20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 889255 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1545 på: 19. Mai 2010, 23:14 »
Kom akkurat hjem etter å ha sett Prince of Persia: The Sands of Time. Kul film, og om man har spilt spillene vil man ha null problemer med å gjennkjenne filmen pga. en del greier. Fet action, heftig akrobatikk, bra effekter, en kjekk kær og ei pen jente. Hva er det ikke å like? Fet underholdning! 7/10
« Siste redigering: 20. Mai 2010, 00:19 av boris. »
Nei.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1546 på: 22. Mai 2010, 13:43 »
Så den asiatiske skrekkfilmen Ôdishon (Audition) igår.
Hadde lest at denne skulle være veldig syk og at folk hadde besvimt når de hadde sett den på kino.
Det tok litt tid før det syke kom igang, men det skuffet ikke.

Det som er litt stilig er at denne filmen går fra å være nesten en romantisk komedie til horror / thriller.

Syns dette var en ganske god film! Skremte meg veldig en gang uten å ta i bruk dagens feige "film-skremmeteknikker".

http://www.imdb.com/title/tt0235198/

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1547 på: 22. Mai 2010, 15:31 »
Har ikke sett den enda, men har store forventninger til den. Asiatisk Horror er utrolig bra. Og om du sjekker de typiske Horror-filmene som alle kjenner til pga. Amerikanske remakes, så er det faen meg stor forskjell. Asiaterne skaper som regel en helt syk og herlig atmosfære som Amerikanerne bare kan drømme om. Herlig!
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1548 på: 23. Mai 2010, 11:47 »
Rambo 4 - Fremdeles en sinnsykt fet film, og muligens min Rambo-favoritt.

;D

The Machine Girl - Håhåh, herlig fet!

Heeeeelt konge!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1549 på: 23. Mai 2010, 13:45 »
Haha - siste Rambo-filmen er helt sjuk på blod, gørr og tarmer :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1550 på: 23. Mai 2010, 15:18 »
Det er pur action uten masse dilldall. Rett frem og jævlig tøft! Elsker også det faktum at filmen er sykt bloding og med, som dere sikkert la merke til, ekstremt mange drap, uten at det på noen som helst måte blir mongo eller virker som en parodi. Rett og slett ballefet action sånn som det skal gjøres.

Og siden det her er filmtråden må jeg nevne at jeg gleder meg så sykt til THE EXPENDABLES og MACHETE. Tror jeg ALDRI har gleda meg mer til en film som det jeg gjør nå. Jeg har allerede gitt begge filmene klassikerstatus, noe jeg gjorde i fjor faktisk, heheh. Blir garantert ekstremt bra!
Nei.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1551 på: 23. Mai 2010, 18:51 »
Det blir meget spennende å se hva Stallone har disket sammen i The Expendables!

Det kan jo ikke bli feil når en og samme film inneholder Sylvester Stallone, Bruce Willis, Jet Li, Arnold Schwarzenegger, Micky Rourke, Jason Statham, Dolph Lundgren, Randy Couture og Steve Austin! Action!

Lurer også på hvordan den nye A-Team-filmen blir.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1552 på: 23. Mai 2010, 19:00 »
Blir küng!

Nye A-Team har jeg ikke trua på i det heletatt. Hvorfor? Vel, se her:

Quinton Jackson minner meg ikke om Sgt. Bosco 'B.A.' Baracus i det heletatt. Jævlig skuffende opplegg, men selvfølgelig, håper jeg blir overrasket. Filmen skal jo sees uansett.
Nei.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1553 på: 23. Mai 2010, 19:27 »
Gleder meg også til Machete :D

Tror jeg har gjort det i 2 år nå!

Så nettopp Man Bites Dog. Svart komedie om et kamerateam som følger en seriemorder. Veldig morsom!
« Siste redigering: 23. Mai 2010, 23:14 av Martin91 »

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1554 på: 23. Mai 2010, 23:40 »
Gleder meg også til Machete :D

Så nettopp Man Bites Dog. Svart komedie om et kamerateam som følger en seriemorder. Veldig morsom!

Sjuk film!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1555 på: 23. Mai 2010, 23:55 »
Er to scener som kanskje er litt syke, men resten er dritmorsomt.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1556 på: 24. Mai 2010, 12:47 »
Da har jeg akkurat sett ferdig de 4 siste episodene av Ross Kemp on gangs. En dokumentarserie på 19 episoder (husker ikke helt da jeg så de 15 første episodene for et halvt års tid siden eller noe) hvor Ross Kemp drar rundt i verden og møter forskjellige gjenger. Han hat møtt bl.a New Zealand's The Mongrel Mob, El Salvador's MS-13, Moskva, hvor han møter en neo-nazi gjeng, Polen hvor han møter Neo-nazi-football hooligans, Los Angeles, hvor han møter crips og bloods osv. Bra serie med mye sjokkerende, dog interessant innhold. For en syk verden vi lever i!

Annbefales, om man har interesse for slike ting. Skjønner dog ikke hvordan han tør og møte alle de folka her. I ene episoden (tror det er Moskva-episoden) så blir han tatt med (frivilig) i en bil, får bind forran øynene og blir først langt bort i gokk. Hohoh, hadde gjort på meg, gitt. Der møter han en gjeng jeg "kjente" til på forhond. Har sett noen videoer ligge rundt på nettet hvor en gjeng neo-nasser flyger rundt og banker møkka ut av folk mens folk bare står å se på, og ingen tør og gjøre noe. Og jaggu møtte han ikke de folka her. For en gjeng! Helt sykt at folk kan drive på sånn som de gjengene her. Helt utrolig.

Nå skal jeg sjekke ut Ross Kemp In Search of Pirates. Hohoh, regner med at han møter en del "bra" folk der. Hiv og hoi!
Nei.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1557 på: 24. Mai 2010, 13:06 »
Så Waterworld igår hehe. Hadde ikke sett den siden jeg var liten gutt så det var gode minner.

Kan anbefale serien Sons of Anarchy. Hadde ikke de helt store forhåpningene men den må være en av mine yndliger bak Sopranos og Prison Break. Handler om en motorsykkelgjeng som gjør som de vil, veldig likt en mafia. De 3 første episodene var ikke så bra, men etter det klarte jeg ikke legge det fra meg. Terningkast 6!!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1558 på: 24. Mai 2010, 13:14 »
Sons of Anarchy er jævlig kult! Anbefales så absolutt.
Nei.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1559 på: 24. Mai 2010, 16:11 »
Hadde ikke de helt store forhåpningene men den må være en av mine yndliger bak Sopranos og Prison Break.

Er forresten fjerde og siste sesong av Prison Break verdt å se? Synes sesong en og tre (i fengslene) var de beste, mens sesong to stort sett var en kjedelig actionserie.