20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174268 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #675 på: 20. Nov. 2008, 17:22 »
Vi kan selvsagt ikke vite mer enn det man leste i engelske tabloider. Men at han har krevd mer enn de 230mp han kan håpe på nå er det vel liten tvil om. At du fortsatt støtter Ashley er en gåte for meg. Ja han har slettet gjelda vår, men alt han har brukt får han igjen når han selger. Så skjønner ikke hva som er så fantastisk med det.
an sparker ikke Bobby Robson??

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #676 på: 20. Nov. 2008, 17:28 »
Jeg har aldri sagt at jeg støtter han. Jeg ser helst at han selger så fort som mulig.. Men dersom man tenker før man snakker så skjønner man at "det er ikke bare å selge", "sette ned prisen" osv. Det er en lang lang prosess, og i disse dager så vil han mest sannsynlig ikke få solgt. Og dersom han taper penger på å selge nå, så skjønner jeg at Ashley velger å bli sittende inntil videre. Liker jeg det? Nei.

Synes jeg fansen gjøre seg selv en bjørnetjeneste ved å boikotte matcher? Ja.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #677 på: 20. Nov. 2008, 17:49 »
at enkelte boikotter kamper gjør meg glad. Det viser bare at klubbfølelse skal du ikkje kødde med. Dei som boikotter var nok dei som var mest engasjerte i klubben og heller ofrer kampen og viser at dei ikkje tolerer klubbeigern pisser på klubben enn og bare kapitulere slik som alle andre.. Det er dei som virkelig bryr seg. I tillegg er det ikkje alle som har råd til og gå på kamp lengre etter ashley satte opp prisen.

No blir eg latterligjort men det er jo uungåelig og ikkje noke nytt her inne.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #678 på: 20. Nov. 2008, 18:01 »
at enkelte boikotter kamper gjør meg glad. Det viser bare at klubbfølelse skal du ikkje kødde med. Dei som boikotter var nok dei som var mest engasjerte i klubben og heller ofrer kampen og viser at dei ikkje tolerer klubbeigern pisser på klubben enn og bare kapitulere slik som alle andre.. Det er dei som virkelig bryr seg. I tillegg er det ikkje alle som har råd til og gå på kamp lengre etter ashley satte opp prisen.

Jeg vil nå påstå at de supporterne som møter opp å støtter spillerne er de beste og mest engasjerte supporterne jeg da!

Selvfølgelig er det synd at billettprisene er skutt i været slik at mange ikke har råd til å dra på kamper. Det er noe alle klubber i england bør tenke på. Jeg blir kvalm når jeg ser at Arsenal tar over £100 for en vanlig billett på langside. Så ille er det ikke på SJP heldigvis, men du må opp i £50 for en plass på nedre langside.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #679 på: 20. Nov. 2008, 19:06 »

Jeg vil nå påstå at de supporterne som møter opp å støtter spillerne er de beste og mest engasjerte supporterne jeg da!

Selvfølgelig er det synd at billettprisene er skutt i været slik at mange ikke har råd til å dra på kamper. Det er noe alle klubber i england bør tenke på. Jeg blir kvalm når jeg ser at Arsenal tar over £100 for en vanlig billett på langside. Så ille er det ikke på SJP heldigvis, men du må opp i £50 for en plass på nedre langside.

Jeg vil påstå at det fins forskjellige måter å vise at man er engasjert på! ;)

Jeg syns også det er fint at endel supportere lar vær å gå på matcher slik at Ashley får mindre penger inn i kassa si. De har han overhodet ikke fortjent. Tror vi vil se fansen tilbake på SJP straks Newcastle United er i gode hender igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #680 på: 20. Nov. 2008, 20:19 »
Så ille er det ikke på SJP heldigvis, men du må opp i £50 for en plass på nedre langside.

Rettelse : £30-35 for nedre langside.

Jeg syns også det er fint at endel supportere lar vær å gå på matcher slik at Ashley får mindre penger inn i kassa si. De har han overhodet ikke fortjent.

Som jeg har sagt før både her, på pub'en og på SJP : Er dere virkelig så godtroende at MA tar ut mindre penger i utbytte selv om antallet betalende synker 9% og salget av varer på stadion synker??? Om han vil ta ut £2 mill så gjør han det samme pokker hva som kommer inn dersom han er en normal businessmann. Når jeg er på stadion koser jeg meg godt med mine pints og har ingen skrupler mot å gå inn i supportershop'en å handle. Selv om MA skal lide så lar jeg ikke det gå ut over meg selv. Ved å boikotte klubben så ender det til slutt opp med at noen får sparken forde de er overflødige og for at MA skal få pengene sine uten at klubben går for mye i minus.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #681 på: 20. Nov. 2008, 20:33 »
Supportere som går på kamp og støtter laget og spillerene er selvfølgelig de "beste" supporterene.
Ingen som er tjent med halvfulle tribuner, og det gjør ihvertfall ikke at salget av klubben går lettere, og det gjør ihvertfall ikke at laget får en ekstra fordel på hjemmebane til å ta ekstremt viktige poeng for å unngå nedrykk.  Noe som virkelig vil være katastrofe for klubben.   Man kan jo bare tenke seg hva som skjer hvis vi rykker ned og MA fortsatt ikke har solgt klubben.

Nei, fulle tribuner og full støtte til laget er det vi trenger.
MA har lagt klubben ut for salg, og forsvinner så fort han får ett fornuftig bud, og som Radar sier så kan han ta ut det utbyttet han vil av klubben uansett.

Så møt opp på kamp, støtt laget og muligens bidra til noen ekstra poeng på hjemmebane. Det vil gjøre klubben til ett mere atraktivtsalgsobjekt, og det er jo nettopp det samtlige ønsker.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #682 på: 20. Nov. 2008, 23:47 »
Det å la være å gå på kamp er en måte for supporterne å vise at de ikke er fornøyde med Ashley. Selv om Ashley personlig ikke merker stort til dette i form av tapte inntekter, men de får tydelig fram at et eier bytte er eneste utvei. Hadde ikke supporterne reagert så sterkt som de gjorde når Keegan ble presset ut så er det ikke sikkert Ashley hadde lagt klubben ut for salg. Og nå viser det jo seg at de fleste her inne er enig at et salg er nødvendig.

Sparegrisen Mike Ashley i sitt ess:
http://www.dailymail.co.uk/sport/article-1087981/Charles-Sale-Ashley-idol-Shearer.html?ITO=1490
an sparker ikke Bobby Robson??

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #683 på: 20. Nov. 2008, 23:58 »
Bra sagt Abel!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #684 på: 21. Nov. 2008, 00:06 »
Og det er jo greit! Men nå ligger klubben ute til salgs, og Ashley er på vei ut. Så hvorfor møter folk fortsatt ikke opp på kamp?

Det er jo laget som er det viktige her, og det er Newcastle United supporterne skal møte opp på kamp for.

Når det er sagt, så tror jeg ikke Ashley selger Newcastle. Tipper finanskrisen rammer verden så hardt nå at kjøpere er en mangelvare og det å beholde klubben vil være det klokeste for Ashley selv.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #685 på: 21. Nov. 2008, 08:49 »
Alan Shearer has already selected his backroom staff, should he be offered the Newcastle job on a permanent basis. Former Newcastle midfielder Rob Lee would become Shearer's assistant, with former coach John Carver rejoining the club. (Daily Express)

Ikke sagt nei takk til disse folkene jeg.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #686 på: 21. Nov. 2008, 10:48 »
Fått inn Laurent Robert som dødball trener, så hadde vi hatt en bra trenerrekke!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #687 på: 21. Nov. 2008, 11:52 »
Helt ypperlig for min del!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #688 på: 21. Nov. 2008, 13:52 »
Tviler på Shearer kommer denne sesongen.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #689 på: 21. Nov. 2008, 14:13 »
Tviler på Shearer kommer denne sesongen.

Håper da det, ellers kommen han jo aldri. Neste sesong er vi jo i Championship