20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 173800 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #285 på: 16. Sep. 2008, 17:50 »
Jeg fatter bare ikke hvorfor Ashley stoler mer på Wise enn på Keegan når det gjelder spillerkjøp...

Keegan vil oppnå store ting for Newcastle United, og alle skjønner at det MÅ koste litt (mildt sagt), Ashley føler seg nok mye tryggere på at Wise gjør som Ashley sier, og Ashley tenker først og fremst på lommeboka, altså sin egen lommebok.

Begynner rett og slett å lure på om Wise ble hentet inn av Ashley fordi han fryktet at det ville bli for dyrt å la Keegan "styre butikken slik han ville".

Eg er ikkje så sikker på at vi vil oppnå store ting med KK.

Fordi?
Gi meg et navn på en manager som er like god som King Kev som vi har muligheten til å kapre. Gi meg et navn som vil få like stor tillit og tid på seg som King Kev.

Eg seier eg ikkje er så sikker på om vi vil oppnå store ting med KK. Ikkje om kven vi kan og ikkje kan kapra. Det som er problemet er at alle verte sameligna med KK og den tida han var her første gang som manager... Eg hadde ikkje sagt nei til at KK skulle komma tilbake viss vi får nye eigarar. Vi er då garantert plass på øvre halvdel, men eg ser ikkje KK som manager for oss i 10-20 år framover. Ja det er det eg vil ha! Vertfall lenger enn 8 mnd!

Uansett, det som kjem til å skje er at vi får oss nye eigarar. Det bør skje så fort som f..! Og dei bør ha klar ein manager ganske fort. Og dette må vera den rette, ein dei kan gi tillitt til i mange år framover. Eg meinar det er på tide med Alan Shearer. Om han vil det er ein an sak...Men no treng vi ein som kan feila og prøva seg fram og med mest sannsynlegheit gi oss resultat over tid.

Tony Jimenez vil eg og behalda. Det må gå an å samarbeida om kva spelarar som er aktuelle.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 16. Sep. 2008, 17:50 »
Haha, Anal Oliver gir seg ikke:

I also heard from a top foreign manager yesterday, indicating he would be prepared to come to St James?s as Kevin Keegan?s successor.

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #287 på: 16. Sep. 2008, 18:06 »
Hva med Temuri Ketsbaiak,den tidligere helten som gjør stor suksess med Famagusta? Veit det er et stort sprang å ta fra kypriotisk fotball til Premier League, men kofor ikke la han prøve seg :)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 16. Sep. 2008, 18:17 »

I also heard from a top foreign manager yesterday, indicating he would be prepared to come to St James?s as Kevin Keegan?s successor.

Oliver har hørt ting før også han. Akkurat hva han ser og hører gir jeg ikke mye for.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #289 på: 16. Sep. 2008, 18:24 »
Dubai investors told: Newcastle is yours for $860mn
Newcastle United owner Mike Ashley is seeking a staggering $860 million to sell his club to Dubai investors, Arabian Business has learned.

The figure ? more than double what Ashley has invested in the club ? is contained in documents handed to representatives of Dubai?s Ruler Sheikh Mohammed bin Rashid Al-Maktoum earlier this week.

The documents are currently being studied in greater detail, and it is understood that a takeover offer at a ?much lower? price could be made.

link. www.arabianbusiness.com
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #290 på: 16. Sep. 2008, 18:35 »
Dubai investors told: Newcastle is yours for $860mn
Newcastle United owner Mike Ashley is seeking a staggering $860 million to sell his club to Dubai investors, Arabian Business has learned.

The figure ? more than double what Ashley has invested in the club ? is contained in documents handed to representatives of Dubai?s Ruler Sheikh Mohammed bin Rashid Al-Maktoum earlier this week.

The documents are currently being studied in greater detail, and it is understood that a takeover offer at a ?much lower? price could be made.

link. www.arabianbusiness.com

Hvis dette stemmer så har ikke Ashley tatt enda en løgn? Han sa vel i den offisielle utalelsen at han skulle prøve å få igjen det han hadde invistert og litt til og det var det? eller husker jeg feil ???
Newcastle United Football Club<3

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 16. Sep. 2008, 18:43 »
"litt til"...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #292 på: 16. Sep. 2008, 19:50 »

Synes det er det han sier hver gang vi leter etter manager jeg  :P
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 16. Sep. 2008, 21:29 »

han har vell nummeret til souness ennå regner jeg med? ???
Han kom, ble mett og dett var dett....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 16. Sep. 2008, 21:42 »

Spot on Håvard, SPOT ON!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 16. Sep. 2008, 22:43 »
Ketsbaia og Anorthosis Famagusta holdt Werder Bremen til 0-0 på bortebane!
Jeg tar gjerne Keth i NUFC nå jeg.....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 16. Sep. 2008, 23:10 »

Det er helt, helt riktig.
Synes å huske han skrev en gang at en godt kjent agent for en særdeles godt kjent internasjonal klassemanager hadde ringt ham og spurt om nummeret til Shepherd. "It is not Mourinho", men det skulle visst være noen i den duren.
Og da endte vi vel opp med... Glenn Roeder. "The fans choice".

Merk deg forøvrig at Alan Oliver foreslo Graeme Souness som ny manager, bare et par dager før nyheten sprakk om at Souness hadde sagt opp Blackburn-jobben og var på vei til Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 16. Sep. 2008, 23:14 »
Ketsbaia og Anorthosis Famagusta holdt Werder Bremen til 0-0 på bortebane!
Jeg tar gjerne Keth i NUFC nå jeg.....
Hva med Clujs trener da. Han slo jo Roma på bortebane. La oss ansette ham!
Han kom jo tross alt fra amatørnivå i Italia. Da må han jo være god.

Hvis vi skal ansette en lovende Ketsbaia bare fordi han har gode resultater og en historie med denne klubben, så synes jeg vi viser en total mangel på ambisjoner.

Når man først har presset Kevin Keegan ut for andre gang, så må vi finne pengene til å ansette en toppklasse-manager. Vi har ikke råd til noe annet enn topp internasjonal klasse. Skal vi ha en "ung, lovende managerspire" så kan vi heller ansette Alan Shearer. Men det mener jeg vil være et dårlig valg.

Vi MÅ ha topp internasjonal klasse.
Enkelt og greit.
Koste hva det koste vil.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 17. Sep. 2008, 13:22 »
Hvem i helvete vil overta en klubb som man VET får nytt styre om ikke så lenge?

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 17. Sep. 2008, 13:42 »
Er du topp nok så får du nok jobben i lang lang tid :)

problemet vårt nå er vell enkelt å greit at vi ikke leter etter manager... Hugton er en god mann ;D
Han kom, ble mett og dett var dett....