20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 890130 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #165 på: 31. Jan. 2006, 13:13 »
Goal er den beste filmen jeg har sett! :D

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #166 på: 02. Feb. 2006, 18:13 »
Jeg må få anbefale Donnie Darko på NRK2 kl. 22:15 i kveld. En meget merkelig film om den 15 år gamle schizoen Donnie. Jeg har sett den en gang og kan ikke helt si jeg greide å tolke den fullt ut. Men tøff var den.

Det skal sies at jeg har en meget sær filmsmak så den passer nok ikke for alle. Men gi den en halvtime og hvis den ikke er verd å se, so be it  :wink:

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #167 på: 02. Feb. 2006, 19:06 »
Jeg har også sett Donnie Darko. Den var syk ja, men bra. Må innrømme jeg ikke skjønte all verden selv...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #168 på: 03. Feb. 2006, 11:40 »
noen som har sett Mullholland drive:p den synes jeg er skikkelig bra! det er en sånn film som du ikke skjønner så mye av.:p jeg så den 6 gang før jeg knekte den... ennå mange som ikke mener at jeg har klart det... men jeg er bra sikker på at jeg har det etter en lengre diskusjon med en sånn film fyr:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #169 på: 04. Feb. 2006, 01:42 »
Har ikke Mulholland Drive, men jeg så Shawshank Redemption (Frihetens Regn) igjen i kveld. Sykt bra film, med en varm og kjærlig slutt :)

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #170 på: 04. Feb. 2006, 12:00 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Har ikke Mulholland Drive, men jeg så Shawshank Redemption (Frihetens Regn) igjen i kveld. Sykt bra film, med en varm og kjærlig slutt :)

"The Shawshank Redemption" er en fantastisk flott film. Den ligger på topp 10 listen min over beste dramafilmer.

Det som derimot ryster meg er at Morgan Freeman aldri har fått en Oscar for filmene han har spilt i. Dersom dere ser på filmografien hans skjønner dere sikkert hva jeg mener. Han er utrolig flott skuespiller og har fantastisk utstråling som varmer seg selv de kaldeste hjerter  :) Men det kan ikke være lenge til han mottar en hederpris for innsatsen sin. Hvis ikke, er det en komplett skandale.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #171 på: 04. Feb. 2006, 13:09 »
Helt enig. Han er en utrolig flink skuespiller som utstråler en varme som får deg til å ønske du hadde en tredje bestefar...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #172 på: 04. Feb. 2006, 15:01 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Helt enig. Han er en utrolig flink skuespiller som utstråler en varme som får deg til å ønske du hadde en tredje bestefar...

Bra sagt, meget bra sagt :D
Og The Shawshank Redemption er indeed en glimrende film!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #173 på: 04. Feb. 2006, 15:06 »
Kjøpte Transporter 2 på dvd i går.. Artig film det! Fikk utrolig lyst på en feit Audi W12 hvertfall!

Noen som har sett den eller??

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #174 på: 04. Feb. 2006, 15:16 »
Jepp, for en god stund siden. Grei underholdning, men den gav meg ikke særlig mer enn det. Jason Statham ER hele filmen i mine øyne. Han er den fødte action-skuespiller. Nå spiller han inn oppfølgeren (ironi..) til "The Italian Job" med det orginale navnet "The Brazilian Job", og jeg gleder meg veldig til denne. Jeg håper bare ikke det blir en av mange dårlige oppfølgere.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #175 på: 04. Feb. 2006, 15:25 »
Jason Statham er en tøffing han ja!! Håper på flere Transporter filmer jeg.. Er jo grei underholdning!!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #176 på: 24. Feb. 2006, 21:11 »
Såg Requim of a dream på nrk for nokon daga sida. Meget bra film! Nokon som veit kva musikken i filmen heite? Nydelig musikk.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #177 på: 24. Feb. 2006, 21:14 »
Saving Private Ryan er ihvertfall min favoritt film. Samen med Enemy at the state.
iverpool FC

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #178 på: 24. Feb. 2006, 21:16 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Saving Private Ryan er ihvertfall min favoritt film. Samen med Enemy at the state.

Saving Private Ryan er rett og slett fantastisk! Er også min favoritt film, hårstrået foran Hurricane.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #179 på: 24. Feb. 2006, 21:19 »
Har ikke sett Hurricane. We were soliders var elendig, kan ikke forstå att jeg var så fasinert av den filmen.
iverpool FC