20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 20/9: West Ham - Newcastle 16.00 (C+ Sport 2)  (Lest 31432 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 20/9: West Ham - Newcastle 16.00 (C+ Sport 2)
« Svar #150 på: 20. Sep. 2008, 19:28 »
Enig Joakim, vi kan ikke slakte Given og Owen som tydelig viser at de er våre to klart beste fotballballspillere! De to spilte mer enn godkjent, utenom de to er det bare Zog og Bassong som får bestått av meg.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 20. Sep. 2008, 19:53 »
Synes Duff gjorde en brukbar kamp også. Resten var crap...

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #152 på: 20. Sep. 2008, 21:54 »
kanskje det hadde gått bedre hvis spillere som barton, guthrie, martins, jonas, jose og beye hadde vært tilgjengelig?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 20. Sep. 2008, 22:08 »
kanskje det hadde gått bedre hvis spillere som barton, guthrie, martins, jonas, jose og beye hadde vært tilgjengelig?

Kanskje det hadde gått bedre om gutteklubben hadde hørt på KK. Han fortalte dem nemlig det at stallen var syltynn.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 20. Sep. 2008, 22:18 »
Uansett en idiotisk stedfortreder for kk. Spiller med to defensive midtbanespilelre. Capaca på midtbanen blir rett og slett latterlig. Med det laguttaket viser han at han er veldig fornøyd med uavgjort mot west ham som ikke har vunnet mot oss de siste 7 årene. Mye bedre å spille med spilleren vi lånte fra valencia, eller et talent.  Har ingenting å tape på det. Vi er så lavmål uansett at nå har vi muligheten til å slippe til unge spillere, som vi kan gjøre gode i stedet for å slippe til en halvgamme middelmådig midtstopper på midtbanen. Jeg blir rett og slett proviser. ARGH

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #155 på: 20. Sep. 2008, 22:50 »
Hvordan er Toon Army idag??
Er det noe bannere av noe slag mot styret idag??

I følge Jarle som er på kampen var Cockney banneret oppe før kampstart. West Ham fansen sang "2-0 to the Mafia" mot slutten av omgangen.

Var på kampen jeg også, og det banneret var ikke oppe lange tiden, eller var det bare et par t-skjorter som ble holdt oppe. Ei var det heller noen sang til Keegan, noe som jeg hadde nesten regnet med. Toon Army upåklagelige som vanlig. Etter Owen scorte fikk supporterne en ny giv, og det var et sinnsykt liv! Det var sinnsykt bra også. Etter scoringa var Toon Army overlegne på stadionet. Mange stod også igjen en liten stund etter kampen og sang videre. Dagens høydepunkt var da Toon Army sang; "You stole our holiday" mot West Ham. Da så jeg mange smil tilogmed fra deres supportere.

Men, opptimisten som jeg er, var vi ikke så dårlige som mange skal ha det til. Greit første omgangen, noe av det dårligere jeg har sett, men andre (etter 3-0 scoringen) var vi klart bedre enn WH, og kjørte til tider over de. Det eneste vi mangler er litt mer av de egenskapene som Owen har, litt besluttsomhet og nøyaktighet. Vi møter tross alt et WH med en ny giv etter ansettelse av Zola, på bortebane osvosv. Og Nacho Gonzalez, herregud for no shit.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 20. Sep. 2008, 23:14 »
Skal på neste bortekamp som er mot Everton. Kan ikke si at jeg gleder meg.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 20. Sep. 2008, 23:42 »
Skal på neste bortekamp som er mot Everton. Kan ikke si at jeg gleder meg.

Jeg også. Når tar du fly over?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 21. Sep. 2008, 00:18 »
Synst det nesten er unødvendig kommentera så mykje av kampane framover... Vi har fortsatt ingen ny eigar og ingen ny manager. Ja det er laget som spelar på bana. Men som eg sa mot Hull, med KK fortsatt som manager, hadde vi fortsett flyten frå sesongstarten.

Det er same spelarane utpå der, men det er ikkje same laget. Som mot foreksempel scums. Hadde ikkje alt som har skjedd, skjedd, hadde til og med Edgar og Zoggy spelt bra som backar. Ja Zoggy er bra framover, men som v.back suger han. Men no er det ikkje han sin feil at han må spela der. Og kvifor spelar ikkje Bassong istaden for Edgar?

Synst vi generelt suge over heile fjøla idag. Og jada, Butt han suge "butt" han og. Men til tider kan han gjere noke bra, og det verte litt feil begynna dømma spelarar utifrå det dei presterar no under Sirkus Arnando sin leiing. Slik var det i fjor og. Kvar gong vi spelte revva var alle igang med å sei kor jevla uduglege alle på laget var...Først Ameobi, Butt så Geremi osv, ja og no Nacho. Men kom igjen, det kan umuleg vera enkelt for spelarane no?

For kvar kamp og kvart tap no framøve (ja vi er ein nedrykkskandidat no) so kjem sjøltilliten og moralen til å synka endå meir hjå spelarane, endå lenger ned enn i fjor om det er muleg... Spesielt viss ikkje eigarskap og managerrollen verte ordna opp i ASAP! Og som Joakim seier, kun ein WORLD CLASS manager er godt nok. Dette får mi ikkje under Ashley. Han har brukt opp sine sjansar.

Når eg site ser kampen i dag så tykjer eg direkte synd i Given...Nesten så eg håpar han kjem seg til ein toppklubb viss vår såpeopera fortsett. Given var godkjent idag, resten av laget kan eg godt gi 2. Evt pluss for scoring. Owen er verdt kvart pund...så lenge vi har han.

Glad eg skal på jakt neste helg, og er langt til fjells når vi møter Blackburn. Håpar det er fint ver.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 21. Sep. 2008, 00:22 »
elg ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 21. Sep. 2008, 11:27 »
elg ?

Nei, det er det lite av. Held meg til småvilt og då ryper. Storvilt har eg ikkje jakta. Masse hjort heima. Trur eg treffe bedre enn Nufc gjer for tida, og eg bommar mykje ;)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 21. Sep. 2008, 11:46 »
Tror ikke det er noen som slakter given, men når du slipper inn 3 mål så fortjener du ikke å få toppkarrakterer, og forsvaret fortjener nesten ikke karrakterer i det hele tatt. Kult å se en kamp hvor du må sitte å håpe på at man ikke skal tape med flere en 2 mål. Jeg hadde aldri på følelsen at det skulle snu. Vi får vente noen uke, å satse på å få folk tilbake fra skade, og noenlunde matchform. Det laget vi spilte med igår skal slite med å ta poeng i kampene fremover.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 21. Sep. 2008, 11:55 »
En hel del folk her inne lager usaklig dårlige børser, og drar de to-tre som faktisk spilte greit ned i gjørma. Given slipper inn 3 mål, og han er ikke i nærheten av å kunne lastes for noen av dem. Er ikke snakk om noen toppkarakter, men folk må ikke bli helt skrudd i skallen å gi mannen 4 når han egentlig ikke gjør noen feil! En 6'er er mer passende. Se for dere: Dette er en vanskelig kamp, og med plettfritt forsvarsspill så hadde vi vunnet 1-0 pga Owen sin kjempescoring. Da ville Owen fått en 7-8'er av alle her inne med en lik prestasjon som i dag, men her får han 4 og 5. Gjelder å være konsekvent!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 21. Sep. 2008, 12:08 »
Okei, men da kan du starte med å lage din egen børs, så kan resten av forumet bruke den som rettesnor...

Jeg synes denne kampen var begreedelig. Jeg ga Butt 1 og Given, Owen, Duff 4. Det vil si at de spilte 4 ganger så bra som Butt.

Owen, Duff og Given spilte dobbelt så bra som Edgar, Taylor, Cacapa og Xisco som alle fikk 2.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 21. Sep. 2008, 12:20 »
Er så dritt lei dette tullet og den håpløse situasjonen klubben har satt seg i, at jeg orket ikke å se kampen igår. Sikkert mange som må stemple meg som en dårlig supporter og alt det pisset der, men det får så være. Jeg klarer ikke å la være og følge med, jeg er for engasjert til det. Men slik som situasjonen er nå finner jeg ikke noen glede i å benke meg foran TVen å se Newcastle, da har jeg bedre ting å gjøre. Er så lei denne helvetesmakten som er i ferd med å ødelegge Newcastle United Football Club!