20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120539 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut oktober
« Svar #165 på: 06. Okt. 2008, 20:19 »
Hva er det han står for som manager da Joakim?

Han spilte jo med Owen og Duff på topp mot Everton nettop for å holde ballen mer på bakken og spille rundt de gode og store hodesterke stopperne til Everton.

Og vær så snill, ikke kom med dette Wimbledon pisset igjen! Der gjorde Kinnear sine saker MEGET bra. Tror Wimbledon kom på øvre halvdel hver bidige sesong han ledet laget (PS! der tok jeg feil), og de hadde atpåtil ikke noen hjemmebane. De leide Selhurst Park av Crystal Palace. Med den økonomiske forutsetningen Wimbledon hadde, gjorde Kinnear sakene sine særdeles godt.

Og hvorfor skal Leo ha noe å klage på Kinnear etter? Han spilte sine beste sesonger i nettop Wimbledon. Og hva Drillo og Solbakken angår, så spiller ikke de noe mer attraktivt om det er det de tenker på.

PS! Han fikk frem gode spillere og talenter under sin tid i Wimbledon også. Keegan kjøpte f.eks. Warren Barton fra Wimbledon, og det var da ny overgangsrekord for en forsvarspiller i England.
Carl Cort, Robbie Earle, Marcus Gayle, Efan Ekoku og Jason Euell er andre gode spillere som var fra Wimbledon eller spilte mange sesonger i klubben..
« Siste redigering: 06. Okt. 2008, 20:33 av Frode »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 06. Okt. 2008, 21:15 »
Jeg skal selvfølgelig ikke klage på resultatene, men jeg anser fortsatt Kinnear som en klovn. Mulig han faktisk har den innvirkninga at han kan bidra til gode resultater i det lange løp, men gud bedre jeg er glad for at han ikke skal bli noen fast ansettelse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #167 på: 06. Okt. 2008, 21:28 »
Kinnear er en klovn er det liten tvil om,  den banneleksa hannes var bare patetisk!   
Skal man banne, så skal det gjøres skikkelig:
http://chimay.stenland.com/lyd/vaskemaskin.mp3

Men klovn eller ikke, tror Kinnear er en grei mann å få inn for en kort periode, noe man muligens så litt av allerede i Everton kampen.
Å få litt "crazy gang" inn i troppen er helt perfekt akkurat nu!
Så får vi inn en "ekte" manager når nye eiere er klar!
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 06. Okt. 2008, 21:33 »
Mente forøvrig i en kort periode i forrige innlegget mitt.
Vaskemaskinen er legendarisk. Mannen er vel bussjofør her i Bodø-området enda etter hva jeg har skjønt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 06. Okt. 2008, 22:14 »
Klart han skal få en sjangs til å bevise seg. Men de som har sett Kinnear og det han har gjort er vell ikke akkurat begeistert. Men forvirret over at de faktisk ansatte Kinnear.

jeg er positivt overrasket. hva har han gjort som tilsier at man ikke skal være det? greit, han brukte kjeften imot en journalist. det er noe i overkant... men det er jo faktisk det eneste man kan ta han for. han har fått spillerne på føtterne igjenn. vi har tatt poeng. han er åpen og ærlig overfor spillerne, forteller hvor klubben står og tar seg tid til hver enkel. bruker tid med trenerne før han går på treningsfeltet, og har med seg en klar plan på hva han vil gjøre...

hva annet en kjeften imot journalisten kan vi bruke imot han? ingen kan bruke karantenen som han tok med seg imot han. at han har røkken uklar med en dommer for 2 år siden skal ikke brukes imot han den dag idag. Er det noen som skal klandres for det så er det ledelsen i Newcastle og ikke Kinnear!
All ære til mannen som tar over denne klubben...

menne, da spør jeg rett ut, jeg har nå nevnt noen av de positive tingene. "HVA GALT HAR DENNE MANNEN GJORT I NEWCASTLE MED UNNTAK AV INTERVJUET? ":)

høres nesten ut som om jeg har blitt forelsket i karen, men for 3 gang idag så skriver jeg dette før jeg blir tatt for det. han er riktig mann for de 6 kampene. :)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 07. Okt. 2008, 01:02 »
Han prater vel om  hva Kinnear har gjort ellers i sin karriere antar jeg.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #171 på: 07. Okt. 2008, 01:57 »
Vel eg kan sjønne at ein stiller kritiske spm med at han på sin første dag som sjef gir spelarane fri. Var det bare eg som synes det er litt snodig ?

Neste kamp var ikke før påfølgende søndag, og vi hørte da senere at de hadde trent som f alle de andre dagene fram mot Everton-kampen. Plutselig er Kinnear en klovn, og bør tas ? Han banner og skjeller ut noen pissemaur-journalister, og folk tar helt av. Som f.eks når Joakim tar seg nær av alle fy-ordene som Kinnear bruker, og i ettertid presterer å si at han forakter fyren.

Kinnear svarte på kritikken han fikk etter utbruddet mot journalistene :

"I've got to hold my hands up, I didn't think I'd be treated the way I have been with all the cheap shots," he said.

"I didn't realise football had got to that stage. I've got a short temper, I've got a short fuse, I'm well aware of that. I say what I believe and I'm never going to change.

"There have been people saying I've had two heart attacks and I'm ready for a third, others saying I need my head examined. I didn't envisage any of this, not in the slightest, and maybe I'm naive because of that.

"I was in a state of shock and just couldn't believe it, it's sickening. I can see why people say Newcastle is one of the most difficult clubs in the country to manage."

League Managers' Association chief executive Richard Bevan described Kinnear's rant as "unacceptable".

He told Five Live's Sportsweek programme: "Whether it's a manager, owner or even supporter, such heavy use of language is unacceptable, when in a public arena.

"However, in Joe's case his conversation did start off the record and in a private meeting."

When asked if Kinnear should apologise, Bevan added: "If it wasn't a private meeting, then the answer is yes."

Og som man hører i klippet, så sier en av pressefolkene at alt er off the record. Kinnear sier at de kan skrive hva de vil.
« Siste redigering: 07. Okt. 2008, 02:04 av Tommy Sten »
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 07. Okt. 2008, 09:10 »
Ja, storm i eit vatnglas.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 07. Okt. 2008, 14:57 »
Og klovn i et stjernesirkus.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 07. Okt. 2008, 15:01 »
fortsatt ikke en som har kommet med et argument imot han nei.

synes tråen stilnett etter at jeg krevde svar på hvorfor vi hater mannen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 07. Okt. 2008, 15:02 »
Har vi ikke kommet med det? Da er du jo blind.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #176 på: 07. Okt. 2008, 15:59 »
De liker ikke at han banner Erlend ! Slemme, slemme mannen som sier fyyy-ord
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #177 på: 07. Okt. 2008, 16:10 »
De liker ikke at han banner Erlend ! Slemme, slemme mannen som sier fyyy-ord

Jepp, må være der det ligger!   Grunnen til at jeg og noen flere reagerer på det intervjuet er at vi ikke tåler fyyy ord!
Evt. så er vi ikke 14 år, og synes ikke det at en voksen man banner på TV er tøffeste i hele verden lengre.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 07. Okt. 2008, 16:45 »
men når du presser en mann over alle grenser, og sjikanerer han offentlig over lang lang tid. på ting som ikke fortjener sjikkanering. kan ikke man se menneske oppi det hele og skjønne at det kan koke over. Hadde det vært Ferguson eller Wenger så hadde vi kanskje i det minste klart å sett noe taktikkeri i det hele.

Det har ikke noe med 14 år å gjøre. Det har bare litt med det at vi er ute etter å straffe enkelte i klubben en gang og bestandig. og vi gir ingen en mulighet. Smith og Butt kan vi ta! de har gjort det dårlig, men vi er urettferdig imot dem! når de spiller strålende så skryter vi aldri. Når de spiller strålende med en brøler, så fokuserer vi bare på brølern. Hvis de spiller ræva så har vi noe å prate om i ukesvis...

Jeg logget meg på denne siden etter Everton kampen og det var ikke et lovord om Kinnear. Jeg var imponert av det han klarte på 7 dager i full kuling, men det var litte støtte å få. skjønner jo desto mer jeg forkjemper for han at jeg har folk på min side:) (takk takk folkens,) men jeg skjønner ikke hvorfor mange hater mannen allerde.

Det blir litt Avram Grant i Chelsea over det hele, han tapte serie gullet og Champions League finalen.. mannen er jo en taper...? blir litt syk mentalitet... (jeg er fullstendig klar over at Kinnear ikke har tatt oss så langt ennå, men vi har denne mentaliteten vi også)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 07. Okt. 2008, 17:49 »
Hater han ikke, men han har fremstått som en klovn i media. Jeg kommer til å være takknemlig dersom han fortsetter å motivere spillerne våre bra nok de neste kampene slik at vi plukker greit med poeng. Men noen mann jeg kommer til å se ekstremt mye opp på kommer han aldri til å bli, og aldri en mann jeg antakeligvis kommer til å nevne når jeg skal fortelle mine barnebarn om Newcastle United. Forhåpentligvis har jeg glemt han.