20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 171530 ganger)

0 medlemmer og 15 gjester leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #1110 på: 26. Des. 2009, 22:31 »
Flere som kunne tenkt seg Mark Hughes som ny manager?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1111 på: 26. Des. 2009, 22:54 »
Absloutt ikkje. Større klyse skal man lete lenge etter! Finnest garantert flust av bedre der ute.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1112 på: 26. Des. 2009, 22:58 »
Hvem da? Og hvorfor er Mark Hughes den største klysa?

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1113 på: 27. Des. 2009, 00:21 »
Martin O'Neil  8)
Genial manager.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1114 på: 27. Des. 2009, 01:52 »
ein karm med namn alan shearer..?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1115 på: 27. Des. 2009, 02:18 »
Mark Hughes? Riktignok har han erfaring fra Wales, Blackburn og City. Men jeg foretrekker heller Alan Shearer, hvis vi skal ha en ung, lovende, britisk manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1116 på: 27. Des. 2009, 02:18 »
Mark Hughes?
Nei takk.
Synes de taktiske evnene til den mannen er totalt fraværende! Shearer er mye lenger frem i køen!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1117 på: 27. Des. 2009, 03:55 »
Mark Hughes? Riktignok har han erfaring fra Wales, Blackburn og City. Men jeg foretrekker heller Alan Shearer, hvis vi skal ha en ung, lovende, britisk manager.

Eg klare ikkje heilt å sjå logikken i dette innlegget. Kva gjer Alan Shearer meir lovandes enn Mark Hughes? Og har Alan bevist noko som kan tilseie at han har eit stort potensiale? Eit stort namn er ikkje alt.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1118 på: 27. Des. 2009, 13:27 »
Mark Hughes imponerte jo med Blackburn. Tok dem vel til en 6.plass. Hughes foretrekker også en veldig underholdene spillestil. Han er veldig offensiv samt at han er veldig flink til å hente spillere. Jeg ønsker Shearer mer enn noen andre, men når Ashley ikke ansatte han i høst så skjønner jeg ikke hvorfor han skal gjøre det til sommeren. Jeg kunne tenkt meg Mark Hughes som manager :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1119 på: 27. Des. 2009, 16:57 »
Ja han gjorde en glimrende jobb med Blackburn. De spilte å glimrende fotball til tider.
Jeg er usikker på hva han kan gjøre i Newcastle, å om jeg vil ha han. Jeg heller kansje mot et ja.
Men sånn som det er nå, vil jeg faktisk beholde CH, som har spillerenes fulle støtte å som gjør en glimrende jobb.
Vi trenger ikke flere manager bytter i denne klubben. Iallefall ikke sånn situasjonen er nå..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1120 på: 27. Des. 2009, 18:12 »

Eg klare ikkje heilt å sjå logikken i dette innlegget. Kva gjer Alan Shearer meir lovandes enn Mark Hughes? Og har Alan bevist noko som kan tilseie at han har eit stort potensiale? Eit stort namn er ikkje alt.
For det første var Hughes splitter pine gal som tok Man City-jobben etter Svennis. For det andre mener jeg han har klare mangler på det taktiske planet.
Jeg synes faktisk det korte vikariatet til Shearer var ganske lovende, selv om det gikk aldri så mye på tverke resultatmessig. Jeg synes vi ganske fort ble bedre utholdende og virket bedre trent. Jeg synes vi hadde en ørliten stigning i prestasjoner, selv om vi kun vant én kamp. Hadde Shearer hatt lengre tid på seg, er jeg ganske trygg på at resultatene hadde kommet. Keegan brukte jo som kjent et par måneder for å få resultater.

Selv om Mark Hughes er ung og lovende med klare resultater å vise til med Blackburn, så synes jeg Alan Shearer er vel så lovende.
Dessuten skal man ikke undervurdere betydningen av det faktum at Mark Hughes bygger sin karriere med det mål for øyet å overta når Ferguson pensjonerer seg. Mye derfor valgte han nok også utfordringen i Man City, snarere enn å bli i trygge, lille Blackburn.

Alan Shearers drømmejobb er Newcastle. Det kan godt hende han kunne tenke seg å bli landslagstrener en gang i fremtiden, men hvis England fortsetter den fremgangen de har hatt hittil under Capellos ledelse, så blir ikke den jobben ledig med det første. Da tror jeg nok Ferguson gir seg lenge før.

Jeg tror også at Mark Hughes vil se på Newcaslte som et steg ned på karrierestigen, mens det som sagt er drømmejobben for Alan Shearer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1121 på: 27. Des. 2009, 20:38 »
Så lenge Ashley er eigar så kjem ikkje Shearer til å verta manageren vår.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1122 på: 27. Des. 2009, 21:57 »
Jeg synes faktisk det korte vikariatet til Shearer var ganske lovende, selv om det gikk aldri så mye på tverke resultatmessig. Jeg synes vi ganske fort ble bedre utholdende og virket bedre trent. Jeg synes vi hadde en ørliten stigning i prestasjoner, selv om vi kun vant én kamp.

Jeg synes kampene under Shearer og Dowie er noe av det dårligste klubben har prestert, ihvertfall så lenge jeg har vært supporter av klubben. Fantasiløs fotball der vi skapte særdeles lite sjanser, på 8 kamper skorte vi bare i 2 av dem. Vi slapp også inn mål i 7 av 8 kamper.
Shearer og Dowie fikk spillerne til å kjempe med nebb og klør og for alt i verden, noe også 12 gule og 3 røde på de 8 siste kampene vitner om. Men bortsett fra denne kjempingen tilførte Shearer og Dowie svært lite. Den dårligste kampen NUFC noensinne har spilt må være fjorårs sesongens siste kamp mot Aston Villa. En mer tafatt og flau opptreden når klubben hadde så mye å spille for irriterte meg langt inne i sjela. Spesielt 2. omgangen. Men hjemmekampene mot Portsmouth og Fulham var ikke noe å hoppe i taket for de heller.
« Siste redigering: 27. Des. 2009, 21:59 av Frode »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1123 på: 27. Des. 2009, 22:16 »
Nja. Vi var temmelig drit hele siste halvdel av forrige sesong, så skal vi selvfølgelig heller ikke glemme av hvor jævla mye vi slet under King Kev over flere kamper sesongen før, før han ganske imponerende snudde ting rundt med tiden. Da var vi helt sjukt dårlig. Vi var også møkk rundt nyttår forrige sesong, som jo da gjorde at Given fikk alldeles nok.
Poenget var at Shearer fikk ikke nok tid på seg, spør du meg. Laget var i den jævligste forfatningen jeg har sett den i i min tid som Newcastle-fan.

Men, jeg sier ikke dermed at jeg er bastant på at Shearer vil lykkes. Shearer som manager vil være en stor gamble uansett hvordan en vrir og vender på det, Hughes vil selvfølgelig være et langt sikrere valg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1124 på: 27. Des. 2009, 22:23 »
Shearer som permanent manager er en drøm. Men som nevnt er Hughes et ganske sikkert valg. I tillegg er han jo ledig. Tviler litt på at vi kan få noen bedre enn Hughes pr nå, som også er arbeidsledige. Er en grense for hvilke managerer som vil til Newcastle.
Vi er ikke et topplag lenger. Vi er ikke engang i Premier League.