20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174293 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #750 på: 30. Jan. 2009, 22:23 »
Spørsmålet er:VIL han til Newcastle?? ;D

Spørsmålene er: Hvor lite har du egentlig å gjøre? Har du det så dårlig med deg selv at den eneste gleden du finner er å ha det moro på andres bekostning samt at du helt sikkert finner den eneste kjærligheten i din høyre hånd?

Jeg er keivhendt................

Med henhold til dagens mer liberale kultur, er det ikke lenger politisk korrekt å omtale en venstrehendt som keivhendt. Dette kommer av opphavet til ordet keivhendt, som lett oversatt betyr «feilhendt» eller «skjevhendt», som er av den gamle skole, hvor en venstrehendt ikke hadde lov til å skrive med venstre hånd, men måtte bruke høyre, til tross for at dette ikke var genetisk riktig.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #751 på: 30. Jan. 2009, 22:34 »
Spørsmålet er:VIL han til Newcastle?? ;D

Spørsmålene er: Hvor lite har du egentlig å gjøre? Har du det så dårlig med deg selv at den eneste gleden du finner er å ha det moro på andres bekostning samt at du helt sikkert finner den eneste kjærligheten i din høyre hånd?

Jeg er keivhendt................

Med henhold til dagens mer liberale kultur, er det ikke lenger politisk korrekt å omtale en venstrehendt som keivhendt. Dette kommer av opphavet til ordet keivhendt, som lett oversatt betyr «feilhendt» eller «skjevhendt», som er av den gamle skole, hvor en venstrehendt ikke hadde lov til å skrive med venstre hånd, men måtte bruke høyre, til tross for at dette ikke var genetisk riktig.

Jeg bruker venstra når jeg drar lille Having A Laugh ass,men jeg har god trening på høyra og.Men du sitter mens du pisser el Torill?Det er vel politisk korrekt blant jentene.....
« Siste redigering: 30. Jan. 2009, 22:37 av Having A Laugh »

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #752 på: 30. Jan. 2009, 22:38 »
Så klart jeg gjør. Rammen er nemlig meget pent dekorert og i tillegg ganske så behagelig å sitte på.

Torill??  http://no.wikipedia.org/wiki/Analfabetisme

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #753 på: 30. Jan. 2009, 22:40 »
Så klart jeg gjør. Rammen er nemlig meget pent dekorert og i tillegg ganske så behagelig å sitte på.

Torleif??  http://no.wikipedia.org/wiki/Analfabetisme

Ha ha trist dette.Meget trist at vi går til personangrep på en analfabet.MOD hvor er du????

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #754 på: 30. Jan. 2009, 22:42 »
Slettes ikke noe personangrep. Bare en bevisstgjøring av din egen sykdom. Det er først den dagen man innser at man har en sykdom at man kan få bukt med den. God bedring!

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #755 på: 30. Jan. 2009, 22:43 »
Slettes ikke noe personangrep. Bare en bevisstgjøring av din egen sykdom. Det er først den dagen man innser at man har en sykdom at man kan få bukt med den. God bedring!

Takk skal du ha.Du er visst en virkelig smarting du.Bra vi har folk som deg på dette forumet.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #756 på: 30. Jan. 2009, 22:45 »
Takk. Lykke til på søndag da. Alltid hyggelig med en saklig diskusjon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #757 på: 30. Jan. 2009, 22:47 »
Steve Bruce, helt klart noen jeg kunne tenke meg som manager! Han begynner å få et bra navn nå, og i en større klubb som Newcastle kan det bli nyttig. Gode resultater fra lite resurser. Kjør på!

Egentlig ikke noe å diskutere engang! Dette er mannen som bør få tilbud om å bli vår neste manager til sommeren.
Flink til å finne gode spillere for en billig penge, laget hans er vanskelig å slå og godt organisert, han virker taktisk klok og har hatt en av de beste som sin læremester. Han er i tillegg en Geordie, så han bør bli tatt godt imot av "verdens mest kresne fans".

Steve Bruce er den rette mannen!

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #758 på: 31. Jan. 2009, 00:26 »
Alan Shearer! Så lenge Ashley får solgt. Heller tvilsomt at det skjer i 2009 men. Lov til å håpe.

Temuri Ketsbaia kan jo være et alternativ i fremtiden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #759 på: 31. Jan. 2009, 00:54 »
Steve Bruce?'
Nei, pokker heller. Det får da være grenser. Når vi skal ansette ny manager skal vi ha TOPP kvalitet, ikke mer middelmådighet.
Steve Bruce har potensiale, men det potensiale er ikke nok til at jeg har planer om å ansette ham som Newcastle-manager.'

Alan Shearer har også potensiale. Og i mine øyne et mye større potensiale enn Steve Bruce. Som ikke er geordie, men en overløper.
Jada, han er født i geordieland, men det har null og niks betydning i denne sammenheng. Han vet ikke stort bedre enn noen andre utenforstående hva Newcastle er for noe. Såvidt meg bekjent har han aldri spilt for klubben i profesjonell sammenheng, og har aldri hatt noen tilknytning til klubben, annet enn å være et bysbarn.

Jeg innser at vi neppe får noen Guus Hiddink eller Jose Mourinho. Men det er i mine øyne VELDIG langt derfra til Steve Bruce. Mye heller Alan Shearer. Selv om han er aldri så mye uprøvd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #760 på: 31. Jan. 2009, 09:21 »
Shearer kommer aldri under dagens regime. Tviler heller på Bruce heller sånn som det er pr dags dato. Han har det fint i Wigan, det han blir backet å får gjøre som han vil.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #761 på: 31. Jan. 2009, 12:18 »
Under dagens regime? Ikke engang Terry Venebles kommer under dagens regime.
Med andre ord, vi kan ikke snakke om "under dagens regime". Under dagens regime vil Joe Kinnear være manager til evig tid. Fordi han er helt riktig mann til å ødelegge klubben fullstendig. Som åpenbart er "dagens regimes" store mål. Å slette Newcastle United fra fotballkartet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #762 på: 31. Jan. 2009, 12:44 »
Lee Clark, dersom han tilegner seg litt erfaring er min mann.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #763 på: 31. Jan. 2009, 12:49 »
Vi får neppe inn en stjernemanager som du vil, Jokke, så lenge klubben er slik den er. Da må vi nesten skaffe noen smellrike eiere. Jeg tror Steve Bruce kan gjøre meget gode ting med denne klubben!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #764 på: 31. Jan. 2009, 19:33 »
Alan Shearer. Det er mannen som kan få orden på Newcastle. Han er en av få som vet hva det handler om blant geordiene, og med hans enorme staus i geordieland så vil han få tid på seg til å bygge opp laget også. Og tid er noe som trengs får å få den skakk kjørte skuta på riktig kurs igjen. Ingen, absolutte ingen, kan snu tilstanden rett til topps over natta, så tålmodig må vi uansett ha samme hvem som overtar.

Men uansett hva som skjer, så er alt bedre enn Kinnear. Han må vi for guds skyld ikke finne på å ansette utover denne sesongen. Finn en manager som kan vise tilo erfaring og resultater og gi han TID. Mitt soleklare førstevalg er som sagt Big Al, men om det er realistisk vet jeg ikke. Da må Ashley ut først i hvertfall, spørsmålet er om det er så lett å bli kvitt han.. Men det er lov å drømme!