20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 883725 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #3105 på: 17. Juli 2012, 00:12 »
21 jump street

Så den i går, fet film  :D
Same old Shearer, always scoring!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #3106 på: 17. Juli 2012, 01:33 »
21 jump street

Så den i sted. Ikke akkurat min humor - og de aller fleste som så den var enig i det.

Men plottet kan jo være bra dersom filmen lages på en god måte. Ser også ut som om at det blir en film nr 2 ut i fra slutten.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3107 på: 17. Juli 2012, 01:52 »
Så den for lenge siden, rå film! :D

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3108 på: 17. Juli 2012, 12:33 »
Miller's crossing - Blir berre betre og betre for kvar gong eg ser den. Beste av Coen brothers?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3109 på: 17. Juli 2012, 12:41 »
Jeg er ekstremt stor fan av The Big Lebowski, men Miller's Crossing er en fantastisk film. Det er det ingen tvil om.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3110 på: 17. Juli 2012, 14:29 »
Serious Moonlight - Nja. Romantisk komedie uten de helt store høydepunktene. Noen morsomme scener, men det meste svært lite morsom. Terningkast nei.

Celda 211 - Mjeh. Hadde potensiale til å være stor, men rotet seg bort med kjedelige karakterer, kjedelig dialog, en del rævkjipe skuespillere og en del dritt. Terningkast NEIN!
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3111 på: 17. Juli 2012, 14:44 »
Jeg banner kanskje i kirka når jeg spør om dette i denne "1950 japansk kultfilm"himmelen, men noen som kan anbefale noen enkle komedier? Med enkle mener jeg da filmer man ikke trenger 100% fokus for å se, hvor man driter i detaljer og bare skal more seg i 90 minutter.

Seth Rogen/Jonah Hill typ filmer altså  :nikke:

The 40 Year Old Virgin, Horrible Bosses, Anchorman, Jay and Silent Bob Strike Back, Old School, Elf, Starsky & Hutch, Wedding Crashers, Analyze This, Analyze That, Blades of Glory, Step Brothers, A Night at the Roxbury, Clerks I og II, Role Models, Superbad, Klovn the Movie, Mallrats.

21 jump street

Så ekstremt Conansk av deg.
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3112 på: 17. Juli 2012, 14:51 »
http://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=d0WTri-TNSM

Dette er hvorfor jeg ikke ser japanske filmer. :P

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3113 på: 17. Juli 2012, 15:34 »
Thanks boris. En del der jeg har ikke har sett, så da har vi noe å titte på i natt :*

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3114 på: 17. Juli 2012, 15:37 »
http://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=d0WTri-TNSM

Dette er hvorfor jeg ikke ser japanske filmer. :P

Synd for deg, for du går glipp av mye gull. Naisu no mori: The First Contact (filmen du linket til) er faktisk en meget, meget god film. Men dette er ikke en film for alle. Men jeg har til gode å prate med noen som har sett den som ikke satt stor pris på den. En sær og herlig filmopplevelse av de sjeldne.

Cheik_Tiote_Fy_Fasan: Se de med oransje først. De er best. Så de som er bolda ut, også de andre. Men jeg liker alle veldig godt. Simple, lette og morsome.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3115 på: 17. Juli 2012, 15:45 »
Jeg er stort sett veldig glad i de fleste filmene du nevner der boris, men akkurat det at du har rata A Night At  the Roxbury blant de beste, overhodet som en god film, det skjønner ikke jeg. Mulig jeg må se den på nytt - men jeg husker at jeg rett og slett ikke kunne fordra den og syns den var helt forjævlig dårlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3116 på: 17. Juli 2012, 15:48 »
A Night At  the Roxbury er jo en ekstremt ræva film, men den passer beskrivelsen til hva jeg leitet etter ganske perfekt da! Selvom den er ræva, så digger jeg den :D Simplere underholdning skal man lete lenge etter

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3117 på: 17. Juli 2012, 16:49 »
Hollywood komedier er ikkje heilt min greie. Spesielt Superbad synst eg var heilt ræva dårleg!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3118 på: 17. Juli 2012, 16:53 »
Hell no, Superbad er jo helt konge! Michael Cera ftw!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3119 på: 17. Juli 2012, 17:57 »
Vanskelig å finne gode komedier. Jeg syns Harold and Kumar, Van Wilder, The Naked Gun filmene og Johnny English filmene er ganske OK. Personlig sliter jeg med å le av komedier når jeg ser dem alene, men om jeg ser de i rett selskap kan jeg le meg ihjel - rart med det. Har to kompiser som har en utrolig smittende latter :P

Hang hos en kompis og tok noen øl før vi stakk på et vors. Da så vi Van Wilder og ble ganske god i formen. Vi knakk heeelt sammen av latter på 0:58 i denne scenen: