20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 883659 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #2730 på: 03. Mars 2012, 21:58 »
Vurdert å bli filmanmelder, boris? :)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2731 på: 03. Mars 2012, 22:38 »
Njet. Har sikkert tenkt på det, men jeg er jævlig dårlig til å skrive anmeldelser. Foretrekker å se film, skrive noen ord og se en film til. :P
Nei.

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2732 på: 04. Mars 2012, 10:07 »
Uten å være klissete, så må jeg nesten skyte inn her. Mulig jeg har sagt det før, men jeg synes det er helt genialt at du poster om filmer her Boris. Jeg har sjekket ut veldig mange av forslagene dine. En av de som gjorde helt sykt inntrykk var filmen Memories Of Murder. For en hjemsøkende film det var hos meg. Der har man en film som jeg personlig synes holder David Fincher nivå. Allikevel så har filmen en helt egen indentitet, ihvertfall i forhold til hva jeg har sett.

Så ja, keep up the good info mann. Settes pris på fra denne kanten ihvertfall. :thumbu:

Kan vel anbefale en film jeg så nettopp siden jeg først skriver her også da. Thunderbolt And Lightfoot (1974) med Clint Eastwood og Jeff Bridges i hovedrollene. Den neste filmen til regissøren var The Deer Hunter..... Jeg vil ikke si så mye mer om filmen jeg. Hater man Jeff Bridges, Clint Eastwood eller 70-talls filmer er det jo seff ikke noe å sjekke ut, men jeg er fan av alle tre (forhåpentligvis ikke fanboi). Det er spesielt Jeff Bridges som imponerte meg i filmen. Clint er jo Clint. :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2733 på: 04. Mars 2012, 10:31 »
Ingen kan vel hata Eastwood eller Bridges!

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2734 på: 04. Mars 2012, 11:08 »
That's what I was thinking!  :koko:

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2735 på: 04. Mars 2012, 12:14 »
Haha. ;) Da gjenstår bare 70-talls filmer.

Hvis det også er likanes, da er det jo bare å rulle film da. :)

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2736 på: 04. Mars 2012, 12:21 »
Hehe! Skal gi den en sjanse!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2737 på: 07. Mars 2012, 03:33 »
The Last Circus - Haha, for en sinnsykt sær og jævlig kul film. Filmen tok en helt uventet vending etter introen. Haha, fuck!
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2738 på: 07. Mars 2012, 19:58 »

For en fet filmplakat! GÅr rykter om at Tarantino vil lage en remake av denne.Hoh!
Nei.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2739 på: 11. Mars 2012, 20:27 »
Så akkurat The grey. Er veldig usikker på hva jeg synes om filmen. Føler på en måte jeg har sett det før, samtidig som jeg føler at filmen også tilbyr noe nytt. Liam Neeson er som alltid konge og bare beviser det han allerede har bevist ved flere anledinger, at han er mer bad-ass enn macgyver og chuck norris sammenlagt.
Det var helt klart en underholdene film, men jeg tror jeg lander på at den var litt for uorginal.

http://www.imdb.com/title/tt1601913/

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2740 på: 11. Mars 2012, 21:30 »
Skal sjåast. Har trua ;)

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2741 på: 11. Mars 2012, 22:44 »
Så nett Immortals i 3D. Helt grei underholdning, typisk gutte film.
Likte du 300, så liker du Immortals.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2742 på: 12. Mars 2012, 13:57 »
Big Trouble in Little China - Gikk på TV i natt, så da måtte jeg jo se den, selv om jeg har den på DVD og har sett den tusen ganger før. Tidenes feteste film, enkelt og greit. Eneste filmen som fortjener 100/100. Perfekt!
Nei.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2743 på: 14. Mars 2012, 19:52 »
Zombi 2 aka Zombie Flesh Eaters - Dritfet film! Herlig atmosfære, herlige effekter og et herlig soundtrack. Zombiene er så jævlig fete! Küng!

Tror det er den beste zombiefilmen som fins. Har den på dvd. Som du sier, herlig stemning gjennom hele filmen, og soundtracket er fantastisk!

http://www.youtube.com/watch?v=xY9q1IXlkbU

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2744 på: 14. Mars 2012, 20:11 »
Nja, er ikke helt enig med deg der. Dødsfet film, men den er langt i fra min zombie-favoritt. Men det er jo nesten umulig å velge. Faen så mye bra zombie-filmer det er!

Ellers, tenkte jeg skulle kose meg med litt hardbarka Hong-Kong action den kommende uken. Hvilke Hong-Kong action filmer er et must? Kjenner selvfølgelig til de aller største, men kom med alt og alle, gutter. Glemmer selvfølgelig noen selv.
Nei.