20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 13/9 Newcastle ?Hull City 16:00 canal+ Sport 2  (Lest 58129 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle ?Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #60 på: 12. Sep. 2008, 16:53 »
Jonas ute i 2 mnd :( :

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4131918,00.html

Leste du den linken du linker til?

Hvis du bare copy - pastet den fra NO så var det en såkalt "rickrolled" ;) Så det er fortsatt ingen som vet hvor lenge Jonas er ute.

Skysports tipper det blir 1-1 i denne kampen.
Jada, selvfølgelig visste jeg hva linken var! :) Har gått på den flere ganger tidligere selv, så tenkte å teste den ut her også..hehe :)

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #61 på: 12. Sep. 2008, 18:07 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1672317.ece

Det virker som Ashley har tenkt å komme på kampen:P
kan jo bli show det..
Newcastle United Football Club<3

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #62 på: 12. Sep. 2008, 18:10 »
Håper fansen klarer å smugle med seg en potetkanon eller lignende. Ashley trenger å få seg en smell.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 12. Sep. 2008, 20:02 »
flere enn meg som merker hvordan ens egen interesse for klubben har falt ? kunne sitte her inne og lese poster i timesvis tidligere. spesielt interresert i dagene før kamper. tror ikke jeg kommer til å huske å følge med på hullkampen i morgen en gang, glemmer det sikkert og sjekker resultatet på søndag. jævla arseley  :-[

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 12. Sep. 2008, 20:07 »
Da er du rett og slett en dårlig fan, Batty! At man skal slutte å følge med på klubben sin pga. er hjerneskadet eier er svakt!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #65 på: 12. Sep. 2008, 20:08 »
Interessen er farlig lav... Er nok en kombinasjon av morgendagens kamp i TL og rotet rund NUFC, men farlig lav interesse ja!

Edit: MEN ikke så lav at jeg ikke vil ha med meg kampen om jeg kan det! Det er som å puste, man må nødvendigvis det for å leve. Sånn er det med resultatene på NUFC kamper også, de må jeg ha med meg uansett ståa i klubben.
« Siste redigering: 12. Sep. 2008, 20:09 av Ulf »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 12. Sep. 2008, 20:23 »
Jeg skjønner ikke dette jeg....I Newcastle United er det LAGET som teller, det er laget for alle penga!! Når kampen starter i morra så dreier det seg om de samme spillerene som var her når KK ledet laget mot Arsenal. Drit langt faen i Mike Ashley, det er Shay Given, Steven Taylor, Habib Beye, Nicky Butt, Michael Owen, Zog, Xisco og alle de andre vi bryr oss om!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #67 på: 12. Sep. 2008, 20:28 »
Riktig. Når fløyta går er det kampen som gjelder, men skjønner at interessen rundt det uendelig rotet ikke fenger så mye.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 12. Sep. 2008, 21:11 »
Altså, synes bare det er så skandale alt dette som skjer. At det ALDRI, ALDRI skal bli noe orden på noe som helst da det angår klubben. At vi sannsynligvis ikke vil ha noe annet enn kaos, intern uro og rot også i fremtiden. Dro den vel litt langt da jeg skrev jeg ikke skulle følge med på kampen, for det kommer jeg sikkert til å gjøre, men helt uten forventning. Synes så jævlig synd på spillerne. Husker jeg følte noe lignende under Souness og Roeder. Inkompetanse på høyeste nivå. Svært pinlig.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 12. Sep. 2008, 22:36 »
Les dette Batty og alle andre som "tvilar": http://www.nufc.com/   Under "A history lesson"

Dei som ikkje støttar laget i måro burde skamma seg. Meg finn dykk på Scotsman i Bergen. Howay the lads! :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 13. Sep. 2008, 00:29 »
Selvfølgelig.
Vi kan ikke la være å støtte laget.
Og vi kan ikke begynne å tenke at "nedrykk vil være en god løsning".

Spillerne skal ha vår fulle støtte i morgen, når de skal ut og kjempe for tre svært viktige poeng for Newcastle United.

Eiere kommer, managere går. Klubben består.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #71 på: 13. Sep. 2008, 00:54 »
Når jeg setter meg foran TVen imorgen og ser bilder fra St. James' Park, så skal jeg juble som jeg alltid har gjort hvis Newcastle scorer mål. Når jeg ser Newcastle-kamp, er det kun følelsene mine for klubben som styrer engasjementet mitt. Jeg tenker aldri på hvem som eier klubben eller hva som har skjedd før. Under selve kampen er jeg fullblods Newcastle-fan og håper som alltid at vi tar seieren hjem!

Howay the lads!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #72 på: 13. Sep. 2008, 08:46 »
Da er du rett og slett en dårlig fan, Batty! At man skal slutte å følge med på klubben sin pga. er hjerneskadet eier er svakt!

Derav ingen navn på skjorta ;D Blir 3Lions i dag med hele tre kamper.  Pool fan først, så kommer Newc etterpå kl. 4. så blir det City ;D
Who else...... Alan Shearer

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 13. Sep. 2008, 08:48 »
Når jeg setter meg foran TVen imorgen og ser bilder fra St. James' Park, så skal jeg juble som jeg alltid har gjort hvis Newcastle scorer mål. Når jeg ser Newcastle-kamp, er det kun følelsene mine for klubben som styrer engasjementet mitt. Jeg tenker aldri på hvem som eier klubben eller hva som har skjedd før. Under selve kampen er jeg fullblods Newcastle-fan og håper som alltid at vi tar seieren hjem!

Howay the lads!

Amen (oxo til joacim)
« Siste redigering: 13. Sep. 2008, 08:50 av NUFranC »
Who else...... Alan Shearer

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 13. Sep. 2008, 12:27 »
Newcastle: Given, Harper, Beye, N'Zogbia, Taylor, Coloccini, Cacapa, Bassong, Tozer, Edgar, Butt, Geremi, Guthrie, Smith, Gonzalez, Owen, Xisco, Donaldson, Ranger.