20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 13/9 Newcastle ?Hull City 16:00 canal+ Sport 2  (Lest 57767 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle ?Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #270 på: 13. Sep. 2008, 18:15 »
Spar meg helst for den jævla sjikanen av egne spillere som må lide under den FORFERDELIGE situasjonen Ashley og co har satt dem i.
La nå heller misnøyen gå ut over dem som fortjener det!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #271 på: 13. Sep. 2008, 18:18 »
Jeg synes ikke vi skal være for skuffa, vi har mange skader, en nykommer scoret, det kommer sikkert inn noen nye trenere (hoved, asssistent +en til. Vi tar West Ham i neste kamp. Skal selv se kampen ;) Alikvell burde vi slå Hull hjemme. Synd at Guthrie må sone neste kamp, da blir det nok geremi eller nacho sentralt med butt(som spiller med hodet utafor banen)! 4-4-2 funker my bedre!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #272 på: 13. Sep. 2008, 18:20 »
Guthrie kommer til å miste hvertfall to kamper. At han spiller i samme klubb som Barton, gjør vel at han får 5 kamper!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #273 på: 13. Sep. 2008, 18:20 »
Hvordan noen klarer å se noe positivt nå er for meg veldig merkelig. Jeg beundrer det, men klarer det ikke selv
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #274 på: 13. Sep. 2008, 18:21 »
Jeg vil hvertfall ha Wise og Llambias ut av internasjonal fotball!
Ashley bør gjøre grep, og sparke de to drittsekkene der.

Guthrie gidder jeg ikke å kjefte på. Hadde jeg vært han, han jeg nok gjort akkurat det samme tror jeg. Irritert meg over Fagan hele kampen, men var kanskje en beskjed til styret.
Dumt av Guthrie selvfølgelig, men gud hvor godt det egentlig var!
Ja, jeg er syk i hodet!!

Det var såå godt det.. aldri blitt så provosert over en så ekkel spiller.. skulle vært der selv og sørget for at han ikke klarte å stå igjen.. faan så sur jeg var på han.
Ba Ba Ba!!!

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #275 på: 13. Sep. 2008, 18:21 »
Altså er imot å bryte loven og sånn, men håper noen kjører på for å få Ashley ut. Eventuelt drap. Denne sesongen er allerede ødelagt, pga. Keegans avgang. Nå behøver vi nye eiere. Dette komemr ikek til å blåse over.

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #276 på: 13. Sep. 2008, 18:27 »
Dette var tragisk... men fikk en dårlig følelse allerede når jeg så Shola startet... Ikke at det er hans skyld at vi tapte, men det ga meg bare en dårlig følelse.
Butt gjør som vanlig for mange farlige feil.

Ellers så kan vi vel ikke forvente for mye av spillerne i en kamp som dette. Det er jo nesten værre enn å spille på bortebane når stemningen rundt laget og blant supporterne er så dårlig.

Håper vi får på plass en "riktig" manager snart(og at Ashley selger seg ut)

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #277 på: 13. Sep. 2008, 18:27 »
Bare skammelig å ønske noen drept. Ihvertfall så lenge han ikke gjør det selv.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #278 på: 13. Sep. 2008, 18:28 »
Kva i HELVETTE dreiv Derek Llambias å smilte av? blir kvalm!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 13. Sep. 2008, 18:31 »
Fikk voldelige tilbøyelser når jeg så Llambias sitte der å glise. Møkkamann.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #280 på: 13. Sep. 2008, 18:39 »
Vanskelig idag, men skal prøve på en spillerbørs allikevel.

Given - 5

Edgar - 4
Taylor - 4
Coloccini - 4
N'Zogbia - 5

Geremi - 5
Butt - 3
Guthrie - 5 BB

Xisco - 3
Owen - 4
Ameobi - 2

---

Bassong - 5
Nacho - 5

Stjerner:

Given - 3
Geremi - 2
Owen - 1

Hvorfor?

Given gjør det ok, har ikke mye å arbeide med egentlig. Var på straffen. Men, om han skal få 6 av den grunn?
Forsvaret virker bare ute av posisjon til tider. Hvor var de på 0-2 målet? Har bare sett reprisen, hadde vi corner?
N'Zogbia spiller til 4 i forsvar og 6 på midten. Helt ok 5'er.
Geremi var klubbens beste i første omgang mener jeg. Gjorde mye ut av ingenting, litt blandet på dødballer. Var rimelig fraværende i andre omgang, dog var med opp med et par halvfarlige innlegg.
Butt, både uheldig og klønete i straffesituasjonen. Virker ofte frustert og er alt for lett å lese og hisse opp.
Guthrie, lagets kanskje beste spiller idag. Synes han gjorde mye bra, trekker han et poeng for tullete utvisning.
Ameobi, bedre enn sist. Men, la mannen slippe å spille fra nå av. Gjorde det ikke godt nok for en fortsettelse, og om Barton har fått mange sjanser etter utenomsportslig tull, så har Ameobi fått for mange sportslige sjanser.
Xisco sin første kamp. Vanskelig å tilpasse seg et kaotisk NUFC. Lager ihvertfall målet, det er verdt poengene her.
Owen prøver mye, men får ikke noe ut av det. En knallheading igjen, men keeper var der.

Både Nacho og Bassong kommer inn, uten at det egentlig gjør så mye. De tabber seg ikke bort, ei heller outstanding.
« Siste redigering: 13. Sep. 2008, 18:43 av Wroom »

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 13. Sep. 2008, 18:39 »
Får ikke Llambias sparken av klubben etter alt som er gjort så er det rett og slett mafia som styrer klubben. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 13. Sep. 2008, 18:41 »
Given 5

Edgar 4
Tayls 4
Colo 4
Zog 5

Geremi 4
Butt 3
Guthrie 5

Xisco 3,5
Owen 5,5
Ameobi 3

Fæl kamp, fullstendig sympati for spillerne. Jeg tilgir også Danny-boy.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 13. Sep. 2008, 18:54 »
Dårlig kamp, men vi hadde faktisk såpass med sjanser at greit skulle vunnet synes nå jeg.

Synes Owen var veldig god i dag, + at fire-fem til også spiller mer enn godkjent.

Danny Guthrie får nok en saftig karantene, men akkurat han nr.7 Fagan på Hull fortjente den taklinga så jævli!! Han gikk hele kampen å provoserte, spesielt Owen han hakket på, gikk rundt å yppet seg. Herregud for en stygging. Motbydelig tulling!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #284 på: 13. Sep. 2008, 18:56 »
Veldig skuffet over Butt idag. Jeg har vært en av få inn på dette forumet her som har støtta mr. Butt omtrent gjennom tykt og (ikke så) tynt, men idag  gikk det opp en klokke for meg ass. Hva i helvete gjør denne mannen på midtbanen til Newcastle? Han eier ikke overblikk, han har dårlige passninger, han er en dårlig tackler (Les; klar straffe), har et rævva skuddbein og gjør lette ting vanskelig. Kunne sikkert fortsatt i det endeløse. Nå er jeg lei, og det merket jeg etter den forferdelig dårlige inngripenen på straffesituasjonen. Også det at han gjør småting som å dempe ballen ned på brystet tilbake til forsvaret, bare det at det ikke er noen newcastlespillere i nærheten og at han er like vaksinert på å slå ballen FREMOVER, som Smith er å score mål.

Så når Ashley selger klubben på mandag, og kjøper opp Tottenham (Ja, liksom), så kan han godt ta med deg Butt!

Takk for meg. Skål