20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 884555 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #2880 på: 04. Mai 2012, 23:54 »
Casualties of War - Mesterverk av Brian De Palma. At denne filmen kun har 7/10 i rating på Imdb er for meg ein gåte.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2881 på: 04. Mai 2012, 23:59 »
Min kompis Martin Øsmundset anbefaler en kortfilm hver uke. Anbefales å sjekke ut!
http://www.nattogdag.no/film/artikler/5686/ukas-kortfilm-kitchen-sink   

Join også fan-siden på Facebook!
http://www.facebook.com/MOsmundset   
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2882 på: 07. Mai 2012, 19:59 »
http://www.imdb.com/list/TB56Gm1AqRw/#play-all

The Expendables 2: Stallone, Statham, Li, Lundgren, Norris, Crews, Couture, Hemsworth, Van Damme, Willis og Schwarzenegger! :popcorn:

Saaaaaataaaaan, kor mange bra filmar det er so kjem i år! :jaw:
« Siste redigering: 07. Mai 2012, 20:04 av lgrinde »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2883 på: 07. Mai 2012, 20:07 »
Og so må eg få anbefala filmen Shame med Michael Fassbender.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2884 på: 07. Mai 2012, 20:11 »
A better tomorrow 3 - Svintøff! Herleg avslutning på trilogien.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2885 på: 09. Mai 2012, 02:05 »
Så Avengers idag. Var egentlig litt skeptisk til den i utgangspunktet, men jeg syns den var intet mindre enn fantastisk. Fikk litt samme følelsen som jeg fikk da jeg så Spider Man 1 da jeg var liten. Er egentlig ikke så veldig fan av superheltfilmer lengre da jeg syns alle har samme spenningskurve/oppbygning, men denne anbefaler jeg alle å se. Noe av det beste jeg har sett innen sjangeren.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2886 på: 09. Mai 2012, 09:02 »
Så Avengers idag. Var egentlig litt skeptisk til den i utgangspunktet, men jeg syns den var intet mindre enn fantastisk. Fikk litt samme følelsen som jeg fikk da jeg så Spider Man 1 da jeg var liten. Er egentlig ikke så veldig fan av superheltfilmer lengre da jeg syns alle har samme spenningskurve/oppbygning, men denne anbefaler jeg alle å se. Noe av det beste jeg har sett innen sjangeren.

Eg og såg den i går. Heilt einig med deg. Eg hadde ikkje trua på denne, men vart ekstremt positivt overraska.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2887 på: 10. Mai 2012, 23:48 »
Så Lost In Translation. Sett bort fra at Scarlett er helt fantastisk nydelig i denne filmen - så var den også jævla bra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2888 på: 11. Mai 2012, 00:39 »
Lost In Translation er en kongefilm. Hovedårsaken er faktisk Bill Murray, kan faktisk ikke huske å ha sett en så god skuespillerprestasjon verken før eller siden. 

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2889 på: 11. Mai 2012, 03:13 »
The Human Centipede II (Full Sequence) - Meeeeeeeh! Jeg sier meg enig med han ene på IMDB:

Strips Away the Twisted Charm of the Original
While the original benefited from a deliciously deranged performance from Dieter Laser as the mad doctor, Laurence B. Harvey's Martin never speaks, is grotesque in his appearance and mannerisms and has no interesting motives or backstory except that he was apparently sexually abused by his father.

Det hjelper heller ikke at filmen er i svart-hvitt. Jeg har ingenting i mot svart-hvitt film, men her føles det bare påtatt og stusselig. Terningkast dritkjip (pun intended! :ler:).
Nei.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2890 på: 11. Mai 2012, 07:48 »
Er sugen på å gå på kino i dag og sjå The Cabin in the woods. Såg forøvrig The good the bad and the ugly for noen dager siden for tredje eller fjerde gang. For ein film og for noen skuespillerprestasjoner!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2891 på: 11. Mai 2012, 08:57 »
Har også veldig lyst å se The Cabin in the Woods. Er ikke ofte nye skrekkfilmer sanker god kritikk.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2892 på: 11. Mai 2012, 09:13 »
Så den på søndag på "El Capitan" -kinoen i hollywood, samme sted som den hadde premierefest. Fantastisk film! Er heller ikke stor fan av superheltfilmer, men her har de samlet alt det beste i en og samme film. Rett og slett fantastisk!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2893 på: 11. Mai 2012, 09:41 »
Lost In Translation er en kongefilm. Hovedårsaken er faktisk Bill Murray, kan faktisk ikke huske å ha sett en så god skuespillerprestasjon verken før eller siden.

Jada, jeg er helt enig. Angående Scarlett var det rett og slett at hun var helt umenneskelig vakker i filmen.
En film du sitter og tenker på lenge etterpå ihvertfall - egentlig litt kjipt :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2894 på: 11. Mai 2012, 13:34 »

Jada, jeg er helt enig. Angående Scarlett var det rett og slett at hun var helt umenneskelig vakker i filmen.
En film du sitter og tenker på lenge etterpå ihvertfall - egentlig litt kjipt :P

Hatt den på "watchlisten" min og klart nedlastet på PC'n en stund nå, men enda ikke sett den. Får gjøre det i helgen nå som det ble så mye godsnakk om den :)