Vi får se. Kongen er han ihvertfall.
Nei, han er Tippeligaens nest gamleste spiller 
Her tar dere grundig feil begge to.
Kongen er jo Tippeligans suverent eldste spiller.
Den gamle kongen er en omdiskutert sportslig leder i klubben som leder Tippeligaen.
Og kongen før der igjen er for tiden pilot.
Og går vi enda lenger tilbake finner vi en konge som i fjor sa opp jobben sin som sponsorsjef.
Og nå er det best at jeg slutter mens leken ikke lenger er god, selv om jeg kunne gått enda lenger tilbake i tid.
Huseklepp slår tunnelrekord på Runar Berg any day. 
Godt du tok med den smileyen, for det er få som slår tunnell på Runar Berg.
Men at Trond Olsen skulle ha gjort det så mye bedre er jeg litt overrasket over at du er sikker på. Gårsdagens kamp hadde ikke mye med nerver å gjøre. Hvem blir vel nervøs i en privatlandskamp som er dømt til å bli en kjedelig affære på forhånd?
I følge spillerne var det banen, ballen og været som måtte ta på seg ansvaret for hele Norges svake prestasjoner i går.
Herregud for en kjedelig helg det er uten Tippeligaen!
Riktignok var Huseklepp lite borti ballen. Men de gangene han hadde ballen ble han grepet av en enorm nervøsitet. Det var tydelig å se. Han visste ikke hva han skulle gjøre, og var aldri i stand til å bruke den gode teknikken sin til noe som helst fornuftig.
Trond Olsen vet ikke hva nerver er, og bryr seg aldri om ting han ikke kan gjøre noe med. Han er banens dårligste spiller helt til han slår den avgjørende pasningen eller scorer et mål som går inn i evigheten (takk, Ernst A.). Og i sin første landskamp så var det ikke mye som tydet på at han var nervøs, eller ikke visste hva han skulle gjøre med kula.
Neida, Trond Olsen fikk ikke gjort stort mot Tom Høgli på Alfheim, men han kunne likevel fort hatt en målgivende, hvis ikke jeg husker helt feil. Og ja, egentlig så hadde han jo målgivende også (tenker selvsagt på 3-0).