20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 13/9 Newcastle ?Hull City 16:00 canal+ Sport 2  (Lest 57989 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle ?Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #255 på: 13. Sep. 2008, 18:03 »
Jeg klarer ikke bli veldig opprørt over kampen i seg selv. Forventa nesten dette.
Men alt sammen er bare trist. Trist som faen, som vår alles kjære Ari Behn ville sagt det. Spillerne er tydelig preget, og spesielt i 2. omgang når protestaksjonen nådde SJP, så en det klart.
Dagens beste spiller er Owen, med Zog og Guthrie like bak. Xisco var søppel, dårligere enn Ameobi faktisk, helt frem til scoringa. Da våkna han litt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 13. Sep. 2008, 18:03 »
fittestyre, brenn i hælvete
lt;3 Newcastle <3

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #257 på: 13. Sep. 2008, 18:04 »
Meget godt start på sesongen. Så skjer dette her, nå er klubben og prestasjonene så latterlige at vis ikke ting blir rettet opp snart, så går vi ned med mindre poeng en sunderland og derby hadde.

Tape for Hull er helt utrolig, og det kommer nok til å bli den eneste borteseieren di får i år.

Makte ikkje mar av denne dritten nå.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #258 på: 13. Sep. 2008, 18:05 »
Er eg forsatt aleina om og meina dette kan ende med nedrykk ?

Du sier mye rart Benson MEN detta er jeg enig med deg i.Sånn som vi spiller i dag og når man ser på bredden i stallen og ta med all annet av rot rundt klubben så kan detta fort bli Newcastles katastrofe sessong.På ALLE måter!.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 13. Sep. 2008, 18:07 »
Lliambas skal ihvertfall ha for at han møtte opp. I motsetning til dei andre idiotane. Det må då være noken som kan drepe den jævla gjengen der??

At han møter opp og smiler sarkastisk  mot fansen og resten av verden ? Ikke bra. . .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #260 på: 13. Sep. 2008, 18:07 »
Xisco var da mye bedre en Amøben, han vant vertfall noen hodedueller og fekk lagt en del baller i støtte. Men jeg undres hvorfor vi ikke starta kampen, men di spillerne og den formasjonen vi avsluttet med.

Guthrie gjorde det bra da han grisetaklet det dra t trynet som lignet ett esel. Synd at han må stå øve for vi har jo bare håpløse Butt der neste kamp.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #261 på: 13. Sep. 2008, 18:08 »
Vi samler jo bare på søplespillere for tiden uansett. Jonas og Colo er de eneste av våre nyeere spillere som holder mål.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #262 på: 13. Sep. 2008, 18:10 »
Nå må vi huske at vi har Martins, Viduka, Beye, Caroll, Barton, Jonas ute.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #263 på: 13. Sep. 2008, 18:11 »
Jeg synes Bassong gjorde en god kamp etter at han kom inn jeg!
Bedre enn det Zog var på backen, som for øvrig gjorde en godkjent innsats etter Bassong kom inn.
Tragisk, og denne kampen var bare en dråpe i havet. Det er det rundt klubben som er mest tragisk!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lauritz

• Gjest
« Svar #264 på: 13. Sep. 2008, 18:12 »
Fy faen for et tragisk drittlag vi holder med! E så jævlig latterlig å sitte å se på, at jeg ikke vet om eg skal le eller gråte!...
Shola, Butt og Edgar har ingenting på en fotballbane å gjøre! De kan brenne!!! Makan til møkkaspillere skal du faen med leite lenge etter...!
N'Zogbia, Coloccini og Owen mener jeg er våre beste spillere idag.. Xisco var dårlig i 85 minutter, men våkna litt etter scoringen..

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #265 på: 13. Sep. 2008, 18:13 »
FY FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ER MILDT SAGT FORBANNA! SKAL DRIKKE SOM ET UDYR NÅ!

OVER OG UT! >:(

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #266 på: 13. Sep. 2008, 18:13 »
Nå må vi huske at vi har Martins, Viduka, Beye, Caroll, Barton, Jonas ute.

Enrique også vel?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #267 på: 13. Sep. 2008, 18:13 »
akkurat dette jeg regnet med. glad for at jeg ikke så kampen. blir dårlig av å se klubben sånn.

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #268 på: 13. Sep. 2008, 18:14 »
Det er rett og slett jævla vondt å sjå Newcastle slik tilstanded er i klubben no. Styret har ingen kjensler for klubben, og ingen tilhøyring med noko som har med Newcastle å gjera; spelarar som Ameobi får springe rundt på bana, og i dag var ikkje nokre av dei andre stort betre.
Eg vert forbanna over mangelen på innsats, mangelen på evner, og mangelen på...tja...alt som ein god fotballspelar bør ha!
At Guthrie sparkar ned Fagan(?) på overtid var prikken over i'en, jævla idiot!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 13. Sep. 2008, 18:14 »
Fy faen for et tragisk drittlag vi holder med! E så jævlig latterlig å sitte å se på, at jeg ikke vet om eg skal le eller gråte!...
Shola, Butt og Edgar har ingenting på en fotballbane å gjøre! De kan brenne!!! Makan til møkkaspillere skal du faen med leite lenge etter...!
N'Zogbia, Coloccini og Owen mener jeg er våre beste spillere idag.. Xisco var dårlig i 85 minutter, men våkna litt etter scoringen..

Laget er umotivert, ikke et drittlag!!! At vi har en alt for liten stall er sant, og det kan vi takke apekatter for ..
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.