20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 888738 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1515 på: 26. April 2010, 16:47 »
Fortsetter altså i samme sporet som 1ern - can't wait! ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1516 på: 26. April 2010, 17:48 »
Jeg gadd faktisk ikke se Avatar, jeg.

Syns historien virket så latterlig dårlig, og jeg er heller ikke noe fan av hun Michelle Rodriguez.

Fortell meg; er det en bra film eller er det Pocahontas i 3D?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1517 på: 26. April 2010, 18:26 »
Hadde store foventningar til The Hangover, synst den var heilt ok. Hadde nok for store forventningar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1518 på: 26. April 2010, 18:55 »

Syns historien virket så latterlig dårlig, og jeg er heller ikke noe fan av hun Michelle Rodriguez.

Det er Pocahontas, Dances with Wolves osv. i 3D, og med aliens og slik. Den er så uorginal at det er direkte tilbakestående. Joda, det ser fint ut osv. men det er NULL følelser med i bildet. Føles som om folka som jobba med det kjeda driten ut av seg mens de animerte osv. osv. Nei, se hvilken som helst film fra 2009 og du vil bli langt mer underholdt.

Avatar er faktisk så kjedelig at jeg blir flau på vegne av alle som synes den er OK. Filmen som får Get Rich of Die Tryin' til og virke som en knallfilm!

Jeg syens det er en drittfilm av dimensjoner! Men nå vet jeg jo ikke hva slags filmer du liker, så det kan jo for all det være at du elsker filmen.

Og ja, The Hangover var utrolig middelmådig. Forventa en utrolig morsom komedie, men fikk en halvslapp, til tider kjedelig film. Skuffa så det holdt!
Nei.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1519 på: 26. April 2010, 19:02 »
Her er traileren til Avatar 2:
Den ser feeet ut! ;)

hehehe! =) "I see blue people" :P
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1520 på: 26. April 2010, 19:06 »
Avatar er i beste fall god underholdning pga 3D-elementet og storslåtte actionscener, men det er totalt fravær på noe som kan kalles skuespillerprestasjoner. Og han derre onde obersten er rett og slett parodisk - faen for en pinlig karakter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1521 på: 26. April 2010, 20:31 »

Du gikk ikke glipp av så veldig mye nei, som flere her allerede har påpekt. Se Alice in Wonderland isteden, mye bedre film og også i 3d.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1522 på: 26. April 2010, 22:13 »
Hadde nettopp et gjenyn med Oldboy. Bøyer meg nok en gang i støvet over en fantastisk film, som muligens er den beste filmen jeg har sett
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1523 på: 26. April 2010, 22:40 »
Hadde nettopp et gjenyn med Oldboy. Bøyer meg nok en gang i støvet over en fantastisk film, som muligens er den beste filmen jeg har sett

Fantastisk film! Jeg regner med at du har sett både Lady Vengeance og Sympathy for Mr. Vengeance og?

En av tidenes beste trilogier, enkelt og greit!
Nei.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1524 på: 26. April 2010, 22:45 »

Fantastisk film! Jeg regner med at du har sett både Lady Vengeance og Sympathy for Mr. Vengeance og?

En av tidenes beste trilogier, enkelt og greit!

Jaja har sett alle ja. Rett og slett fantastiske filmer, for meg er Oldboy den beste av dem, med Sympathy på 2.plass. Men alle er mektige. I Oldboy er jo alt perfekt, fra dialoger, til musikk, til balansen mellom action og rolige scener. Ja i det hele tatt.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1525 på: 26. April 2010, 22:52 »
Er enig i absolutt alt du sier der. Lady var en film jeg måtte se 4 ganger før jeg virkelig satt prispå den. Utrolig vansklig film og komme igjennom i mine øyne, men nå sitter'n som et skudd. Herlig sak!

Og disse filmene er så bra at i 2012 kommer den Amerikanske nyinnspillingen av Sympathy for Mr. Vengeance. Tilbakestående opplegg! Jeewzuz!
Nei.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1526 på: 27. April 2010, 15:11 »
Har sett både Oldboy og  lady Vengeance, herlige filmar! Sympathy for Mr.Vengeance på høgde med Lady Vengeance eller? Oldboy er jo i ein særklasse.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1527 på: 27. April 2010, 17:09 »
Har sett både Oldboy og  lady Vengeance, herlige filmar! Sympathy for Mr.Vengeance på høgde med Lady Vengeance eller? Oldboy er jo i ein særklasse.

Sympathy er langt bedre enn Lady på alle områder. Dog, langt ifra Oldboy, men det vet man jo før man setter på filmen. Men som sagt, alle er dritbra og alle er filmer type-MUST!
Nei.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1528 på: 01. Mai 2010, 21:15 »
Pulp Fiction - ingen over, ingen ved siden av.
En film som nesten når opp er The Boondock Saints, den har en perfekt sammensetning mellom humor og action, fantastisk film!

Peter

• Gjest
« Svar #1529 på: 02. Mai 2010, 11:28 »
Har nettop sett ferdig den Italienske serien Corleone, om mafiaen. All time favorite!