20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 883907 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #3060 på: 02. Juli 2012, 09:18 »
Safe House

A young CIA agent is tasked with looking after a fugitive in a safe house. But when the safe house is attacked, he finds himself on the run with his charge.

Anbefales. Tror jeg kun har sett en film med Denzel som var dårlig.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3061 på: 02. Juli 2012, 21:44 »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3062 på: 02. Juli 2012, 21:59 »
Har sett en del på forskjellige filmplakater i det siste. Før var jo bortimot alle filmplakatene latterlig kule, men i dag sliter man jo med å finne filmplakater som ikke er dølle. Selv de grisekjipe filmene hadde fete filmplakater før. Sykt stusselig at de thar blitt sånn ass.

Megaforce - Sci-fi-action fra 1982. Med filmplakater som de der oog en score på 2,9 på IMDB visste jeg at jeg kom til å kose meg som faen. Alt fra skuespill til historie til soundtrack er latterlig cheesy, og det digger man rimelig hardt. Herlig som faen!

Edit: Tidenes feteste scene:
« Siste redigering: 02. Juli 2012, 22:24 av boris. »
Nei.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3063 på: 02. Juli 2012, 22:25 »
Haha :)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3064 på: 02. Juli 2012, 23:24 »

Troll 2
For en fantastisk film! :D

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3065 på: 03. Juli 2012, 03:46 »
Traffic - Meget god film med flere sterke skuespillerprestasjoner! Sikkert godt kjent for mange.

8/10

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3066 på: 03. Juli 2012, 15:45 »

Five Element Ninjas - Sykt fet Cheh Chang-film. Masse blod, drøye lydeffekter, flammeninjaer, vanninjaer og masse annet kos. Max gull!
« Siste redigering: 03. Juli 2012, 15:47 av boris. »
Nei.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3067 på: 03. Juli 2012, 23:08 »
http://www.imdb.com/title/tt0110413/

Leon - Å herregud så bra film!! Helt konge og mange gode skuespillerprestasjoner.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3068 på: 04. Juli 2012, 02:48 »
Banlieue 13 - Sykt fet film med fete stunt, fet slossing og et plot som er kjipere enn og få trynet sitt knust. Knall!

Kommer remake neste år, med samme mann i hovedrollen. David Belle über alles.
Nei.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3069 på: 04. Juli 2012, 12:03 »
Buried - Eg likar idéen, men filmen held ikkje heilt mål. Gir den 6/10. Ryan Reynolds gjer ein ok-figur.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3070 på: 04. Juli 2012, 12:14 »
The Man with the Iron fists

http://www.imdb.com/title/tt1258972/

Den legendariske rapparen RZA frå Wu-tang clan, Gravediggaz m.m debuterer som filmregissør til hausten. Eg forventer eit genialt soundtrack, men veit ikkje kva eg forventer på lerretet anna ein god action!

Trailer:
http://www.imdb.com/list/TB56Gm1AqRw/#play-all

for a logical solution!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3071 på: 05. Juli 2012, 04:06 »
Jeg gleder meg sykt mye til The Man with the Iron Fists. Har ståltrua på at jeg blir underholdt første sekund.

The Godst Must Be Crazy - Gammel klassiker. Morsom og koselig. Gode greier.

Cool Runnings - Denne filmen var en gammel schlager blant oss unga når vi gikk på barneskolen, men jeg tror ikke jeg har sett den siden da. Jævlig koselig film, og om man ikke lar seg sjarmere av denne er men kald og jævlig. Feel feel-film til tusen.

Feel the rhythm! Feel the rhyme! Get on up, its bobsled time! COOL RUNNINGS!

Ultra Warrior - Se på det coveret. Mesterlig! Med et sånt cover og 1,5 i snitt på IMDB skjønte jeg fort at jeg beveget meg mot noe som burde kunne kalles filmkunst. Halve filmen, eller mer, er vel lånt/stjelt fra andre filmer. Tidlig i filmen er det en heit elskovscene hvor Kenner, spilt av Dack Rambo, plutselig har blondt hår, selv om han i scene før hadde mørkt. Sånt setter man pris på! Hele filmen er et stort rot, men det er med å setter sin sjarm på filmen. Post-apokalyptisk som faen. Hill!

Tomorrow, When the War Began - Der hvor The Hunger Games var en Battle Royale for Twilight-fans, er dette en "alien"-invasion-film for Twilight-fansen. Det er pent og pyntelig, og du vil finne all verdens klisjeer i løpet av disse 100 minuttene, og ekstremt dårlige forsøk på humor. En del kliss, og en stor del klass. Men jeg skal være ærlig, jeg ble nesten underholdt.
Mensscenene med Ellie som spruter blod overalt og vil at Chris skal skyte henne, og mensdullingen med Lee var herlige. Fy faen, ble så sykt pinlig berørt av de scenene. :lol:
Om du er jente kommer du til å bli våt i trusa av denne filmen, og det er BE-LOOOOOD-SERIØST!!!
Boken og filmen sies å være en Red Daw rip off, men den kan jeg ikke huske å ha sett, så det vet jeg ikke noe om. Men jeg blir ikke overrasket om det stemmer. Det er syv (eller noe bøker), så det skal bli spennende å se fortsettelsen.

Jo, forresten: de fremmede er.......................... asiatere?! De ser i hvertfall veldig asiatiske ut. De er hverken grønne, stygge eller noe sånt. Helt vanlige asiatere. :ler:

SPOILER!!!!Hysterisk å se 8-9 17-åringer ta ut trente soldater uten problemer. Hahaa! Sykt imponerende.

Terningkast:

Edit: Caitlin Stasey har en sykt sexy stemme, da. Faen æltså! Et lite pluss der, gutter.
« Siste redigering: 05. Juli 2012, 06:27 av boris. »
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3072 på: 05. Juli 2012, 21:23 »

Stone (1974) - Første biker exploitation-filmen fra autralia. Sykt fet film! Attitude, svette og maskulinitet er stikkordene her. Mandig til tusen.
Om jeg ikke tar helt feil er dette Quentin Tarantino's favoritt bikerfilm.

Frankenstein (1931) - Perfect horror! Enkelt og greit.
« Siste redigering: 06. Juli 2012, 00:09 av boris. »
Nei.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3073 på: 08. Juli 2012, 19:07 »
Bronenosets Potyomkin - Mektig russisk film. Utvilsomt ein propagandafilm, men det er heilt klart ein av dei beste stumfilmane eg har sett. Langt meir brutal enn det eg trudde på forhand! Heilt nydeleg svart-kvitt film.

http://www.imdb.com/title/tt0015648/
for a logical solution!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3074 på: 08. Juli 2012, 20:13 »
Så både Bride of Chucky og Seed of Chucky idag.

Seed of Chucky var to hakk bedre enn Bride, men ingen av de kan kalles gode filmer. Filmene hadde likevel grei underholdningsverdi. Chucky er jo en legende innen sjangeren ^^