20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norges vei til Sør-Afrika 2010  (Lest 42080 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Norges vei til Sør-Afrika 2010
« Svar #270 på: 13. Mars 2009, 14:38 »
Det er forsåvidt også nokså ubegripelig..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 13. Mars 2009, 14:39 »
Det er forsåvidt også nokså ubegripelig..

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 13. Mars 2009, 14:43 »
Tja, selv stoler jeg på at Drillo har mer fotballforståelse enn oss. Han vet nok hva han vil ha.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 13. Mars 2009, 14:45 »
Vil tro Trond Olsen er på landslaget temmelig kjapt dersom han spiller like bra som forrige sesong i RBK-trøya. Noe annet vil være temmelig ubegripelig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 13. Mars 2009, 14:47 »
Det spørs nok hvordan Huseklepp gjør det. Han blir nok en nøkkelspiller for Brann i år, og har definitivt et høyere toppnivå enn Oslen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 13. Mars 2009, 20:20 »
Vil tro Trond Olsen er på landslaget temmelig kjapt dersom han spiller like bra som forrige sesong i RBK-trøya. Noe annet vil være temmelig ubegripelig!
'
Man vet aldri med Drillo.
Brødrene Berg var Norges beste fotballspillere i Gud vet hvor mange år på 90-tallet, men fikk aldri tillitt, av verken Drillo eller Semb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 13. Mars 2009, 20:30 »
Ser ikke at Huseklepp har noe høyere toppnivå enn Olsen. Isåfall har vi enda ikke sett det i TL.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 13. Mars 2009, 22:04 »
Jo, det synes jeg faktisk vi har. I de kampene som har passet Huseklepp, og hvor han samtidig har vært i form, tror jeg ikke jeg har sett maken i norsk fotball. På toppnivå er han viktigere for Brann enn Scharner, Kvisvik og Olofinjana var. Husker spesielt tre enkeltkamper mot Odd, FFK og Deportivo (selv om det ikke var i TL), hvor han rett og slett fikset Brann-seire med fine sifre helt alene. Det store problemet er at han altfor sjelden spiller opp mot sitt beste, og har lavt bunnivå, men det har jeg forstått er et problem med Olsen også.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 13. Mars 2009, 22:51 »
Trond Olsen kan komme med tellende resultater selv på elendige dager i form av mål og spesielt assist. Mannen vant vel poengligaen i fjor, eller så var han ihvertfall på en soleklar topp 2 sammens med Pall Gunnarson. Trond Olsen i form avgjorde mange kamper for Glimt i fjor på grunn av sine ekstremferdigheter. Og det er ekstremferdigheter jeg syns har vist seg og være straks mer tellende enn de til Huseklepp. Olsen var vel en av de aller beste nordmennene i TL forrige sesong, og jeg tror han kan bli kanongod for RBK i år!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 13. Mars 2009, 23:55 »
Trond Olsen var nok mye bedre enn Huseklepp generelt sett i fjor ja, men så fikk Huseklepp bare spille noen få kamper også. Men jeg er ganske sikker på at jeg har sett Olsen på sitt beste, og er enig med Drillo i at Huseklepps spissferdigheter ligger på et høyere nivå.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 14. Mars 2009, 20:13 »
Huseklepp eier jo ikke avslutninger eller skudd.
Innlegg er heller ikke hans store styrke. Han har stor fart og er en veldig god dribler, og er således kanskje bedre enn Olsen mot etablert forsvar, men that's it. Olsen er en fantastisk dødballeksekutør, kan skyte når du minst venter det og har veldig gode innlegg. I tillegg til å være veldig rask og en brukbar dribler. Se på noen av de målene Olsen har scoret i RBKs treningskamper i vinter, kontra de ytterst få målene Huseklepp har scoret for Brann.

Jeg klarer ikke se at Huseklepp har et høyere toppnivå enn Olsen, og jeg er overhodet ikke så sikker på at vi har sett det beste av Olsen. Jeg tror han har mer på lager, som han vil få ut i en større klubb under en bedre trener (JA, Hamrén er bedre enn Ingebrigtsen og spesielt Rösler).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 15. Mars 2009, 02:52 »
Runar Berg og Ørjan Berg er jo blant de beste spillerne Norge har hatt på midtbanen, men de fikk få landskamper alikevel.
Jeg er ihvertfall ikke i tvil om at jeg ville hatt Olsen fremfor Huseklepp i stallen - slik de har fremstått hittil i karrierene. Huseklepp er bedre teknisk, men jeg tror Olsen er hakket kjappere og han har helt klart langt større ferdigheter fremfor boksen enn ineffektive Huseklepp.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 15. Mars 2009, 16:17 »
Huseklepp eier jo ikke avslutninger eller skudd.
Innlegg er heller ikke hans store styrke. Han har stor fart og er en veldig god dribler, og er således kanskje bedre enn Olsen mot etablert forsvar, men that's it. Olsen er en fantastisk dødballeksekutør, kan skyte når du minst venter det og har veldig gode innlegg. I tillegg til å være veldig rask og en brukbar dribler. Se på noen av de målene Olsen har scoret i RBKs treningskamper i vinter, kontra de ytterst få målene Huseklepp har scoret for Brann.

Jeg klarer ikke se at Huseklepp har et høyere toppnivå enn Olsen, og jeg er overhodet ikke så sikker på at vi har sett det beste av Olsen. Jeg tror han har mer på lager, som han vil få ut i en større klubb under en bedre trener (JA, Hamrén er bedre enn Ingebrigtsen og spesielt Rösler).

Huseklepp har da vært jævlig god til å legge innlegg, spesielt i fjor! Tror ikke du vet noe særlig om han jeg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 15. Mars 2009, 20:58 »
Han er da fortsatt ikke i nærheten av Olsen der.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 15. Mars 2009, 22:15 »
Men innleggsfoten hans er definitivt ikke det som kan sette han tilbake internasjonalt.