20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120607 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut oktober
« Svar #285 på: 11. Nov. 2008, 22:13 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_4486519,00.html

FA quiz Kinnear
Newcastle boss to explain 'Mickey Mouse' comments

The Football Association has asked Joe Kinnear to explain his comments about referee Martin Atkinson.

The Newcastle interim manager criticised Atkinson following The Magpies' 2-1 defeat at Fulham on Sunday.

The weekend defeat at Craven Cottage came courtesy of a late penalty for Fulham, and Kinnear reacted by calling Atkinson a 'Mickey Mouse' referee.

The FA has now written to Kinnear asking him to explain his comments.

Should the FA not accept Kinnear's explanation then a disciplinary charge could be forthcoming.

--------------------------------

Hvor er FA etter ManU kampene? Eller Arsenal kampene.... Jeg gir opp... hvis de faktisk straffer mannen for dette så går jeg i gulvet.... FA må være fullsatt av Sunderland fans... helt utrolig...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 12. Nov. 2008, 00:23 »
I utgangspunktet er det jo her vi vil at FA skal tre inn, men da må de faen meg reagere når Ferguson sier dette etter HVER eneste Man Utd-kamp, tap eller seier.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 12. Nov. 2008, 03:44 »
Selvfølgelig, men vi veit da allerede hvordan det er. Ferguson og ManU vil for alltid være fritatt fra det.  Vi er en klovneklubb med en klovnemanager, så slikt må vi belage oss på.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 12. Nov. 2008, 07:33 »
Nå har vel Ferguson akkurat blitt siktet for ufine kommentarer til dommeren under/etter kampen mot Hull...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 12. Nov. 2008, 11:19 »
Nå har vel Ferguson akkurat blitt siktet for ufine kommentarer til dommeren under/etter kampen mot Hull...

Det har han, men det er jo ikke akkurat første gang han uttaler seg slik.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 12. Nov. 2008, 16:06 »
Men det er jo heller ikke første gang FA refser Ferguson for uttalelser mot dommeren. Eneste forskjellen er at Ferugson aldri får tre kampers karantene. Han får bare en smekk over fingrene eller kanskje en ørliten pinglebot (tilsvarende mannens timelønn). Men det er bare sånn FA fungerer. Det kan vi ikke få gjort noe med.

At FA reagerer på Kinnears uttalelser er det ingenting galt med. Dommeren var på langt nær SÅ dårlig. Og jeg har litt vanskelig for å tro at det var et soleklart frispark i forkant av straffesparket, ettersom SkySports ikke nevnte det med et eneste ord. SkySports er ikke helt upartiske, men de er milevis unna TV2.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #291 på: 14. Nov. 2008, 20:59 »
Hærlig igjen av mannen som skyter kanonkuler med munnen, eller klovn som noen her inne kaller han.

Newcastle boss Joe Kinnear has told Tottenham counterpart Harry Redknapp to forget any interest in keeper Shay Given.

Kinnear said: "I can save Harry the time and money and tell him not to bother even picking up the telephone, because there is no way Shay Given will be leaving this football club.

"And why would he want to go to Spurs? This is a bigger club than Spurs."
[/b]

Ha ha ha. som jeg skulle ha sagt det selv ;D
Who else...... Alan Shearer

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 14. Nov. 2008, 22:54 »
Hehe. Er vel menn som Keegan, Roeder og Souness som har sagt det samme før han da...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 14. Nov. 2008, 23:08 »
Hehe. Er vel menn som Keegan, Roeder og Souness som har sagt det samme før han da...

Roeder og Souness no igjen!! :P Du likar minna oss på dei :P

Synst det er bra han seie dette. Ikkje fan om vi skal mista vår beste spelar...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 14. Nov. 2008, 23:53 »
Misforstå meg rett, han har helt sant i det han sier. Men det har jeg da tross alt hørt fra de managerene jeg nevner der.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 15. Nov. 2008, 00:01 »
Misforstå meg rett, han har helt sant i det han sier. Men det har jeg da tross alt hørt fra de managerene jeg nevner der.

og ingen av dem solgte han.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 15. Nov. 2008, 02:07 »
Nei nettopp.
Alle Kinnears forgjengere har sagt det der før ham, og ingen av dem har solgt ham.

At Joe Kinnear sier at Newcastle er en bedre og større klubb enn Tottenham, og at Shay Given aldri vil gå til Spurs, er selvfølgelig helt riktig, men det er også den reneste selvfølge. Det er en selvfølge at Given aldri vil sette Tottenham over Newcastle, og det er en selvfølge at enhver Newcastle-manager skal si det. Enten vedkommende er ansatt for én dag, én uke, én måned, ett år eller 100 år.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #297 på: 28. Nov. 2008, 07:02 »
http://www.guardian.co.uk/football/2008/nov/28/premierleague-newcastleunited

Så ble han siktet likevel for sin "mikke mus" karakteristikk av Martin Atkinson.

Blir vel 4-5 kamper karantene i god FA skikk...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 28. Nov. 2008, 10:06 »
Kan jo håpa mi er solgt og har fått ny manager før dei rekk gi han straff :P

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 28. Nov. 2008, 12:05 »