Nå er jo ikke Kinnear noe optimalt valg. Han har klare svakheter som manager (noe han beviser til de grader ved å ta ut Martins i dag- noe som ødelegger hele kampen for oss), og bør ikke sitte et sekund lenger enn denne kontrakten varer.

Men hovedproblemet rundt dette er at det mer eller mindre beviser at Ashley har store problemer med å få solgt klubben til asking price. Noe som betyr at det kan drøye lenge før klubben blir solgt. Og det er overhodet ikke positivt.

Hvis nå spillerne begynner å få nok, og stjernene stikker, til tross for sin støtte til Kinnear, så sliter vi mer enn vi aner. Å ha 15 poeng på 15 kamper er overhodet ikke bra nok. Og hvis vi har 20 poeng etter 20 kamper, så er vi nesten ferdige. Da er det nesten bare å gi opp med en gang. Ligger vi under streken ved juletider er sjansen minimal for at vi ikke rykker ned. Og hvis stjernene skulle finne på å stikke i januar, så er vi definitivt dødsens. Det er ikke Joe Kinnears feil, men Mike Ashleys.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 29. Nov. 2008, 21:36 »
Hvis nå spillerne begynner å få nok, og stjernene stikker, til tross for sin støtte til Kinnear, så sliter vi mer enn vi aner. Å ha 15 poeng på 15 kamper er overhodet ikke bra nok. Og hvis vi har 20 poeng etter 20 kamper, så er vi nesten ferdige. Da er det nesten bare å gi opp med en gang. Ligger vi under streken ved juletider er sjansen minimal for at vi ikke rykker ned. Og hvis stjernene skulle finne på å stikke i januar, så er vi definitivt dødsens. Det er ikke Joe Kinnears feil, men Mike Ashleys.

Har vi 38 poeng etter 38 kamper så har vi sikret ny kontrakt, du er nok en gang på villspor! Ligger vi under streken ved juletider, betyr det i dine øyne at vi er rykket ned?? Spillerflukt i januar derimot, vil kunne være nok til at vi rykker ned. Men aldri i verden om dette laget her rykker ned etter 38 serierunder!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 29. Nov. 2008, 21:48 »
Det får være dine ord.
Jeg tør på ingen måte garantere det.
Dette laget er i aller høyeste grad i stand til å rykke ned. Det finnes ikke noe som heter "vi er for god til å rykke ned".
Dette laget har overhodet ikke prestert godt nok.
Har vi 38 poeng etter 38 kamper er det ingen garanti for at vi overlever. Selv om den magiske grensa som regel ligger i underkant av 40 poeng. Men det er ingen klar dumpekandidat denne sesongen. Det gjør det vanskeligere for de som ligger og vaker på nederste del av tabellen.

West Ham har rykket ned med over 40 poeng.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 29. Nov. 2008, 21:50 »
Det alarmerende er jo at alle lag per nå tar poeng fra hverandre. Og vi er alt for dårlige til å vinne de kampene vi må vinne. Tap mot Wigan, Fulham og Mackems kan være skjebnessvangre. Det er mye bedre med tre mot Wigan og 0 på OT og Stamford, enn 2 der og 0 mot Wigan. Eksempelvis.