20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120547 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut oktober
« Svar #150 på: 05. Okt. 2008, 22:45 »
Vel eg kan sjønne at ein stiller kritiske spm med at han på sin første dag som sjef gir spelarane fri. Var det bare eg som synes det er litt snodig ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 05. Okt. 2008, 23:21 »
Selvfølgelig. Han fremsto fortsatt som en gammel klovn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 05. Okt. 2008, 23:31 »
Vel eg kan sjønne at ein stiller kritiske spm med at han på sin første dag som sjef gir spelarane fri. Var det bare eg som synes det er litt snodig ?

Han hadde sikkert grunner til å gjøre det. Han trengte å få snakke med hele staben av trenere og fysioer. Spillerene hadde sikkert godt av å få kople av en dag, for å komme ut av noe som sikkert begynte å blir en vond vane, å komme på trening. Synas denne saken med Kinnear begynner å ligne på dei som gir spillere som Smith og Butt stryk i karrakter allerede før kampen er begynt.
« Siste redigering: 05. Okt. 2008, 23:37 av Sebastian Eriksson »

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 06. Okt. 2008, 08:42 »
He he, jeg liker denne gamle klovnen mer og mer. Synes han tar all drittkasting på sin kappe, og skjermer spillerne som nevnt tidligere:)
Who else...... Alan Shearer

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #154 på: 06. Okt. 2008, 17:05 »
Og det så ut til å fungere med tanke på Everton-kampen. Laginnsatsen var helt klart en forbedring fra tidligere kamper.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 06. Okt. 2008, 17:58 »
Joe Kinnear kan si og gjøre hva pokker han vil offentlig, så lenge han aldri, aldri, aldri, aldri, aldri, aldri, aldri er med i diskusjonen som permanent manager i denne klubben. Joe Kinnear er en gammel klovn som fikk gode resultater med en gjeng tullinger i Wimbledon, men som i ettertid ikke kan sies å ha særlig gode resultater på CV'en. Det er skammelig nok at Newcastle må slite med denne klovnens navn på samvittigheten. Det er smertefullt for en som ønsker å se at verden tar Newcastle seriøst og anser oss som en reell trussel.

Hele England ler av oss med ansettelsen av Kinnear. Og hvis Kinnear ikke tåler at han har en dårlig profil i riksmediene, så får han ta det opp på andre måter enn ved å skjelle dem ut på en pressekonferanse som Newcastle-manager. Det gjør ikke akkurat at navnet Newcastle får særlig mye mer respekt. Og for Kinnears del, så tror jeg det bare vil øke pressens oppfatning av at han er en idiot. I tillegg vil de fortsette å le av Newcastle, som er dumme nok til å ansette en slik klovn.

Jeg tror ikke nødvendigivs det var dette utbruddet som gjorde at Newcastle fikk uavgjort mot Everton i helga. Det var det nok mer det han har sagt og gjort på treningsfeltet, som gjorde.

Det siste jeg vil er å se Newcastle som en ny "Crazy Gang". Det er for meg et skjellsord. For jeg har som sagt en drøm om å se Newcastle som en av Europas toppklubber. Og en europeisk toppklubb blir vi aldri med en slik klovn som manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 06. Okt. 2008, 19:03 »
De har nok hatt det kjempe artig i garderoben etter det utbrudde til Kinnear! Jeg har inntrykk av at han er en rimelig artig kar. Jeg vil se den karen som godtar å bli hudflettet og utflirt hver dag i en uke, også gå ut med et smil. Vi trenger en mann som kan vise at man ikke skal være redd, for vi skjelver jo ute på fotball banen omdagen.

Hvis vi setter vår lit til Leo, Solbakken og Drillo som er sære folk i utgangspunktet. så vet jeg ikke helt hva vi skal gjøre.

Jeg synes fakitsk at uansett hvem som uttaler seg om han så sluker vi det rått! Vi tar alt det negative og blåser det nesten mere opp en det media klarer tidvis, og vi trenger ikke engang å selge aviser...

Det var vell en mann her inne som spurte om det var noen som støttet at spillerne fikk fri på mandagen? jeg gjør det! jeg synes faktisk det var et sjakk trekk!

Vi har slitt over lengre tid med å få frem resultater, vi har skuldrene over ørene, og sliter med å få til noe som helst. Spillerne får ikke vite noe som helst, plutselig kommer det en mann inn som ligger langt under våre ambisjoner inn som vikar fram til vi får en ny manager! Med å gi spillerne fri for å koble litt av, og tenke seg litt om. Så vil han nok ha mer sjerpete spillere på tirsdagen, samtidig som han får snakker med de få trenerne om hvordan tilstanden er og hvordan de skal legge løypa framover.

For det er ikke bare bare å gå ut på sletta for å lede et mannskap som sliter, og legge opp sin egen taktikk når alle vet at dette gjelder for 6 kamper! Jeg synes egentlig det er rart at ikke flere ser det på denne måten. Jeg tror ikke at en verdensklasse manager ville kunne hevet oss noe mer en det Kinnear har klart iløpet av denne korte tiden, og jeg tror ikke en verdensklasse manager vil kunne heve oss mer en det Kinnear vil klare over 6 kamper!

Vi trenger en mann som har det i kjeften, en som går inn i garderoben og rett og slett bare krever alt av alle, uansett hvor god de nå er... Han er en vanvittig enkel og lite taktisk god trener som fokuserer på man managment. (alle intervju så snakker han om å snakke 1-1 med spillerne.) Keegan er jo samme mannen! Når Keegan ble ansatt så var det ingen som trodde at han kunne takle det taktiske nivået i Premier League! Forsvar var aldri hans sterke side, men han fikk det no virkelig til synes nå jeg.

Jeg er enig i en ting! han er ingen mann for fremtiden! men for disse 6 kampene er han noe av det beste som kunne skjedd oss! mye mye bedre en Hugton!

(beklager evnt skrivefeil, skriver fort mens jeg sitter på jobb 8) har ikke lest korrektur ;D)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 06. Okt. 2008, 19:19 »
Nå er det jo en grunn til at Kinnear blir ledd ut i mediene hver dag da.
Han kan rå for det selv. Karantenen fra Forest-tida er en ting, det utbruddet på pressekonferansen er en annen ting. I tillegg er han ikke akkurat noen som kan slå hardt i bordet og si "Si hva dere vil, men jeg vet hvordan man får resultater".

Pressen elsker Mourinho, fordi han er en veldig spesiell type, som sier det han mener og som ikke er redd for å provosere. Og fordi han har veldig gode resultater å slå i bordet med. Pressen elsker Keegan, fordi han er så rett frem. Han pakker ikke inn ordene sine, han vet å vise følelser og er veldig direkte. Han har kanskje ikke helt de samme resultatene å vise til, men lever fremdeles mye på navnet sitt. Og ingen britiske sportsjournalister glemmer "Id love it if we beat 'em".

Joe Kinnear har alltid vært en spesiell type. Han har aldri vært kjent som noen god manager, og han har vel egentlig aldri hatt et godt forhold til pressen. Det er mye av grunnen til at han blir latterliggjort.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 06. Okt. 2008, 19:32 »
Joe Kinnear mener han ser likheter mellom Shola Ameobi og John Fashanu, og skal "one-on-one" med han de neste 2 ukene for å prøve å få ut det beste i han.
Også unggutta i laget skal ut i ettermiddags/kveldstrening for å prøve å få det beste ut av dem. Kan bli spennende å se hvordan dette vil slå ut i neste kamp mot ManCity.

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/10/06/Prem-Kinnear-on-Ameobi/

La merke til at spesielt Charles N`Zogbia virket MYE kvikkere igår enn på lenge! Han jobbet, utfordret, avsluttet og lykkes med veldig mye. Virket som om han plutselig hadde fått selvtillit igjen. En annen unggutt som gjorde det veldig godt igår var Taylor, som fra sin backposisjon skorte 1 mål og la opp til det andre.

Håper vi kan få en fin flyt og sanke en del poeng under Kinnear slik at vi ligger og kjemper på øvre halvdel da vi skal ansette fast manager.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 06. Okt. 2008, 19:44 »
Pressen elsker Mourinho, fordi han er en veldig spesiell type, som sier det han mener og som ikke er redd for å provosere. Og fordi han har veldig gode resultater å slå i bordet med. Pressen elsker Keegan, fordi han er så rett frem. Han pakker ikke inn ordene sine, han vet å vise følelser og er veldig direkte. Han har kanskje ikke helt de samme resultatene å vise til, men lever fremdeles mye på navnet sitt. Og ingen britiske sportsjournalister glemmer "Id love it if we beat 'em".

men hvorfor skal vi bedømme mannen ut ifra disse latterliggjørende avisskriveriene? jeg synes denne mannen fortjener en sjangse! Keegan var også noe utflirt når han ble manager, men han får jo litt kreditt siden han er The Geordie Messiah. Hadde Keegan blitt ansatt i Tottenham istedenfor så hadde de nok slaktet han like sterkt. mannen som ikke forstår seg på forsvar..

jeg mener bare at Kinnear fortjener en sjangse. han har levert 1 poeng imot et mye mye bedre lag en Newcastle, samt hjulpet spillerne til å finne styrken til å snu en kamp de ligger under 2-0! All ære til mannen i mine øyne!

men igjenn.. for disse 6 kampene slik at ikke det blir glemt!  

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 06. Okt. 2008, 19:53 »
Pressen får skrive hva pokker de vil.
Jeg er fortsatt sterkt imot ansettelsen av Kinnear, men gleder meg stort over ett poeng mot Everton, og håper det er mer der det kom fra.
Og jeg vil gi ham den kreditten han fortjener for de resultatene han produserer. Men jeg har ingenting til overs for mannen, og mener fremdeles at han er en elendig manager, og får Graeme "Den onde trollmannen" Souness til å fremstå som Arsene Wenger.
Og jeg kommer ikke til å endre mening selv om vi skulle banke Sunderland 10-0.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 06. Okt. 2008, 19:57 »
men på hvilket grunnlag kan du mene noe sånt? Det eneste argumentet jeg har fått med meg er at Leo ikke fikk bevege seg over midtbanen? Wimbeldon var jo unektelig et bra lag, uansett om de spillte på rå kraft. Det var vell mer eller mindre det samme som Sam Allardyce sto for...

Så jeg stiller meg uforstående at denne mannen skal være så nord og neddømt allerede før første kamp!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #162 på: 06. Okt. 2008, 20:06 »
Pressen får skrive hva pokker de vil.
Jeg er fortsatt sterkt imot ansettelsen av Kinnear, men gleder meg stort over ett poeng mot Everton, og håper det er mer der det kom fra.
Og jeg vil gi ham den kreditten han fortjener for de resultatene han produserer. Men jeg har ingenting til overs for mannen, og mener fremdeles at han er en elendig manager, og får Graeme "Den onde trollmannen" Souness til å fremstå som Arsene Wenger.
Og jeg kommer ikke til å endre mening selv om vi skulle banke Sunderland 10-0.
Akkurat det sier mer om deg enn om Kinnear

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 06. Okt. 2008, 20:10 »
Men selv om jeg alltid vil forakte Kinnear og alt det han står for som manager, så vil jeg være svært takknemmelig dersom han sikrer oss poeng i alle de kampene han leder laget.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #164 på: 06. Okt. 2008, 20:14 »
Klart han skal få en sjangs til å bevise seg. Men de som har sett Kinnear og det han har gjort er vell ikke akkurat begeistert. Men forvirret over at de faktisk ansatte Kinnear.