20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174163 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #720 på: 26. Nov. 2008, 21:12 »
Forbanna tull. Beye er så god at han kunne spilt for nesten en hver CL klubb.
an sparker ikke Bobby Robson??

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #721 på: 26. Nov. 2008, 21:14 »
Forbanna tull. Beye er så god at han kunne spilt for nesten en hver CL klubb.
Joda, han kunne helt sikkert ha spilt for klubber som Bordeaux, Marseille, Panatinaikos osv, men ikke for noen av lagene som er med lagt. Det er han rett og slett ikke god nok til. Og ikke stabil nok.
« Siste redigering: 26. Nov. 2008, 21:17 av Daniel »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #722 på: 26. Nov. 2008, 21:40 »
En skadefri Beye med en rekke kamper er i mine øyne stabilt god. Om han ikke er god nok for de aller, aller beste forsvarer han fint en backup-plass der!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #723 på: 29. Nov. 2008, 16:48 »
Beye er brukanes som backup men langt ifra noen topp klasse back!.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #724 på: 29. Nov. 2008, 20:15 »
Beye på sitt beste ER ein klasseback. Det viste han godt mot Chelsea. Denne sesongen har han vore under standard pga endel faktorar, men begynner å vise sin klasse igjen. ;)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #725 på: 29. Nov. 2008, 20:35 »
Helt enig! Straks Beye slipper skadene og får en rekke med kamper er han tilbake der han var - og da er han faen meg helt sjef!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #726 på: 29. Nov. 2008, 20:39 »
Nå har han spilt de ti siste kampene, og da er det ingen unnskyldning for å levere ustabilt. Jeg mener Beye er en veldig god back, og forventer selvsagt mer av han så jeg slipper å se Downing dominere i 90min! Når får vi se fjorårets Beye??
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #727 på: 29. Nov. 2008, 20:40 »
La det være klart at jeg ikke så dagens kamp da.. :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #728 på: 29. Nov. 2008, 20:52 »
Hadde Beye vært 27 år hadde han ikke spilt i Newcastle, da hadde han heller ikke spilt i Marseille, Bordaux eller Panathinaikos.
Da hadde han spilt på nivået rett under de aller beste.

Årets utgave av Beye er ustabil. Men vi får håpe han etterhvert får nok kamptrening til at han blir mer stabil. Men han var på ingen måte dårlig i dag heller. Det var på venstresiden vår at Boro skapte de fleste farlighetene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #729 på: 29. Nov. 2008, 23:37 »
Nå har han spilt de ti siste kampene, og da er det ingen unnskyldning for å levere ustabilt. Jeg mener Beye er en veldig god back, og forventer selvsagt mer av han så jeg slipper å se Downing dominere i 90min! Når får vi se fjorårets Beye??

Du såg han i kampen mot Chelsea. Ja han er litt ustabil i år, men det kjem seg.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #730 på: 22. Des. 2008, 04:08 »
Jeg vil ha Mark Hughes som ny manager etter Kinnear....Tror Hughes får sparken snart i City og denne mannen er perfekt for Newcastle i mine öyne..Passion og kunnskap i et og samme hode og hjerte=)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #731 på: 22. Des. 2008, 08:56 »
Jeg syne Beye har vært dritgod i år, bortsett fra et par svake kamper i begynnelsen av sesongen. Det folk kanskje savner er hans offensive bidrag, og det kan jo stemme. Men det aller viktigste for oss er at vi først får defensiv trygghet. Jonas og Beye har hatt full kontroll på alt som kommet mot dem i de siste kampene. Som Joakim nevner har det meste blitt skapt på vår venstre side, men der begynner Enrique også å få til sakene sine.

Forøvrig mener jeg Kinnear bør fortsette så lenge han leverer disse resultatene. 6 kamper uten tap er rekord for oss, med litt mer flaks som Villa har hatt ville vi ha ligget veldig godt an. Det var ran de poengene Villa fikk mot Everton og Wham, men stjeler de CLplassen fra Pool eller Scum er det helt greit for meg.  ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #732 på: 22. Des. 2008, 16:55 »
Beye har jevnt over vært jævla god i år også! Det er så vannvittig rått å se han sette inn en av sine taklinger, for det er pokker meg få som takler så reint som han.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #733 på: 22. Des. 2008, 21:28 »
Jeg synes ikke det er noe som helst positivt for Hughes' del at han lever på lånt tid i City. Han gjorde en kjempejobb i Blackburn, men straks han kom til en ørlittegrann bedre klubb, med enkelte ekstremt store egoer, samt en søkkrik eier som behandler klubben som et leketøy, så får han store problemer.

Jeg skjønner overhodet ikke hvorfor Shinawatra på død og liv skulle ha ut svenskefaen. Svennis ville nok håndtert dagens City-lag langt bedre enn unge Mark Hughes, som beviser at han ennå har et langt stykke å gå før han kan vende tilbake til Old Trafford. Og så lenge han ikke greier å håndtere de megastore egoene i City, inkludert eierens enda større ego, så ser jeg ikke for meg at han vil bli noen umiddelbar suksess på SJP heller. Det er et og annet megastort ego her også. Joe Kinnear ser foreløpig ut til å hanskes med det bedre enn Mark Hughes ser ut til å gjøre i Man City.

Alan Shearer eller World Class har jeg sagt siden dag 1. Jeg gir meg ikke.
Plan C er et ikke-tema inntil det eventuelt skulle bli aktuelt.

Hva angår Habib Beye, slutter jeg aldri å la meg imponere. Nå gjelder det bare å finne en ung, lærevillig høyreback med et stort potensiale, som Habib kan være en fantastisk mentor for, og som står klar til å ta over den dagen verden går under, og Beye blir skadet og/eller legger opp. Takk, Sam!

Og ja, Kinnear skal få fortsette (frem til sommeren) så lenge resultatene går hans vei.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

hansarne

• Flaskebærer
  • *
  • N`Zog
    • Vis profil
    • vg:D
« Svar #734 på: 29. Jan. 2009, 18:48 »
Jeg synes Rafa Benitez burde være trener, men han blir vel i Liverpool en stund til :-[
Sunderland....blæh