20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174394 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

vampish

• Supersub
    • Vis profil

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #661 på: 19. Nov. 2008, 18:51 »
Troverdig. Rob Lee og Shearer er gode venner og er ofte her så han sier neppe dette på tull.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #662 på: 20. Nov. 2008, 10:58 »
Jeg leser at Svennis sliter som trener for Mexico for tiden. Ryktene vil ha det til at han snart får fyken. Kunne han vært noe? Har alltid vært litt skap fan av han, og tror han kunne gjort det bra for oss!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #663 på: 20. Nov. 2008, 12:05 »
Jeg tror svennis kunne vært bra for newcastle. Hvis ikke Shearer tar over ville han vært det nærmeste vi kom World class manager.
Jeg likte mange av kjøpene hans som f.eks Petrov og Elano, som han fikk til klubben når han tok over.

Men jeg håper at Ashley bare holder seg til Kinnear fram til han har fått solgt klubben. Vi må la styret ansette sin egen manager. Jeg tror heller ikke at noen managere er heltent på å bli ansatt i en klubb som er iferd med å selges.  Og slik det ser ut nå kan vi vente lenge på at klubben blir solgt. Grådige Ashley kommer sikkert till å sette seg på bakbena i lang tid fremover. Kanskje vi må ha Kinnear hele sesongen?

For en mnd siden var det stor interresse for klubben med mange interesserte og masse rykter. Nå er det ingenting, og finanskrisen hjelper ikke på.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #664 på: 20. Nov. 2008, 12:19 »
Nei nei, vil ikkje sjå Svennis som Newcastle trenar. Igjen, eg vil ha ein trenar som kan sitte i sjefsstolen i mange år framover, og eg tvilar sterkt på at Svennis kan være den typen. Virkar som han er mest interessert i å få med seg en solid sluttpakke. Dessuten er han en kvalmande pengegrisk idiot som eg ikkje vil sjå i Newcastle.

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #665 på: 20. Nov. 2008, 12:40 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_4524129,00.html

Kinnear har helt rett her, hvis et salg ikke ligger klart nå bør klubben bestemme seg og enten gi han kontrakt ut sesongen eller finne en annen manager. Det nytter uansett ikke å gi han månedskontrakt videre, vi trenger stabilitet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #666 på: 20. Nov. 2008, 16:37 »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #667 på: 20. Nov. 2008, 16:52 »
Lurer på kvifor  ::)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #668 på: 20. Nov. 2008, 16:56 »
Det gjør ikke jeg.

Uansett er det skremmende lesning at så mange boikotter matcher. Hvertfall når det er med å gjøre det vanskeligere å selge klubben..

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #669 på: 20. Nov. 2008, 17:00 »
Hehe, ja gi fansen skylden for det også. Nei nå må dere våkne og innse at Mike Ashley er problemet.
an sparker ikke Bobby Robson??

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #670 på: 20. Nov. 2008, 17:03 »
Har jeg sagt at det er fansen sin skyld? Men de gjør seg jo selv en bjørnetjeneste her. Ashley har sagt at han vil selge, hva mer kan han gjøre?

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #671 på: 20. Nov. 2008, 17:05 »
Har jeg sagt at det er fansen sin skyld? Men de gjør seg jo selv en bjørnetjeneste her. Ashley har sagt at han vil selge, hva mer kan han gjøre?

Senke prisen, alle skjønner jo at verdien ikke har økt de siste månedene.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #672 på: 20. Nov. 2008, 17:08 »
Det er da rimelig å forvente at han ikke skal selge med tap? Den siste prisen som ble nevnt fra banken som styrer dette salget var på ca 230MP, med andre ord tjener han ikke mange kronene på denne klubben.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #673 på: 20. Nov. 2008, 17:11 »
I starten krevde han tilnærmet det dobbelte. Men mye har skjedd siden da, for ikke å snakke om finanskrisen. Den i tillegg til at han har laget et helvete med å tvinge Keegan ut har selvsagt gjort at verdien har sunket kraftig. Det er liten tvil om at Ashley kjøpte Newcastle for å gjøre penger.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #674 på: 20. Nov. 2008, 17:18 »
Krevde han det dobbelte eller leste du det i engelske tabloider?

Selvfølgelig kjøpte han Newcastle for å tjene penger. Hvem klubbeier er det som ikke vil tjene penger når de investerer 130MP i en klubb?? Eneste jeg kan komme på er Roman. Det er ikke noe galt med å tjene penger, problemet er bare at han gjorde en general tabbe i å ansette Keegan. Han burde visst hvor mye Keegan betyr for Newcastle fansen..

Men igjen, er det rimelig å forvente at han skal selge med tap? Jeg tror de fleste er oppegående nok til å skjønne at en investor ikke realiserer et tap på hundrevis av millioner kun for å blidgjøre noen supportere.