20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 886610 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #3570 på: 25. Nov. 2012, 00:17 »
Gone Baby Gone - Ben Affleck er så jævlig mye bedre bak enn foran kameraet. Sykt engasjerende film med en jævlig bra slutt, om noe forutsigbar. Alt i alt en enorm film!
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3571 på: 25. Nov. 2012, 11:24 »
I Argo er han begge deler, trur eg.  Skal visst vera ein jevla bra thriller.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3572 på: 25. Nov. 2012, 11:38 »
Han var begge deler i The Town og. Har er ingen dårlig skuespiller, men jeg ser helst at han konsentrerer seg om å regissere filmer fra nå av, for det fikser han jo jævlig bra. Både Gone Baby Gone og The Town er knallfilmer, og han er veldig bra i The Town og. Argo har jeg maks troa på, btw. Tror den er helt jævlig bra!
Nei.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3573 på: 25. Nov. 2012, 12:32 »
Gone Baby Gone - Ben Affleck er så jævlig mye bedre bak enn foran kameraet. Sykt engasjerende film med en jævlig bra slutt, om noe forutsigbar. Alt i alt en enorm film!

Fullstendig enig! Digga sjølv den filmen.

Forøvrig;
Zatôichi monogatari - 9/10
Zoku Zatôichi monogatari - 10/10

Eg har akkurat begynt på Zatoichi-serien, og dette var definitivt i min gate! Blir å give laus på Shin Zatôichi monogatari, gledar meg!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3574 på: 25. Nov. 2012, 13:21 »
Hva sa jeg?  8)
Nei.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #3575 på: 25. Nov. 2012, 16:38 »
I Argo er han begge deler, trur eg.  Skal visst vera ein jevla bra thriller.

Ser frem til Argo, men Ben Affleck er seriøst en helt ræva skuespiller. Jeg vet at det er mange her inne som antakelig syntes The Town var skikkelig bra, men jeg anser det som en av de mest meningsløse filmene jeg har sett. I likhet med "Cabin In the Woods" er det en film som er oppskrytt så til de grader, uten noen som helst tilsynelatende grunn. Jeg forstår det i hvert fall ikke.

Er forresten helt enig med alle de som sier at The Avengers var dårlig. I motsetning til enkelte her inne klarte jeg faktisk å se den helt ut. Mitt tips til de som ikke klarte det: Godt for dere. Ikke se den ut. Waste.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3576 på: 25. Nov. 2012, 18:17 »
Hva er grunnen til at du mener at The Cabin in the Woods er oppskrytt? Fordi du ikke likte den?
Nei.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3577 på: 25. Nov. 2012, 18:32 »
Hva er grunnen til at du mener at The Cabin in the Woods er oppskrytt? Fordi du ikke likte den?

Ja, man pleier å ikke like en film når man mener den er oppskrytt.

Jeg vil gå så langt som å si at det er en av de tragiske og teiteste filmene jeg noen sinne har sett.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3578 på: 25. Nov. 2012, 18:36 »
En teit American College-film uten noen morsomme øyeblikk, som fremstiller seg selv som en grøsser som ikke er skummel. Jeg anbefaler heller folk å se på Scooby-Doo.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3579 på: 25. Nov. 2012, 19:01 »
Den fremstiller jo ikke seg selv som en grøsser i det heletatt. Da har du VIRKELIG misforstått, Olav. ;)

Dead Man's Shoes - Jævlig kul psykologisk thriller fra Storbritania. Ganske mørk og dyster, og med et jævlig bra soundtrack.
« Siste redigering: 25. Nov. 2012, 21:43 av boris. »
Nei.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3580 på: 25. Nov. 2012, 23:00 »
Da har jeg enedelig fått sett looper, og jeg likte det jeg så! Joseph gordon-levitt spiller fantastisk, og det er veldig gøy å se hvordan han kopierer mange av trekkene til Bruce Willis. Det er lenge siden jeg har blitt så underholdt av en film, og jeg tror faktisk dette er en av mine favoritter av årets filmer. Dersom du ikke har sett den enda, gjør det!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3581 på: 26. Nov. 2012, 08:06 »
Dead Man's Shoes - Jævlig kul psykologisk thriller fra Storbritania. Ganske mørk og dyster, og med et jævlig bra soundtrack.

Den er herleg!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3582 på: 26. Nov. 2012, 09:46 »

Den er herleg!

Denne høres svært så lovende ut. Håper på et godt avbrekk fra endimensjonale, kjipe Hollywood-klisjéer med platte skuespillere som liksomgrøsseren "Cabin In the Woods". Den filmen var like teit som propagandamakkverket "V For Vendetta" var lavpannet.
« Siste redigering: 26. Nov. 2012, 09:56 av geordie-olav »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3583 på: 26. Nov. 2012, 10:07 »
Du slutter aldri å overraske, Geordie-Olav. :ler:

Regner med at du ser på Rambo som en "liksomkomedie" og Forrest Gump som en "liksomactionfilm" au?
Nei.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3584 på: 26. Nov. 2012, 10:11 »
Du slutter aldri å overraske, Geordie-Olav. :ler:

Regner med at du ser på Rambo som en "liksomkomedie" og Forrest Gump som en "liksomactionfilm" au?

Nei, selvfølgelig ikke. Rambo er action-komedie (ingen kan ta Rambo-serien fullstendig seriøst), og Forrest Gump er en ikke-morsom, liksom-dyp komedie.