20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 13/9 Newcastle ?Hull City 16:00 canal+ Sport 2  (Lest 58106 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

hcan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle ?Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #285 på: 13. Sep. 2008, 18:57 »
Vanskelig idag, men skal prøve på en spillerbørs allikevel.

Given - 5

Edgar - 4
Taylor - 4
Coloccini - 4
N'Zogbia - 5

Geremi - 5
Butt - 3
Guthrie - 5 BB

Xisco - 3
Owen - 4
Ameobi - 2

---

Bassong - 5
Nacho - 5

Stjerner:

Given - 3
Geremi - 2
Owen - 1

Hvorfor?

Given gjør det ok, har ikke mye å arbeide med egentlig. Var på straffen. Men, om han skal få 6 av den grunn?
Forsvaret virker bare ute av posisjon til tider. Hvor var de på 0-2 målet? Har bare sett reprisen, hadde vi corner?
N'Zogbia spiller til 4 i forsvar og 6 på midten. Helt ok 5'er.
Geremi var klubbens beste i første omgang mener jeg. Gjorde mye ut av ingenting, litt blandet på dødballer. Var rimelig fraværende i andre omgang, dog var med opp med et par halvfarlige innlegg.
Butt, både uheldig og klønete i straffesituasjonen. Virker ofte frustert og er alt for lett å lese og hisse opp.
Guthrie, lagets kanskje beste spiller idag. Synes han gjorde mye bra, trekker han et poeng for tullete utvisning.
Ameobi, bedre enn sist. Men, la mannen slippe å spille fra nå av. Gjorde det ikke godt nok for en fortsettelse, og om Barton har fått mange sjanser etter utenomsportslig tull, så har Ameobi fått for mange sportslige sjanser.
Xisco sin første kamp. Vanskelig å tilpasse seg et kaotisk NUFC. Lager ihvertfall målet, det er verdt poengene her.
Owen prøver mye, men får ikke noe ut av det. En knallheading igjen, men keeper var der.

Både Nacho og Bassong kommer inn, uten at det egentlig gjør så mye. De tabber seg ikke bort, ei heller outstanding.

Overraskende at du ikke trillet fram noen 1'ere. Butt burde egentlig blitt vurdert på minus siden

hcan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #286 på: 13. Sep. 2008, 19:00 »
Given 5

Edgar 4
Tayls 4
Colo 4
Zog 5

Geremi 4
Butt 3
Guthrie 5

Xisco 3,5
Owen 5,5
Ameobi 3

Fæl kamp, fullstendig sympati for spillerne. Jeg tilgir også Danny-boy.

3,5 og 5,5 hva er dette for noen tall. man får vel ikke kastet desimal terninger. nei enten har man spillt en 4 eller 5

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #287 på: 13. Sep. 2008, 19:01 »
Nå er jo dette frå ein skala frå 1 til 10 so då synst eg det er greit med desimaltal.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

hcan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #288 på: 13. Sep. 2008, 19:11 »
Nå er jo dette frå ein skala frå 1 til 10 so då synst eg det er greit med desimaltal.

da spillte:
Given 5,1
Edgar 2,3
Taylor 4,6
Colo 4,7
Zog 4,3

Butt 1,1
Geremi 2,1
Guthrie 4,4

Owen 5,9
Xisco 1,4
Ameobi 2,1

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 13. Sep. 2008, 19:21 »
Såg ikkje alt i dag men tapet i dag skyldes først og fremst ein situasjon. Såg det liksom før Butt takla at det kom til og bli straffe. Sjønar ikkje poenget med og hiva seg inn i eit slik takling heilt ute i med dølinja i det heile tatt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 13. Sep. 2008, 19:32 »
Syns den straffa va meeeget billig. Han vart finta vekk då han skulle takle, og så sprang han spelaren inn i han mens han sklei. Butt skal ihvertfall ha for innsatsen.

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #291 på: 13. Sep. 2008, 19:37 »
Butt har innsats, men det er alt han har. Gjør som vanlig masse småfeil og skaper ingenting..

Lauritz

• Gjest
« Svar #292 på: 13. Sep. 2008, 19:45 »
Spar meg helst for den jævla sjikanen av egne spillere som må lide under den FORFERDELIGE situasjonen Ashley og co har satt dem i.
La nå heller misnøyen gå ut over dem som fortjener det!

La misnøyen gå utover dem som fortjener det? Ja, jeg hater alle i den jævla ledelsen, og holdt på å klikke når Llambias satt å gliste på tribunen! Jævla IDIOT!
Men, jeg må få lov til å være misfornøyd med spillerne idag også. At Nicky Butt og Shola Ameobi fortsatt spiller, er for meg helt uforståelig! Jeg kunne se på lang avstand at det kom til å bli straffe, og jammen fikk jeg ikke rett! At en så erfaren (fotballspiller) spiller som Butt hopper inn i en takling der, sier alt! Han er altfot treg og forutsigbar, og jeg hadde elsket å spille mot en spiller som han. Ameobi bør ha spilt sin siste kamp for Newcastle, for jeg synes synd på den mannen. Har ikke ord som beskriver det jeg føler for ham akkurat nå!

Synes synd på Given som står bakerst og ser på elendigheten! N'Zogbia er en av de som faktisk prøver, og skal ha for det!
Var deilig å se at Guthrie sparker Hull-spilleren ned på slutten!

Vil helst glemme denne kampen fort som overhodet mulig, for nå må vi begynne å se mot neste kamp! Håper at Martins, Jonas og Duff er tilbake neste gang....!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 13. Sep. 2008, 20:28 »
Sjønner faen ingenting. Danny får liksom ros for og be om rødt kort 4 minutter på overtid slik han må stå over eit par kamper. Med tanke på den tynne stallen me har så er jo slike kort skandale hehe latterlig.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 13. Sep. 2008, 20:36 »
Hehe. Der og då syns eg det va utrulig deilig, han fekk liksom ut litt av aggresjonen min :) Men no skjønner eg kor idiotisk det egentlig var.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #295 på: 13. Sep. 2008, 21:02 »
Det vise på en måte passion, og for det får han en høy stjerne hos meg. Dumt, ja helt klart, men nå har han vist at han bryr seg. Danny i den defensive rollen og Barton i den offensive, så har vi en ok midtbane, med PASSION !

Butt, Shola, Ashley og Wise OUT

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #296 på: 13. Sep. 2008, 21:15 »
syns flere av spillera gjorde skam på fargene i dag... :-[
butt prøver som vanlig, men kroppen er ikke like bra som før og ameobi er joe helt forferdelig. makan!
det eneste som kan redde klubben i den situasjonen vi er i nå, er Alan Shearer og nei, jeg mener ikke i en managerrolle....
gjenforen Shearer og Owen!

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #297 på: 13. Sep. 2008, 22:03 »
Guthrie må være hjerneskadet når han går i en sånn takling i det 95. minutt. Det holder bare ikke, og det er direkte skammelig. Jeg pleier å være den som applauderer harde taklinger, men idioti kan jeg klare meg uten.

Ellers, så var det en begrederlig kamp. Høydepunktet var vel at VIP'en, samt "alle" fra styret var 3 minutter for sein ut til andreomgang.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 13. Sep. 2008, 22:15 »
Joda, det var idiotisk, men der og da følte jeg at det var helt okei.
Det var selvsagt ikke det, men gutten er ung, og selv rutinerte spillere kan gjøre slik. Guthrie var som alle andre svært preget av situasjonen. Og mistet hodet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #299 på: 13. Sep. 2008, 22:47 »
OK. I dag har jeg opplevd det mest begredelige jeg noensinne har sett av magpies. Jeg skal likevel driste meg til å kommentere noen småting, og tilgi meg hvis min skuffelse gjenspeiles i et dårlig disponert innlegg.

- Ameobi må få slippe flere kamper fra start nå. Jeg er sikker på at hvem som helst av alternativene på benken hadde gjort det bedre. Og til dere som liker Ameobi: Jeg gir ham ikke skylda for tapet, men jeg mener at å ha han på laget, ødelegger trua for resten på at dette skal vi klare. Han er noe så sjeldent som en kollektiv sjøltillitsødelegger.

- Xisco hadde en tung kamp, men jeg synes jeg kunne se en spiller vi får mye glede av i ham. Han slo to Hull-spillere i lufta en gang, og han virker som en riktig type å bringe til klubben. Hans eneste synd er at han debuterte for klubben i dag, når ingenting fungerte annet enn Owen.

- Owen. Han MÅ beholdes! Hører du din Cockney-jævel?
- Butt. Dick in Butt. Hva skal man si? Makan til amatørmessig takling skal man lete lenge etter, og han var heldig som ikke fikk flere frispark mot seg i farlige situasjoner. Kan selges til Hartlepool eller Newcastle Blue Star.
- Geremi. Ikke min favoritt på banen, men muligens minst dårlig på midtbanen. Noen gode og andre jævlig dårlige dødballer. Trener vi ikke på dette i NUFC?
- Guthrie. Under middels kamp. Skulle hatt juling for utvisninga i det 93 minutt. OK å takle Faggot i det 60 minutt elns, men i det 93 der vi allerede har tapt? Eneste grunnen til at jeg tilgir ham er at han viser at kampen betyr noe for ham.
-Zoggy beviser at han fremdeles er bedre offensivt enn defensivt, og at han MÅ spille på midtbanen fremover. da er det bedre at Bassong spiller VB.
 - Bassong. OK. Skulle startet på HB istendfor edgar.
- Coloccini. OK, men ikke noe mer
-Tayls. Skuffende.
- Edgar. Holder ikke nivået, men kan få flere sjangser når vi faktisk har en taktikk og en formasjon.
- Given. OK. Ikke mer - ikke mindre.

Hughton: + for at han foretok noen bytter relativt tidlig i kampen, men minus for at han omtrent tok motet fra samtlige som heier  på NUFC med sin søvnige og triste opptreden på benken. Ikke noe kommandering eller spesifisering, null tilbakemelding. Han tror ikke på sitt eget system, og slikt smitter...

Fansen: Herlig å høre dem synge for Keegan, og jeg likte banneret som ble båret rundt, men det er ingen tvil om at NUFC begynte å spille enda dårligere etter dette. Vil ikke skylde på dette, men jeg kan skjønne at det er vanskelig å konse om sine arbeidsoppgaver under slike opptredener.

Jeg krysser fremdeles fingrene for KK tilbake til NUFC, men mener at til neste kamp MÅ vi ha managerene klar, uansett hvem det er. Hughton vil bare dra oss ned i nedrykkssumpa