20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 884660 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Filmtråden!
« Svar #3270 på: 27. Aug. 2012, 19:10 »
The Cabin in the Woods får 2/10 fra meg. Sjokkerende at den har 7.6 på imdb. Er virkelig dette overnaturlige dritet av en barnefilm det beste Hollywood har å by på for tiden? Den var ikke skummel, ikke morsom, ikke intelligent og ikke spennende. Følgelig var den heller ikke underholdende. Forventningene om at det kommer en skvettescene hvert femte minutt er ikke egenskapen til en kvalitetsgrøsser. Det gjør filmen bare veldig irriterende å se på. Filmindustrien er i ferd med å bli kuppet av Øst-Asia, som det meste annet. Det er kanskje like greit, for jeg begynner å bli særdeles lei av amerikanske filmer som fremmer nasjonalisme, U.S. army, materialisme, overfladiskhet, religion og overtro.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3271 på: 28. Aug. 2012, 01:25 »
Snatch - Like forbanna fet som den va sist jeg så den. Jeg husker ikke alle filmene Brad Pitt og Jason Statham har spilt i, men av de filmene jeg husker er dette Bra Pitts neste beste film (kun slått av Se7en), og Jason Statham's absolutt beste film. Krem!
Nei.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3272 på: 29. Aug. 2012, 17:41 »
Enig i den Boris! Sjukt rå film, tror jeg ser den 1 gang i året minst! Synes Brad Pitt er like god i Se7en som i Snatch da.

The Raid, Redemption i helga. Den var grisefet! Noen som har sett den? Grom actionfilm med fete kampscener, kult plott (dog noe forutsigbar).

http://www.imdb.com/title/tt1899353/

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3273 på: 29. Aug. 2012, 18:01 »
Jeg har ikke sett The Raid, Redemption enda, men den skal sees. Har stårr på skal se-lista mi ganske lenge. Så vidt jeg har skjønt kjører den i samme spor som blant annet Ong-bak, som er laget utelukkende for å vise frem fet action. Blir jo sammenlignet med Ong-bak også pga. dette, og Ong-bak er jo helt massiv. Rævfet film!
Nei.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3274 på: 30. Aug. 2012, 10:33 »
Jeg rangerer fight club høyest av brad pitts filmer, tett etterfulgt av se7en og snatch. Etter dette er jeg litt usikker, men Inglorious Bastards er jo også en veldig bra film. Brad Pitt har spilt i veldig mange bra filmer!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3275 på: 30. Aug. 2012, 11:34 »
Snatch - Like forbanna fet som den va sist jeg så den. Jeg husker ikke alle filmene Brad Pitt og Jason Statham har spilt i, men av de filmene jeg husker er dette Bra Pitts neste beste film (kun slått av Se7en), og Jason Statham's absolutt beste film. Krem!

Må si jeg syns Lock, Stock And Two Smoking Barrels er hakket bedre, men begge er jo helt fantastiske selvfølgelig!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #3276 på: 30. Aug. 2012, 12:39 »
"The Tall Man" med Jessica Biel i går, en virkelig triller. Må innrømme at jeg ikke skjønte en dritt av filmen før på slutten....noe som kanskje ikke er så verst for en triller.

Ser at den har fått 6 på IMDB og sier meg enig i den. Gir den 6/10. For de som liker en god triller kan jeg anbefale denne, ikke sterkt anbefalt men anbefales.

http://www.imdb.com/title/tt1658837/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3277 på: 30. Aug. 2012, 14:30 »
Om du får se mye av Jessica Biel holder det vanlligvis til 5/10 alene!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #3278 på: 30. Aug. 2012, 14:59 »

True

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3279 på: 30. Aug. 2012, 17:23 »

Då får Powder Blue 10/10 av meg! :D

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3280 på: 30. Aug. 2012, 23:01 »
Har nett sett I Saw the Devil. Likte filmen bra. God historie, men syns kanskje at badguy overlevde litt for mykje... Forøvrig lenge siden eg har sett ein SÅ blodig film :o
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3281 på: 01. Sep. 2012, 01:24 »
Rush Hour - Alltid hatt sansen for disse filmene. Lett og morsom underholdning.

Get Carter - Nope! Sett denne før, og det var like kjip som jeg husket. Orginalen med Michael Caine, som også har en rolle i remaken, er jævlig bra, men denne er bare trist og slapp.
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3282 på: 01. Sep. 2012, 13:11 »
The French Connection - Suveren film! Er ikke så mye mer å si om den saken.

Spoiler (hover to show)
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3283 på: 01. Sep. 2012, 23:37 »
Indiana Jones and the Temple of Doom - Kremfilm av dimensjoner!
Nei.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3284 på: 02. Sep. 2012, 00:48 »
Sett Oslo 31.august og Kompani Orheim i dag. Begge gode norske filmer, der skuespillet i førstnevnte var meget godt etter mitt syn. Kristoffer Joner leverer som vanlig i Kompani Orheim.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/