20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 883760 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #3090 på: 11. Juli 2012, 23:55 »
Jeg har sett den ja, og synes den var bra. Absolutt verdt tiden :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3091 på: 12. Juli 2012, 01:41 »
Death Wish 2 - Jævlig fet, selv om den er en del svakere enn #1 i serien. Bittelitt mer over the top, og enda mer skal de bli i de kommende. Faen så fett!
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3092 på: 12. Juli 2012, 07:35 »
Men mindre det er en av de ukjente filmene som til stadighet dukker opp her, tror jeg du mener The Town..

Legend! Var den! :)

har du sett den, og er den bra?

Ja.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #3093 på: 12. Juli 2012, 09:36 »
Så Stalag 17 i går. For en konge film  ;D

When two escaping American World War II prisoners are killed, the German POW camp barracks black marketeer, J.J. Sefton, is suspected of being an informer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3094 på: 13. Juli 2012, 22:06 »
Ah, "The Intouchables" var fantastisk!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3095 på: 14. Juli 2012, 00:46 »
The Amazing Spiderman på kino nettopp.

Ikke så mye å rope hurra for uten at det kom som noe sjokk. Det var noen morsomme klipp og stilige effekter, men det var det for min del. Syns handlingen gikk alt for fort frem til han var en "dreven spiderman".

Satt opp mot Spiderman 1 er den veldig svak. Castingen i Spiderman 1 er jo så fantastisk sammen med filmen generelt. Jeg var jo litt yngre da jeg så Spiderman 1 på kino, men tror jeg aldri har hatt en så god kinoopplevelse (kanskje The Dark Knight og Inception). Syns det var litt tidlig å lage en ny spiderman film (selv om det er i et annet univers), men var vel en bankers måte å tjene gode penger på.

Tror forøvrig at jeg er ferdig med å se film i 3D. Syns det er ganske forstyrrende, og føler filmer som satser mye på dette slipper litt for enkelt unna med dårling handling og skuespill.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3096 på: 14. Juli 2012, 04:05 »
Ah, "The Intouchables" var fantastisk!

Nemlig, ja :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3097 på: 14. Juli 2012, 09:16 »
Så "Léon (the Proffesional)" i går. For en fantastisk film! Natalie Portman spiller en fantastisk rolle som ei lita jente og Jean Reno og Gary Oldman gir også uforglemmelige skuespillerprestasjoner. En film jeg anbefaler alle som ikke har sett å se.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3098 på: 14. Juli 2012, 10:09 »
Enig med Geir. Ein skikkeleg klassiker, og sjølvsagt ein av mine favorittar når det kjem til actionfilmar!

Who's Afraid of Virginia Woolf? - Det middelaldrande ekteparet Martha og George slit med store kjenslemessige problem. Ein sein laurdagskveld inviterer dei eit yngre par heim til ein drink. Det vert ein kveld og ei natt medskuldingar og nådelause avsløringar.

Eg trudde eg kom til å kjede meg, men det vart langt i frå tilfelle. Filmen er prega av strålande skodespel og ikkje minst dialogar. Trur eg må gi den 9/10.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #3099 på: 14. Juli 2012, 16:35 »
Jeg har sett den ja, og synes den var bra. Absolutt verdt tiden :)

Den var helt konge, ja  ;)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3100 på: 16. Juli 2012, 14:37 »
Så nyinnspillingen av The Woman in Black i natt. Jævlig fef! Til tross for at jeg ikke synes Harry Potter passet helt inn i rollen gjorde han en god jobb. Ellers var det meget deilig stemning igjennom hele filmen. Ble faktisk skremt ved et par anledninger.
Tror ikke jeg har sett orginalen, så jeg vet ikke hvordan den er sammenlignet med denne. Men den må ses. Ser for meg at den er enda bedre.
Nei.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #3101 på: 16. Juli 2012, 17:50 »
Så nyinnspillingen av The Woman in Black i natt. Jævlig fef! Til tross for at jeg ikke synes Harry Potter passet helt inn i rollen gjorde han en god jobb. Ellers var det meget deilig stemning igjennom hele filmen. Ble faktisk skremt ved et par anledninger.
Tror ikke jeg har sett orginalen, så jeg vet ikke hvordan den er sammenlignet med denne. Men den må ses. Ser for meg at den er enda bedre.

Den var kanon bra. Og er enig at det er vanskelig å ta Potter seriøs som en voksen familie mann.

Har lastet ned den orginale, tenkte å se den en av dagene.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3102 på: 16. Juli 2012, 19:49 »
Må få sett den orginale selv. SKal være bedre, tross noe svakt skuespill osv. Men det er jo orginalt en TV-film, med et bitte lite budsjett osv. Men skal være enda mer creepy og skremmende.
Nei.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3103 på: 17. Juli 2012, 00:05 »
Jeg banner kanskje i kirka når jeg spør om dette i denne "1950 japansk kultfilm"himmelen, men noen som kan anbefale noen enkle komedier? Med enkle mener jeg da filmer man ikke trenger 100% fokus for å se, hvor man driter i detaljer og bare skal more seg i 90 minutter.

Seth Rogen/Jonah Hill typ filmer altså  :nikke:
Same old Shearer, always scoring!

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #3104 på: 17. Juli 2012, 00:10 »
21 jump street
Søte, søte blekkspruter.