20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 884156 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #2790 på: 27. Mars 2012, 23:58 »
Den må strengt tatt ikke sees, tveit. Hvis det er en film à la Twilight, står jeg over. Men setter uansett pris på tilbakemelding når du får sett den. Boris har jo ikke svaret på alt. Kremt. Ajeossi.

::p

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2791 på: 28. Mars 2012, 00:12 »
We Need To Talk About Kevin - Knallfilm, rett og slett. 8/10, løp og se!

Så den nå. Litt av en film! Må også anbefale den, men brace yourselves, ikke akkurat noen feel-good film :P

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #2792 på: 28. Mars 2012, 19:01 »
Sett Shoot Em Up og Battle Royale nå. Noen som vet om noen flere elskbare, hypervoldelige filmer uten sånn altfor mye kjedelig pjatt?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2793 på: 28. Mars 2012, 19:06 »
Kom over et par dokumentarfilmer som så interessante ut på Platekompaniet i dag. Jeg skjønner at det er mange som ser VESENTLIG mye mer film enn meg her. Noen som har erfaringer med "Page One - Inside the New York Times" og/eller "Bobby Fischer against the world"?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2794 på: 28. Mars 2012, 19:07 »
Sett Shoot Em Up og Battle Royale nå. Noen som vet om noen flere elskbare, hypervoldelige filmer uten sånn altfor mye kjedelig pjatt?
Machete.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2795 på: 28. Mars 2012, 19:08 »
Den må strengt tatt ikke sees, tveit. Hvis det er en film à la Twilight, står jeg over. Men setter uansett pris på tilbakemelding når du får sett den. Boris har jo ikke svaret på alt. Kremt. Ajeossi.

Hehe, nesten alle filmer må sees! ellers kan jeg jo ikke vite om jeg liker dem eller ikke :P

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2796 på: 28. Mars 2012, 19:57 »

Fuck off! Det var virkelig ikke snilt av deg. :'(

Ichi the Killer, fra 2001. Allerede rukket å bli en kult-film av dimensjoner, og er basert på Hideo Yamamoto's manga ved samme navn. Og det er en Takashi Miike-film, så da vet man at dette er kvalitet som bare det. Fenomenal film!
Nei.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #2797 på: 28. Mars 2012, 20:43 »
Machete.

Machete er altfor mye pjatt i mellom. Hadde den holdt seg der den startet hadde den vært tidenes film.

Skal sjekke ut Ichi the Killer.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2798 på: 28. Mars 2012, 20:51 »
Både Machete og Ichi the Killer er filmer som ligger høyt oppe på min liste!  :thumbu:

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2799 på: 28. Mars 2012, 21:56 »
Ichi the killer er rå ^^

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #2800 på: 29. Mars 2012, 02:18 »
Så The Hunger Games med Boris her om dagen. Den er like ræva som han skrev, fy faen i helvete. Hundre spenn brukt på drit.
Søte, søte blekkspruter.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2801 på: 29. Mars 2012, 13:01 »
Kom over et par dokumentarfilmer som så interessante ut på Platekompaniet i dag. Jeg skjønner at det er mange som ser VESENTLIG mye mer film enn meg her. Noen som har erfaringer med "Page One - Inside the New York Times" og/eller "Bobby Fischer against the world"?

Selv om jeg digger dokumentarfilmer så klarte jeg aldri å la meg interessere av "Page One." En film full av selvfølgeligheter. Hvis du forøvrig ikke har sett "Exit Through The Gift Shop" bør du gjøre det snarest. På toppen av dokumentarfilmskalaen sammen med "King Of Kong" og "Grizzly Man"

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2802 på: 29. Mars 2012, 15:34 »
Takk for svar. Tror nok likevel jeg kommer til å se den filmen.
Exit Through The Gift Shop har jeg aldri vært borti, men skal sjekke den ut. Må jo ha filmer å se på i påsken, når det er så godt vær til å sitte inne i.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2803 på: 29. Mars 2012, 16:17 »
Female Convict 701: Scorpion - Dritfet exploitation-film med den alltid så fantastiske Meiko Kaji. Uten tvil en av de absolutt feteste women in prison-filmene. Krem!
« Siste redigering: 29. Mars 2012, 16:20 av boris. »
Nei.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2804 på: 29. Mars 2012, 18:58 »
Såg Battle royale i går. Drøy film , men meget god film.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.