20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 20/9: West Ham - Newcastle 16.00 (C+ Sport 2)  (Lest 31519 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anthony

• Gjest
Sv: 20/9: West Ham - Newcastle 16.00 (C+ Sport 2)
« Svar #165 på: 21. Sep. 2008, 13:42 »
Kommentarer er overflødige. Men helvete heller, motgang. En klubb dømmes etter hvordan den takler motgang for faen. Du går på en trøkk her i livet og hva gjør du? Legger deg ned griner som en liten drittunge? Nei du reiser deg. I det tilfellet har jeg en følelse av at flere og flere vil fylle blodet med promille etter ett tap eller flere tap, før de lar all frustrasjonen går ut i en uendelig diskusjon/flaming mot Ashley.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 21. Sep. 2008, 13:58 »
Denne kampen er det berre å gløyme så fort så mogleg. No må vi få inn ein manager.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 21. Sep. 2008, 14:10 »
Snakkes i Championship.
lover du? ;D ikke et innlegg her før vi ligger i Championship?

Nei, ville bare ha ut litt frustrasjon skriftlig.  ;)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 21. Sep. 2008, 14:12 »
jeg føler at denne klubben står i en posisjon hvor de har hatt så mye motgang over lang lang tid, og de så plutselig lyset i enden av tunellen når Keegan kom inn, og når han dro så sprakk boblen. Og da sprakk den no så jævlig.

Vi trenger en ekstremt sterk personlighet inn i klubben nå, en som sier at nå vil det gå bra her ifra! og alle sammen tror på det:) Trenger ikke å være verdensklasse! Bare ha en sterk personlighet som vi kan stille oss bak...

jeg gikk til kampen igår forberedt på å tape, og ble ikke veldig lei meg igår, men feira i det minste godt når Newcastle satt inn trøstemålet :)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 21. Sep. 2008, 14:12 »
Snakkes i Championship.
lover du? ;D ikke et innlegg her før vi ligger i Championship?

Nei, ville bare ha ut litt frustrasjon skriftlig.  ;)

8) man skal være forsiktig med hva man skriver  ;D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 21. Sep. 2008, 14:31 »
Jojo, men "snakkes i Championship" er vel ikke helt synonymt med "skal aldri skrive innlegg her før vi er i Championship" uansett.  :P

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 21. Sep. 2008, 19:41 »
Skal på neste bortekamp som er mot Everton. Kan ikke si at jeg gleder meg.

Jeg også. Når tar du fly over?

Drar på fredag fra Sandefjord Torp. Hjem på mandag. Hadde håpet å få billett til Blackburn - Man Utd på lørdag men fikk ikke billett da jeg ringte til billettkontoret på Ewood. Man måtte visst ha kjøpt billetter til en hjemmekamp tidligere for å få kjøpt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 21. Sep. 2008, 19:43 »
Er så dritt lei dette tullet og den håpløse situasjonen klubben har satt seg i, at jeg orket ikke å se kampen igår. Sikkert mange som må stemple meg som en dårlig supporter og alt det pisset der, men det får så være. Jeg klarer ikke å la være og følge med, jeg er for engasjert til det. Men slik som situasjonen er nå finner jeg ikke noen glede i å benke meg foran TVen å se Newcastle, da har jeg bedre ting å gjøre. Er så lei denne helvetesmakten som er i ferd med å ødelegge Newcastle United Football Club!

Forstår deg meget godt. Jeg har vel aldri gledet meg mindre til en Newcastle kamp enn det jeg gjorde i går.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 21. Sep. 2008, 20:14 »
Er så dritt lei dette tullet og den håpløse situasjonen klubben har satt seg i, at jeg orket ikke å se kampen igår. Sikkert mange som må stemple meg som en dårlig supporter og alt det pisset der, men det får så være. Jeg klarer ikke å la være og følge med, jeg er for engasjert til det. Men slik som situasjonen er nå finner jeg ikke noen glede i å benke meg foran TVen å se Newcastle, da har jeg bedre ting å gjøre. Er så lei denne helvetesmakten som er i ferd med å ødelegge Newcastle United Football Club!

Forstår deg meget godt. Jeg har vel aldri gledet meg mindre til en Newcastle kamp enn det jeg gjorde i går.

Kor var du i fjor? Hittil er dette kun peanuts...Men kan godt henda eg vart herda i fjor. Allereie godt inn i den "likegyldige-til-tap-modusen" slik som i fjor når vi kjempa om å ikkje rykka ned.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 21. Sep. 2008, 20:31 »
Skal på neste bortekamp som er mot Everton. Kan ikke si at jeg gleder meg.

Jeg også. Når tar du fly over?

Drar på fredag fra Sandefjord Torp. Hjem på mandag. Hadde håpet å få billett til Blackburn - Man Utd på lørdag men fikk ikke billett da jeg ringte til billettkontoret på Ewood. Man måtte visst ha kjøpt billetter til en hjemmekamp tidligere for å få kjøpt.

Akkurat det samme som meg da. Reiser på Fredag fra Torp jeg også. Jeg skal på den Blackburn kampen, reiser sammen med en HAUG med Blackburn supportere ;) Reiser faktisk med Blackburn supporterklubb da jeg har en kompis som er Blackburn supporter. Kan ikke si at jeg GLEDER meg til Newcastle kampen jeg heller, men blir første gang jeg er på en bortekamp i England så det blir vel ålereit.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 22. Sep. 2008, 13:26 »
elg ?

Nei, det er det lite av. Held meg til småvilt og då ryper. Storvilt har eg ikkje jakta. Masse hjort heima. Trur eg treffe bedre enn Nufc gjer for tida, og eg bommar mykje ;)

Hehe ok. Har jegerprøven sjølv men har ikkje jakta no. Tror eg holder meg til småvilt også har vert med på elgjakt og det trengs baller for og skyte slike svære skapninger.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #176 på: 22. Sep. 2008, 15:14 »
Taylor og Edgar er helt tragiske, de duger ikke og det viste de på Upton Park. Greit at Taylor er lokal men dårlig han har blitt, ikke utviklet seg på flere år og så mange feil han gjør. Syntes vi skal gå for Bassong og Colo i midten. Bassong virker solid og trygg med ballen. Skulle blitt glad om Taylor hadde blitt solgt og vi hadde hentet A.Ferdinand istedet, mye større talent å bedre enn Taylor.

Xisco virker sulten i forhold til mange spillere på laget, han jager ball og vil faktisk gi 100% men han er ikke altid like god venn med ballen men tror det løsner seg etterhvert. Hvorfor prøver ikke vi ikke Kadar eller Tozer når vi har unge sultene spillere på benken som neppe kan spillere dårligere en Taylor har gjort for oss den siste tiden.

Folk er sikkert uenig men, Det oser ikke av kvalitet i de forsvarspillere vi har og ikke ser det ut til at de skal det heller i fremtiden.
Ba Ba Ba!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 22. Sep. 2008, 15:31 »
Okei, men da kan du starte med å lage din egen børs, så kan resten av forumet bruke den som rettesnor...

Jeg synes denne kampen var begreedelig. Jeg ga Butt 1 og Given, Owen, Duff 4. Det vil si at de spilte 4 ganger så bra som Butt.

Owen, Duff og Given spilte dobbelt så bra som Edgar, Taylor, Cacapa og Xisco som alle fikk 2.
En børs fra 1-10 starter på 5. Derfra går du opp eller ned, basert på spillerens prestasjoner. På samme måte som at 10 skal være en tilnærmet uoppnåelig karakter (da du må spille helt ekstremt vanvittig godt, ikke gjøre en eneste feil, og ja, dominere kampen fullstendig), er også karakteren 1 mer eller mindre uoppnåelig. Det skal ikke være fysisk mulig å spille så dårlig, at karakteren 1 er den eneste rettferdige. Da har du jo som kjent vært helt motsatt av karakteren 10, altså historisk elendig. Shola Ameobi har aldri spilt så dårlig at karakteren 1 er rettferdig. Det har heller ikke Nicky Butt. Begge gjør av og til positive ting, de er ikke ensidig elendige og gjør ikke bare feil. Spiller du en veldig dårlig kamp, skal du ha karakteren 2.

Det var ingen som spilte SÅ dårlig mot WH, at de fortjener karakteren 1.
Knapt nok noen som fortjener 2.

Owen, Duff og Given gjorde mye positivt, og var blant de få som hadde noe å bidra med. 5 eller 6 er den eneste rettferdige karakteren for dem. Ingen av dem spilte under pari. Men når laget taper så det synger, så kan du ikke få bedre enn 6 heller. Jeg ville gitt 5 til Given og Duff, 6 til Owen, som var vår klart bestemann.

Mange vil nok helt sikkert kjefte på meg nå. Men jeg synes dette er feil holdning.
Jeg skjønner at du føler en oppgitthet, jeg skjønner at du føler at det bare gjør vondt verre å se laget spille TV-kamper. Jeg har forståelse for det, men jeg synes det er feil å låse seg inne i et mørkt rom og komme ut først når verden har blitt rettferdig igjen. Jeg synes det er bedre å møte opp på puben hver gang Newcastle spiller TV-kamp, og håpe håpe håpe at DENNE kampen skal bli annerledes, at vi endelig skal møte en motstander som gjør oss gode.

Jeg synes flere av våre offensive spillere viste at det er håp for Tottenham-kampen. Owen var god, og scorer et flott mål. Han var nære ved flere anledninger, det samme var Xisco, som vinner nesten samtlige hodedueller og kommer seg til sjanser han også, om enn ikke de største. Duff var ok, gjorde mye positivt. Zog viste at han egner seg langt bedre som midtbanespiller, enn som back, og skapte tidvis litt trøbbel for West Ham-forsvaret, med raidene sine. Hvis vi snart kan få tilbake Martins og Jonas, så kan det faktisk hende at vi greier å begrense skadene sånn delvis, og at vi faktisk blir i stand til å vinne kamper igjen.

Jeg velger å være optimistisk, og synes det er den rette måten å gå frem på. Jeg har innsett at alt over 0 poeng i alle kamper som kommer fremover vil være en stor, stor bonus, og jeg orker ikke bruke mer krefter på et tap enn å bare riste på hodet og tenke for meg selv at om vi ikke får inn en ny eier og ny manager sporenstreks, så rykker vi ned, og hele klubben er fortapt, og Leeds vil gå forbi oss. Og hvis vi først skulle rykke ned, så kan jeg nærmest garantere at vi ikke kommer opp igjen med det første. Vil faktisk anse sjansen for direkte nedrykk til League 1 er mer sannsynlig enn direkte opprykk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #178 på: 23. Sep. 2008, 01:33 »
Noen som har klipp til Owen-målet?
De andre er ikke så viktige :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #179 på: 23. Sep. 2008, 11:50 »
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1581043/
Nydelig mål. Gidder heller ikke se de andre målene, er deppa nok som det er.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP