20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 886495 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1920 på: 01. Nov. 2010, 20:16 »
Får sympati i den grad at man tenker at han rett og slett ikke har sosiale antenner nok til å fatte hvor jævla fjomp han er.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1921 på: 01. Nov. 2010, 20:23 »
Noen som ha sett trolljegeren og/eller Fritt vilt 3?

Nå har jeg ikke sett Fritt Vilt 3, men jeg kan vedde alt jeg har at den, som begge de to andre, er det dårligste som noensinne har kommet fra det drittlandet vi bor i. Nummer 1 og 2 er begge krise! Skandale! Helflaut! Patetisk! Alt er dårlig med de. Suger så hardt at jeg ikke har et bra nok ordforåd til å kunne forklare det. Helt villt!

Trolljegeren seg også KRISE ut. Fett konsept, men der stopper det, tror jeg.
Nei.

Simmio

• Gjest
« Svar #1922 på: 01. Nov. 2010, 20:42 »

Nå har jeg ikke sett Fritt Vilt 3, men jeg kan vedde alt jeg har at den, som begge de to andre, er det dårligste som noensinne har kommet fra det drittlandet vi bor i. Nummer 1 og 2 er begge krise! Skandale! Helflaut! Patetisk! Alt er dårlig med de. Suger så hardt at jeg ikke har et bra nok ordforåd til å kunne forklare det. Helt villt!

Bare delvis enig med deg der Boris  ;) Jeg syntes Fritt Vilt 1 var ganske bra jeg. Bra story og greie skuespillere. Var faktisk på leirskole med u.skolen på den hytta hvor fritt vilt ble spilt inn ;D Fritt vilt 2 var derimot dritdårlig og jeg regner med at 3'ern blir dårlig og.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1923 på: 01. Nov. 2010, 22:32 »
Fritt vilt er fantastisk. Men har ikke sett 3-eren enda.

Regner med å se Facebook-filmen neste uke.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1924 på: 01. Nov. 2010, 22:50 »

Med den innstillinga so har vel ikkje Trolljegeren so mykje å stille opp med, men du kan no sjå den før du slaktar den. Fritt vilt er ganske bra, ikkje noko nytt i dei men fullt på høgde med mange liknande frå USA.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1925 på: 01. Nov. 2010, 22:56 »
Har blitt anbefalt Trolljegerne av mange! Fritt Villt 1 var jævla tøff, har hørt at 2ern også er ganske dugelig. 3ern var tam da, det er det ikke til å komme vekk fra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1926 på: 01. Nov. 2010, 23:16 »
Om du leser det jeg skrev en gang til vil du legge merke til at jeg sier at den SER krise ut, samt at jeg avslutter med TROR JEG. Sier ikke at filmen suger. Langt der i fra. Men absolutt ALT i traileren var totalt krise og så flaut og ræva som film blir.

Når jeg første hørte om konseptet tenkte jeg at det kom til å bli en sykt fet film, for med et konsept så fett som det der regna jeg med at det var umulig å lage noe som er dårligere en "meget bra". Så så jeg traileren og mista all interesse. Så så jævlig krise ut at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Synd, men sant (i mine øyne). Filmen skal sees, men har lave forventninger så håper på en overraskelse.

Og Fritt Vilt 1 og 2 er blant de 5 dårligste filmene jeg har sett i hele mitt liv. Enkelt og greit!
Men fint for de som liker de at de faller i smak selvfølgelig, men for min del blir det mildt sagt elendig, flaut og irriterende.

Men norsk filmindustri er dessverre sykt ræva. Har selvfølgelig kommet bra filmer fra Norge og (Fjols til Fjells, De Dødes Tjern, Norske Byggeklosser, Den siste Fleksnes, Lasse & Geir, Schpaaa, Insomnia osv. Men fra 2000 og til nå er det særs få filmer av de jeg har sett som er verdt noe. Da jeg traff Jesus... med sprettert, Svidd Neger, Pitbullterje og et par til, samt noen jeg helt sikkert ikke har sett er kurante filmer. Men kun Svidd Neger, av de jeg kommer på as we speak, som VIRKELIG duger.

Ellers synes jeg Norge preges av max ræva skuespillere, kjip klipping og musikk, tamme replikker, og de samme skuespillerne som spiller i hver eneste jævla film som kommer osv. Funker rett og slett ikke for meg, til tross for en del gode filmer over åra. Men fra 2000 og til 2010 kan jeg ikke si at jeg hopper i taket over norsk filmindustri. Kjipt, dog.
Nei.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1927 på: 02. Nov. 2010, 00:02 »
Det er ikke noe mellomting for deg Boris, enten slakt eller himmelsk! Herlig  :P
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1928 på: 02. Nov. 2010, 00:15 »
Norsk film er vel tvert imot formidabelt bra med tanke på forutsetningene, spør du meg. Fritt Vilt, Max Manus, Den Brysomme Mannen, Tatt Av Kvinnen, Upperdog, Død Snø... Alle er herlige norske filmer fra de siste årene jeg kom på nå i løpet av 10 sekunder. Finnes sikkert mange flere jeg ikke har sett.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1929 på: 02. Nov. 2010, 00:20 »
Det er ikke noe mellomting for deg Boris, enten slakt eller himmelsk! Herlig  :P

Tull og tøys. Tar jeg en kikk opp i filmhylla mi finner jeg en del OK filmer som hverken ruler eller suger, men som er kurant underholdning. Så den påstanden der kan du suge hardt og lenge på. ;)

Og ser man i forrige posten min, som var posten rett FØR din, så ser man at jeg skriver det her:

Sitat
Men fra 2000 og til nå er det særs få filmer av de jeg har sett som er verdt noe. Da jeg traff Jesus... med sprettert, Svidd Neger, Pitbullterje og et par til, samt noen jeg helt sikkert ikke har sett er kurante filmer. Men kun Svidd Neger, av de jeg kommer på as we speak, som VIRKELIG duger.

Jeg skriver altså at jeg liker Da jeg traff Jesus... med sprettert, Svidd Neger, Pitbullterje og et par til, men at det kun er Svidd Neger som er virkelig bra. Betyr ikke det da at Da jeg traff Jesus... med sprettert, Pitbullterje og et par til er filmer jeg liker, men som jeg ikke ser på som ekstremt bra? Det er filmer jeg ville ha gitt 6/10, og som et et sted mellom himmelsk og slakt.

Yes/no?
Nei.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1930 på: 02. Nov. 2010, 00:21 »
Synes alle skal se "en ganske snill mann", den er fantastisk morsom, og jeg er i rulleteksten ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1931 på: 02. Nov. 2010, 00:26 »
Fins masser av gode norske filmer det siste tiåret. Og jeg har enda ikke fått sett En Ganske Snill Mann, Upperdog, Hawaii Oslo blant annet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1932 på: 02. Nov. 2010, 00:43 »
Synes alle skal se "en ganske snill mann", den er fantastisk morsom, og jeg er i rulleteksten ;)

Så den da den gikk på kino, må innrømme den bare var helt OK i min bok. Men absolutt ikke dårlig. Hva var det du bidro med da?

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1933 på: 02. Nov. 2010, 11:29 »

Så den da den gikk på kino, må innrømme den bare var helt OK i min bok. Men absolutt ikke dårlig. Hva var det du bidro med da?

Håper du var stand-in i sex-scena med gamle dama  ;D

Og Boris, var bare for å provosere deg litt, jeg liker at du har sterke meninger !
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1934 på: 02. Nov. 2010, 12:22 »
Sitat
Og Fritt Vilt 1 og 2 er blant de 5 dårligste filmene jeg har sett i hele mitt liv.

Og dei 5 beste er alle japanske? :P