20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 883759 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #2760 på: 17. Mars 2012, 23:57 »
Sammen med Der Name der Rose og Indiana Jones and the Last Crusade! Glimrende skuespiller. Stor, stor mann.
Nei.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2761 på: 18. Mars 2012, 00:22 »
Sammen med Der Name der Rose og Indiana Jones and the Last Crusade! Glimrende skuespiller. Stor, stor mann.

Eg er faktisk INGEN stor fan av Sean Connery, men i "The Hill" så er han overlegen i forhold til sine andre roller. Rett og slett magisk. Dette er ein film eg sterkt anbefaler!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2762 på: 18. Mars 2012, 23:20 »
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHH! Sett Monty Python-filmene igjen i helgen  :lol: De gutta må notere seg høyt oppå lista over tidenes mest genial mennesker  :happy:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2763 på: 19. Mars 2012, 14:48 »
Genialt er bare fornavnet.
Er stor, stor, stor fan av den gjengen der.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2764 på: 19. Mars 2012, 17:22 »
Sitat
Michael Bay appeared at the Lincoln Center in New York to talk about the upcoming TMNT movie that his company, Platinum Dunes, will be producing. If you're a big fan of the Ninja Turtles, you're not going to like what he had to say.

"When you see this movie, kids will believe one day that these turtles do exist, when we're done with this movie. These turtles are from an alien race, and they're going to be tough, edgy, funny, and completely lovable." - Michael Bay
http://www.comicbookmovie.com/fansites/GreenieGobbie/news/?a=56536

Jesus! Hva faen!?

Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2765 på: 21. Mars 2012, 16:04 »
Survive Style 5+ - Snål, men meget kul film med blant annet Tadanobu Asano (Ichi the Killer, Zatoichi), Vinnie Jones (Snatch, Lock, Stock and Two Smoking Barrels) og Sonny Chiba (The Street Fighter, Kill Bill, Shogun's Samurai). Ganske bisarr, men som sagt veldig kul.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2766 på: 21. Mars 2012, 17:17 »
Prometheus:

:happy:

Dette verte eit stort filmår: Prometheus - Juni, The Dark Knight - Juli, The Hobbit - Desember   :feiring: :happy:

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2767 på: 22. Mars 2012, 08:19 »
Prometheus:

:happy:

Dette verte eit stort filmår: Prometheus - Juni, The Dark Knight - Juli, The Hobbit - Desember   :feiring: :happy:

Prometheus virker helt syk. Gleder meg som en unge til denne kommer  :toon:

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2768 på: 22. Mars 2012, 09:54 »
Er veldig spent på The Hunger Games. Synes historien virker i overkant lik Battle Royale, og at dette bare er en amerikansk remake. Men forfatteren av boken The Hunger Games hevder hun ikke en gang hadde hørt om Battle Royale før hun hadde skrevet ferdig boken. Akkurat det har jeg mine tvil om.
« Siste redigering: 22. Mars 2012, 10:21 av tveit »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2769 på: 22. Mars 2012, 10:06 »
Veldig spent på den selv, og når jeg så traileren sammen med søstra til dama til broren så var det første jeg sa at dette mindte meg ekstremt mye om Battle Royale, dog mindre "grotesk". Men den så jævlig kul ut og det lille jeg har lest om den var særs interessant. Jeg gleder meg.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2770 på: 22. Mars 2012, 10:43 »
11 årsgrense på filmen. Temmelig latterlig, det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2771 på: 22. Mars 2012, 13:22 »
Er det ikkje ungdomslitteratur alà Twilight?  Skeptisk.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2772 på: 22. Mars 2012, 17:15 »
Ser så mykje fram til Prometheus med Ridley Scott tilbake ved roret! Men gleder meg også til The Dark Knight Rises og ikkje minst hobbiten!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2773 på: 23. Mars 2012, 03:32 »
The Sword of Doom - Ekstremt bra film fra 1966. Tatsuya Nakadai (også kjent fra legendariske filmer som Ran, Yojimbo og Kagemusha +++) er like fantastisk som han alltid er, og det er ikke uten grunn at han blir sett på som en av de virkelig store japanske skuespillerne. Glimrende! Filmen er også overraskende voldelig, og slutten er helt vilt bra. Frysninger! Men det store i den filmen her er karakteren som Tatsuya Nakadai så glimrende spiller, Ryunosuke Tsukue. For en karakter!
Det "kjipe" med denne filmen er at det er en del spørsmål man aldri får svar på da den var tiltenkt å være film nummer en i en trilogi, men selv synes jeg det ikke gjør noe som helst. Synes ærlig talt den sluttet på en glimrende måte.

Selv synes jeg dette (mildt sagt fantastiske!) bildet beskriver filmen meget bra:

« Siste redigering: 23. Mars 2012, 03:53 av boris. »
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2774 på: 23. Mars 2012, 05:47 »
Slither - Aaaaaaaaaaaaaahahaha! Faen, denne var morsom! Kjøpte den for et års tid siden men har ikke sett den før nå. Forventet en pur horrorfilm, men her får vi servert en svært underholdende sci-hi-horror-komedie med en Gregg Henry i storform. Herlig! Stort pluss for åpenbare referanser til andre godfilmer.

Jack MacReady: [referring to Grant] He's a goddamn Martian?
Bill Pardy: Martians is from Mars, Jack.
Jack MacReady: [through gritted teeth] Or it's a general term meaning 'outer-space fucker'.
Bill Pardy: No it isn't!
Jack MacReady: Look it up, cocksucker!
Starla Grant: Enough!

Jack MacReady: [to Margaret] Praise *Jesus*? That's fucking pushing it! This shit's about as far from God as shit can get! Either of you ever seen anything like that? You even heard of anything like that? Huh? Me neither... and I watch Animal Planet all the fucking time!

:D
« Siste redigering: 23. Mars 2012, 05:52 av boris. »
Nei.