20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 884293 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #2865 på: 27. April 2012, 09:29 »
Har ikke fått sett Death Proof enda :S Er den dårlig? :P

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2866 på: 27. April 2012, 09:46 »
Jeg syns det. Selv Four Rooms likte jeg bedre selv om den var litt sær :P

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2867 på: 27. April 2012, 10:02 »
Death Proof er dritkul!
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2868 på: 28. April 2012, 02:05 »
Ser folk anmelder The Avengers om dagen. Selv folk som misliker alle de nye Marvel-filmene skryter filmen opp i skyene. Kjenner jeg gleder meg drøyt mye til og få sett den.
Nei.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2869 på: 28. April 2012, 02:45 »
Må si meg fornøgd med The Avengers. God underholdning med mange gode morsomme øyeblikk. Helt klart verdt å se!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2870 på: 28. April 2012, 11:05 »
Ser folk anmelder The Avengers om dagen. Selv folk som misliker alle de nye Marvel-filmene skryter filmen opp i skyene. Kjenner jeg gleder meg drøyt mye til og få sett den.

Thor og Captain America var elendig spør du meg. Hulken-filmane er ganske bra. Og Iron Man-filmane er skikkeleg bra. Får håpa dei har greidd få til ein bra film, sjølv om konseptet verte for dumt etter min smak.
Har alltid elska teikneserieheltar, men aldri der dei har miksa alle saman ::)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2871 på: 28. April 2012, 12:51 »
Jeg har sett følgende filmer som er basert på Marvel-tegneserier:

Filmer jeg liker: Captain America (1944), The Punisher (1989), Blade, X-Men, Blade II, X2, The Punisher, X-Men: The Last Stand, Punisher: War Zone, X-Men Origins: Wolverine, X-Men: First Class, Kick-Ass, Spider-Man I, Spider-Man 2,  Men in Black og Men in Black II.

Kick-Ass og MiB er vel ikke orginale Marvel-tegneserier, men tegneseriene er vel utgitt av Marvel, så jeg inkluderer de.
Også er det veldig variert kvalitet på de filmene der, men jeg har blitt underholdt av alle uansett. Kan legge til Blade: Trinity og, som er en relativt ræva film, men underholdende pga. en veldig kul Ryan Reynolds.

Filmer jeg ikke liker: Daredevil, Hulk, Elektra, Man-Thing, Fantastic Four, Ghost Rider, Spider-Man 3, Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer,    Iron Man, The Incredible Hulk og Iron Man 2.

Så det er rimelig opp og ned. Har heller ikke troa på Thor og Captain America.

Men The Avengers har jeg stårtroa på. Liker jo veldig mange tegneserier som inkluderer forskjellige superhelter. Men det som gjør at jeg virkelig tror The Avengers blir bra er Joss Whedon. Der hvor Thor er regisert av Kenneth Branagh som mest sannsynelig ikke har noe som helst interesse for tegneserier er The Avengers både både skrevet og regisert av Joss Whedon, som er genuint interessert i tegneserier. Han elsker å lese tegneserier, og han elsker å lage tegneserier. Han har skrevet en del nummer av bl.a Tales of the Slayers (Buffy), Tales of the Vampires (Buffy), Serenity: Those Left Behind, Serenity: Better Days, Angel: After the Fall, Astonishing X-Men, Runaways og helt sikker mer. Så ja, han er genuint interessert i tegneserier, og det tror jeg hjelper filmen ekstremt mye, i motsetning til en regisør og screenwriter som ikke bryr seg det minste om tegneserier osv.

Så jau, dette har jeg toa på.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2872 på: 28. April 2012, 12:54 »
Går det an å IKKE like Iron Man-filmene?! De er jo skamrå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2873 på: 28. April 2012, 13:01 »
Robert Downey Jr. er skamrå, men filmene synes jeg er kjipe. Ga de vel 5/10 og 4/10, om jeg husker rett.

Yes Man - Gikk på TV mens jeg lå å slaska i går. OK film, sett'n før. Litt lett underholdning. Ikke veldig morsom, men ganske koselig. Jævlig fett soundtrack, da! Munchausen by Proxy er 80% av filmen for in del. :feiring:

Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2874 på: 29. April 2012, 13:14 »
Atlantis: The Lost Empire - Bra film som jeg har diggs siden jeg var ung. Masse kule detaljer osv., men jeg skulle helt klart ønske at man fikk 20 minutter ekstra på å bli bedre kjent med karakterne. Historien er typisk Disney, men akkurat det gjør ingenting. Steampunk er drøyt fett!

Treasure Planet - Dritbra film, selv om de godt kunne ha droppet den sangen som på ingen måte passer inn i filmen. Her blir man bedre kjent med karakterne enn i Atlantis: The Lost Empire, og det er det som gjør at jeg setter den filmen her høyere. Herlig film! Steampunk er drøyt fett!
Nei.

Peter

• Gjest
« Svar #2875 på: 29. April 2012, 23:17 »
Så 8 Mile idag med Eminem i hovedrollen, med bla Obi Trice og Xzibit som gjesteskuespillere. Fantastisk film! Eminem spiller seg selv helt utrolig godt! 9/10!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2876 på: 29. April 2012, 23:30 »
The Avengers var jææævla rå! Sinnsykt bra action og kanskje den 3D-filmen jeg har sett hvor de utnytter effektene best!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2877 på: 01. Mai 2012, 03:10 »
The Human Centipede (First Sequence) - Helt greie saker. På ingen måte ett mesterverk eller en god film, men grei skuring/skurring(?) uansett. Jeg synes Dieter Laser er god, tross litt overspilling her og der. Ikke noen må se-film, men om man er interessert i noe småsært er det jo greit nok.

Får vel se toern i morgen, og etter det er det vel bare å glede seg til 2013; The Human Centipede III (Final Sequence). :ler:
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2878 på: 01. Mai 2012, 09:02 »
1ern er jo grusomt dårlig egentlig - Laser er tøff da.
2ern derimot - oh my så jævla fucka den var!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2879 på: 02. Mai 2012, 01:38 »
The Avengers - Ingen stor film, men mykje bra underhaldning gjennom action. Bra kinofilm.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!