20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 171439 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #1125 på: 27. Des. 2009, 22:38 »
Mark Hughes? Riktignok har han erfaring fra Wales, Blackburn og City. Men jeg foretrekker heller Alan Shearer, hvis vi skal ha en ung, lovende, britisk manager.

Eg klare ikkje heilt å sjå logikken i dette innlegget. Kva gjer Alan Shearer meir lovandes enn Mark Hughes? Og har Alan bevist noko som kan tilseie at han har eit stort potensiale? Eit stort namn er ikkje alt.
For det første var Hughes splitter pine gal som tok Man City-jobben etter Svennis. For det andre mener jeg han har klare mangler på det taktiske planet.
Jeg synes faktisk det korte vikariatet til Shearer var ganske lovende, selv om det gikk aldri så mye på tverke resultatmessig. Jeg synes vi ganske fort ble bedre utholdende og virket bedre trent. Jeg synes vi hadde en ørliten stigning i prestasjoner, selv om vi kun vant én kamp. Hadde Shearer hatt lengre tid på seg, er jeg ganske trygg på at resultatene hadde kommet. Keegan brukte jo som kjent et par måneder for å få resultater.

Selv om Mark Hughes er ung og lovende med klare resultater å vise til med Blackburn, så synes jeg Alan Shearer er vel så lovende.
Dessuten skal man ikke undervurdere betydningen av det faktum at Mark Hughes bygger sin karriere med det mål for øyet å overta når Ferguson pensjonerer seg. Mye derfor valgte han nok også utfordringen i Man City, snarere enn å bli i trygge, lille Blackburn.

Alan Shearers drømmejobb er Newcastle. Det kan godt hende han kunne tenke seg å bli landslagstrener en gang i fremtiden, men hvis England fortsetter den fremgangen de har hatt hittil under Capellos ledelse, så blir ikke den jobben ledig med det første. Da tror jeg nok Ferguson gir seg lenge før.

Jeg tror også at Mark Hughes vil se på Newcaslte som et steg ned på karrierestigen, mens det som sagt er drømmejobben for Alan Shearer.

Mener å huske at Capello har sagt at han gir seg som trener etter VM.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1126 på: 28. Des. 2009, 00:41 »
Poenget var at Shearer fikk ikke nok tid på seg, spør du meg. Laget var i den jævligste forfatningen jeg har sett den i i min tid som Newcastle-fan.

Det første der har jeg heller ikke påstått! 8 kamper er altfor lite å dømme noen på, men det han viste på de 8 kampene var alt annet enn lovende som enkelte mener.
Vi gikk jo fra værre til værst! Under CH og CC sin ledelse, før Shearer og Dowie kom, putta vi mål i nesten hver kamp. Sjanser skapte vi også, gjerne mer enn nok til å vinne kamper. Da møtte vi tøff motstand som Arsenal, ManU og Everton i tillegg. Så Shearer hadde ikke noe vanskligere kamper enn hva CH og CC hadde.

Det neste du nevner kan nok stemme. Men NUFC sin historie i PL har vært fylt med vanskligheter også tidligere. I sesongen 1997/98 endte vi kun 4 poeng over nedrykkstreken.
I sesongen 1999-2000 lå vi desidert sist på tabellen da Robson tok over skuta. Han berget klubben fra nedrykk, men med en langt mindre merritert spillerstall enn hva klubben rykket ned med forrige sesong. Forskjellen var vel at Robson satset veldig offensivt og berget klubben med blendende fotball. NUFC ble faktisk det 3. mestscorende laget i PL den sesongen med sine 63. Kun ManU og Arsenal puttet flere mål da.
Ellers har vi faktisk opptil flere ganger endt sesongen på mellom 43 og 46 poeng, altså rett over nedrykk. Så at klubben lå og flørtet med CCC var ikke den første gangen de siste 10-12 årene.

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
« Svar #1127 på: 28. Des. 2009, 09:37 »

Hva med Mark Hughes som manager og Alan Shearer som Ass.Manager i noen år? Da får Alan Shearer nok erfaring til å ta over sjøl og som ass.manager lever han jo ikke under konstant press.. tror det hadde vært en genial løsning :) Eller hva med Nils Arne Eggen, han er jo ledig å litt lysten på comback som trener, da får dere som tørster etter alle mann i angrep, riktig mann å holdning :D haha! Nei men, Hughes/Shearer konseltasjonen er en meget fornuftig å god løsning, men en rimelig stinn engelsk mann som eier, eller alt annet enn Ashley, bare man har penger til ordentlig satsing :)
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1128 på: 28. Des. 2009, 13:13 »
Jeg klarer ikke å se for meg at en så sterk personlighet som Shearer kunne vært assistent til Mark Hughes. Tror det ville blitt en kollisjon.

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1129 på: 28. Des. 2009, 14:24 »
tja, er jo mye mulig det.. men hadde fortsatt vært ett spennende radar par :) To som har ekstreme offensive kvaliteter som spiller, og Hughes med noenlunde suksess som manager.. :) helst hadde je sett Shearer som the head chief men.. føler att han kanskje burde hatt en større trenerpersonlighet som, sjef først, å så tatt over etterhvert :)
Mulig je tar feil..

uansett, hadde vært helt konge om han tok over som manager i NUFC om litt :) eller plutselig blei multi milliadær over natta å kjøpte klubben fra feit Cashley!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1130 på: 28. Des. 2009, 16:00 »
Når Shearer takket nei til å være assistent under King Kev, takker han garantert nei til det samme under Hughes.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1131 på: 29. Des. 2009, 10:21 »
stemmer det.. det hadde je glemt.. savner King Kev

ser ut som om tom nordlie snart er ferdig i FFK! det hadde vært en artig mann i Newcastle :-) hehe
« Siste redigering: 29. Des. 2009, 11:19 av Ref.Collina »

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1132 på: 29. Des. 2009, 11:50 »
tom nordlie :o
jeg blir alltid SJOKKERT når noen gir ham en lenger kontrakt en 2 mnd.... han begynner altid bra, men så herper han klubben innenfra og ut. virker jo som noe krevende å jobbe med :D

nei, redningsmann ala viking er det han burde satse på... rendyrke egenskapen til å snu resultater raskt, kreve skyhøye honorarer for deretter å være FERDIG!!!!!!!

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1133 på: 29. Des. 2009, 15:48 »
Mourinho antyder retur til England

få han til klubben,få någe gang i/rondt klubben ;D
Joey Barton 7

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1134 på: 29. Des. 2009, 16:27 »
Ny eigar og Mourinho inn. Våt draum. Noke som aldri vil skje oss...

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1135 på: 29. Des. 2009, 16:30 »
aldri sei aldri du ;)
Joey Barton 7

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1136 på: 29. Des. 2009, 16:54 »
Ny eigar og Mourinho inn. Våt draum. Noke som aldri vil skje oss...
Etter at Sir Bobby Robson døde, så kan vi ganske greit garantere at dette ALDRI skjer. Det er kun han som kunne overtalt Mourinho til å ta Newcastle-jobben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1137 på: 14. Mai 2010, 17:40 »
Hvis det viser seg at Newcastle går på en ny smell i Premier League, og ingenting fungerer, er det flere enn meg som kunne tenkt seg Lee Clark som manager da?
Ser han har en seiersprosent på 47,50 i Huddersfield, hvilket er veldig bra, med tanke på at Bobby feks, hadde 45 da han var i Newcastle. Mener og ha lest en gang at Lee Clark sin store drøm er og en dag bli manager for favorittklubben sin. Jeg kunne ihvertfall tenkt meg Lee Clark eller Mark Hughes. Liker den offensive tankegangen til begge to

Hughton er selvsagt manager når sesongen starter og fortjener tid og mulighet til og vise hva han kan, men måtte bare høre :P
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1138 på: 14. Mai 2010, 17:45 »
Jeg sier gjerne ja takk til Lee Clark. Men skulle helst ha sett han styre Huddersfield eller en annen klubb i Wanker først. Han har også erfaring og resultater å vise til. Så en kamp med Huddersfield. De spilte fantastisk bra fotball, men målforskjellen viser jo at forsvaret lekker som en sil. 

Michael

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • nufc-denmark.com
« Svar #1139 på: 14. Mai 2010, 20:27 »
Tony Pulis fra Stoke, en fantastisk manager i mine øjne.