20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 13/9 Newcastle ?Hull City 16:00 canal+ Sport 2  (Lest 57766 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle ?Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #45 på: 12. Sep. 2008, 10:11 »
Hehe tviler eg på.  ;)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 12. Sep. 2008, 10:57 »
Har du allerede drakt så er det jo bare å bruke den, blir ikke mer penger til MA av at man bruker draktene sine.
Mat og drikke kan du feks kjøpe ett annet sted enn Shearers,  ikke kjøp nye supporter effekter mens du er der.

Shearers bar betaler bare leie til MA/klubben. Inntektene av Shearer's gar til Shearers selskap, sa hvorfor denne skal boikottes vet ikke jeg. Skal gjerne dra dit a spise igjen for maten der er absolutt verdt a fa med seg.

Mute12 : Dratt? Trenger norske forsyninger over hit!!  ;) ;D

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #47 på: 12. Sep. 2008, 11:10 »
Denne kampen tror jeg vi vinner 2-0. Kampen blir nok preget av et forbannet Toonarmy som forhåpentligvis viser sin styrke og synger for spillerne under selve kampen. Og at de holder et sat... liv MOT MA/WISE før kampen, i pausen og etter kampen.

Given
Beye, Colo, Tayls, Enrique
    Guthrie,Butt,Nacho
             Zog
       Owen-Xisco
Er mitt tips på hvem som starter.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #48 på: 12. Sep. 2008, 11:14 »
Denne kampen tror jeg vi vinner 2-0. Kampen blir nok preget av et forbannet Toonarmy som forhåpentligvis viser sin styrke og synger for spillerne under selve kampen. Og at de holder et sat... liv MOT MA/WISE før kampen, i pausen og etter kampen.

Given
Beye, Colo, Tayls, Enrique
    Guthrie,Butt,Nacho
             Zog
       Owen-Xisco
Er mitt tips på hvem som starter.

Enrique blir ikke klar til denne kampen etter hva jeg har forstått
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 12. Sep. 2008, 12:18 »
Jonas ute i 2 mnd :( :

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4131918,00.html

Leste du den linken du linker til?

Hvis du bare copy - pastet den fra NO så var det en såkalt "rickrolled" ;) Så det er fortsatt ingen som vet hvor lenge Jonas er ute.

Skysports tipper det blir 1-1 i denne kampen.
« Siste redigering: 12. Sep. 2008, 12:22 av kesse »

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #50 på: 12. Sep. 2008, 14:02 »
Vi vet ikke ennå hvor lenge Jonas blir ute. Det er det ingen som har kunnet fortelle oss.
Vi er bare blitt fortalt at han i verste fall kan være ute i flere måneder.
Vi skal likevel vinne mot Hull, men jeg er ikke det minste sikker på at vi gjør det. Jeg frykter en ny Derby-opplevelse.

Valget av Butt er bra.
Selv valgte jeg Milner i fjor, av de samme grunnene som du lister opp, pluss at jeg mente det var "no chance" for at klubben solgte en så viktig spiller med det første. Men der tok jeg altså grundig feil. Angrer ikke på valget av Milner, men det er noe så inn i hampen irriterende.

Du kan trygt ta en tur innom på Shearer's, men ikke legg igjen pengene dine der. Drikke kan du nyte på Strawberry etter kampen, sammen med mange, mange likesinnede. Tap eller seier spiller liten rolle.

Hehe, gjorde samme valget, jeg også i fjor sommer. Så kjøpte jeg 3. drakta på salg i vår, med Owen bakpå. Han forsvinner vel brått i januar, han også. Jeg angrer dog ikke på noen, men det er jævla frustrerende ja...

Har flust med drakter fra 1995 og oppover. Både 2/3 drakter:) Ingen navn bakpå. da det er et sjansespill i NUFC (Litt surt med f.eks. Ashley nå kanskje) ;)
Who else...... Alan Shearer

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 12. Sep. 2008, 14:16 »
Det er nå fett å ha navnet på spillerene bakpå da! Men skal innrømme at Milner drakten min er hengt på veggen med forsiden frem nå etter den bitre overgangen..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #52 på: 12. Sep. 2008, 14:25 »
Enrique er vell ute, men hvordan er det med Smith?
Slik som Ameobi fremstår om dagen foretrekker jeg Smith lang vei om mulig.
Tror ikke noen av de nye starter, men hyggelig om de får vise seg frem ut i kampen.

Om spillerne er motiverte bør uansett laget nedenfor være godt nok til seier.
Tror laget blir:

------------- Given ----------------
Beye --- Colo --- Taylor ----Edgar
Geremi -- Butt -- Gutrie -- Zoggy
--------- Smith -- Owen ----------

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 12. Sep. 2008, 14:46 »
Jeg vil heller se Xisco enn Smith. Tipper det blir Xisco - Owen på topp, jeg.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 12. Sep. 2008, 14:57 »
Ja, absolutt.¨Nå når vi har fått inn en så spennende spiss, så skal han brukes ! I alle fall foran Smith, om han er spennende eller ikke.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 12. Sep. 2008, 15:27 »
Blir spennende å se om Ashley blir å se på tribunen. . Sitter der kanskje og gliser med en bråte av livvakter rundt seg ?

Off, denne kampen går jeg med blanede følser inn i .  . Redd er jeg også for at denne kampen kommer til å bli preget av alt annet en sporselig suksess. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #56 på: 12. Sep. 2008, 15:37 »
Leser nå at Bassong er en mulig erstatter på venstre back. Og at Hughton/klubben har avlyst den vanlige pressekonferansen foran kampen. Hvorfor overrasket ikke det meg?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 12. Sep. 2008, 15:47 »
Leser nå at Bassong er en mulig erstatter på venstre back. Og at Hughton/klubben har avlyst den vanlige pressekonferansen foran kampen. Hvorfor overrasket ikke det meg?

Det er en enkel grunn til det, og det er at Chris Hughton hadde blitt overøst av spm om KK, Ashely, Wise, konfikter innad osv.. Chris Hughton har en jobb å gjøre, det er å lede laget ut i morra og la nå mannen få konsentrere seg om det, istedenfor at han skal besvare spm han strengt tatt ikke har noe med eller innblandelse i.

Dette er en klok beslutning, slik at laget og Chris Hughton skal få konsentrere seg i ro om kampen i morra.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #58 på: 12. Sep. 2008, 15:50 »
Blir spennende å se om Ashley blir å se på tribunen. . Sitter der kanskje og gliser med en bråte av livvakter rundt seg ?

Jeg synst jeg husker å ha lest en plass at verken Wise eller ASShley skal på kampen.. jeg tror iallefal ikke jeg hadde tord å komt på kampen, tror det bare hadde gjort ting verre for han hvis han virkelig prøver å bare ri ut stormen..
Newcastle United Football Club<3

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #59 på: 12. Sep. 2008, 15:57 »
Når det kommer til hva jeg tror laget blir på lørdag så er det
            given
Beye-Taylor-Colo-Bassong
Geremi-Guthrie/Nacho-Butt-Zog
        Xisco-Owen

er ikke så sikker på hvem som starter av guthrie og nacho, har nok mye å si om nacho har vist noe spesielt på trening eller ei. Men hadde jo vært gøy hvis han kom på fra start og spillte som en gud:P Det samme med Xisco:P Jeg trenger noe å vere opptimistisk til nå!
jeg tror det blir 2-0 til oss, et mål av Xisco og et fra Owen.
Newcastle United Football Club<3