20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 886489 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1905 på: 24. Okt. 2010, 01:18 »
Siktet til Berntsen ;)

I så fall er svaret ja. har sett et par sesonger av Gossip Girl. :P Så jeg vet ihvertfall at Ed Westwick er en strålende skuespiller i den rollen!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1906 på: 24. Okt. 2010, 01:26 »
Jeg antar du har dame da! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1907 på: 24. Okt. 2010, 01:32 »
Hehe, nei, har ikke det. Men resonneringen var riktig, så hele førstesesongen på DVD i løpet av tre kvelder sammen med en jente, og likte serien såpass at jeg så en sesong til et par år senere. :P

Alt i alt er den jo ganske bra! Seriøst.;)
« Siste redigering: 24. Okt. 2010, 01:35 av Berntsen »

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1908 på: 24. Okt. 2010, 02:41 »
Så Red i går. Likte den. Ganske grei actionkomedie

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1909 på: 31. Okt. 2010, 09:23 »
Enemy at the Gates - God underholdning natt til søndag. Er dog kun noen uker siden jeg sist så den.

Ghost World - Knallfilm!

The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring - Digger
The Lord of the Rings: The Two Towers - Fremdeles
The Lord of the Rings: The Return of the King - Disse

Snatch - Uten tvil det beste Brad Pitt og Jason Statham har vært med på. Ord blir overflødige. Helt enorm!

Law Abiding Citizen - Fremdeles helt konge!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1910 på: 31. Okt. 2010, 12:36 »
Så sikkert Snatch mellom 5 og 10 ganger i løpet av et halvår jeg! Rå film!
Så Youth In Revolt i går. Morsom liten sak - digger Michael Cera!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1911 på: 31. Okt. 2010, 13:31 »
Satt meg ned og så Green Street Hooligans med en kompis på torsdag (?) kveld, og må si at jeg ble litt overrasket. Ikke akkurat det jeg forventet meg etter den 1-eren, men må si at jeg likte filmen litt.

Må få sett det her Snatch-greiene snart, hørt den er bra fra flere hold.  :P

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1912 på: 31. Okt. 2010, 13:39 »
Uhm...jeg lurer fælt på hva du hadde forventet deg, med tanke på at Green Street Hooligans er 1-eren, og kom i 04/05. Green Street 2: Stand Your Ground er 2'ern og kom i 09. ;D

Så Green Street Hooligans er ikke en oppfølger til noe som helst, men starten. Green Street 2: Stand Your Ground suger så SYKT og MASSIVT. 1'ern er fremdeles KÜNG!
Nei.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1913 på: 31. Okt. 2010, 14:07 »
2'ern var så elendig at de kan putte den opp i... ja......

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1914 på: 31. Okt. 2010, 15:52 »
Ja, det var nr 2 jeg så.

Har veldig lave forventninger når det kommer til film, så blir som regel fornøyd med det meste. Jo. Også så jeg Nokas i forrige uke. helt grei film, men hadde forventet mer av historien rundt. Da ville den gått opp til å bli "veldig, veldig bra".

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1915 på: 01. Nov. 2010, 08:00 »
Uhm...jeg lurer fælt på hva du hadde forventet deg, med tanke på at Green Street Hooligans er 1-eren, og kom i 04/05. Green Street 2: Stand Your Ground er 2'ern og kom i 09. ;D

Så Green Street Hooligans er ikke en oppfølger til noe som helst, men starten. Green Street 2: Stand Your Ground suger så SYKT og MASSIVT. 1'ern er fremdeles KÜNG!

Tippar det er ein uoffesiell 2`ar eller kva ein skal kalla det. Finst ein del slike, der 2`aren kunn er lik i namnet mens folk som laga 1`aren og spelar i den ikkje har noke med 2`aren å gjera. Ganske misvisande spør du meg!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1916 på: 01. Nov. 2010, 15:39 »
Så The Social Network i går. Bra film - og man sitter jo etterpå og lurer på i hvor stor grad femstillingen av Zuckerberg er riktig.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1917 på: 01. Nov. 2010, 19:09 »
Noen som ha sett trolljegeren og/eller Fritt vilt 3?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1918 på: 01. Nov. 2010, 19:44 »
Så The Social Network i går. Bra film - og man sitter jo etterpå og lurer på i hvor stor grad femstillingen av Zuckerberg er riktig.
Basert på det jeg har lest og hørt, så har manusforfatter Sorkin tatt seg store friheter i fremstillingen av hovedpersonene i filmen.

Uten at jeg har sett filmen (ennå - må få sett den snarest, kan ikke gå glipp av en Sorkin-film, jeg har hørt så mye om, så lenge) eller kjenner Zuckerberg på noen måte, så tror jeg mangel på sosiale antenner gjerne er en fellesnevner for datanerder som han er. Når man sitter på hybelen og utvikler dataprogrammer, og ikke kan holde på damer, så har man nok litt andre sosiale ferdigheter enn den jevne student.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1919 på: 01. Nov. 2010, 20:05 »
Har sett "the social network" og ble positivt overasket. Den kommer nok ikke til å gå ned i filmhistorien som noen klassiker, men den er absolutt verdt å se. Man(iallefall jeg) får litt sympati for Zuckerberg, til tross for at han er totalt drittsekk. Jesse Eisenberg spiller fantastisk, og er perfekt for rollen.