20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 173881 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #270 på: 15. Sep. 2008, 10:54 »
Har vært negativ til Paul Ince helt inntill jeg så hvilke spillere denne mannen egentlig har kjøpt. Han har ikke oversikt i det hele tatt:D så hvis han er flink motivator og taktikker, så tror jeg kanskje han kan bli stor under vår nåværende foretnings modell:D

er litt utpå det her, ønsker han ikke som trener... Er litt negativ til å hente Blackburn trenere :-*
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 15. Sep. 2008, 10:55 »
Det største problemet nå er vel at ingen managere VIL til en klubb som er til salgs. Da vet de jo at jobben er fare før de kommer hit.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 15. Sep. 2008, 11:12 »
Kva skjer no eigentleg? Ashley vil selgja, og vi manglar fortsatt ein manager... Kva er vitsen med å ansetta ein for så å få nye eigarar og ein heilt ny politikk og då kanskje ny manager igjen! ?

Herregud eg e so lei! Ingen ny manager mot West Ham = TAP

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 15. Sep. 2008, 11:20 »
Vi får garantert ikke en ny manager før West Ham. Jeg tror faktisk vi kan risikere å gå et par måneder uten å få en ny manager. Ingen manager vil komme før vi har fått en ny eier, så dersom ikke Ashley bare later som om han har tenkt til å selge Newcastle tror jeg vi må vente lenge..

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #274 på: 15. Sep. 2008, 12:07 »
Ja, det einaste rætte e å ansætt Keegan igjen...det e vel deinn einaste managern som evt. nye eiera itj kainn bære kvitt sæ me uten å få samma læksa som Ashley har fått.  ;D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 15. Sep. 2008, 17:25 »
Jeg fatter bare ikke hvorfor Ashley stoler mer på Wise enn på Keegan når det gjelder spillerkjøp...

Keegan vil oppnå store ting for Newcastle United, og alle skjønner at det MÅ koste litt (mildt sagt), Ashley føler seg nok mye tryggere på at Wise gjør som Ashley sier, og Ashley tenker først og fremst på lommeboka, altså sin egen lommebok.

Begynner rett og slett å lure på om Wise ble hentet inn av Ashley fordi han fryktet at det ville bli for dyrt å la Keegan "styre butikken slik han ville".

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 16. Sep. 2008, 11:43 »
Jeg fatter bare ikke hvorfor Ashley stoler mer på Wise enn på Keegan når det gjelder spillerkjøp...

Keegan vil oppnå store ting for Newcastle United, og alle skjønner at det MÅ koste litt (mildt sagt), Ashley føler seg nok mye tryggere på at Wise gjør som Ashley sier, og Ashley tenker først og fremst på lommeboka, altså sin egen lommebok.

Begynner rett og slett å lure på om Wise ble hentet inn av Ashley fordi han fryktet at det ville bli for dyrt å la Keegan "styre butikken slik han ville".

Eg er ikkje så sikker på at vi vil oppnå store ting med KK.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #277 på: 16. Sep. 2008, 15:53 »
Jeg tror og at KK er det beste som kan skje akkurat nå. Klubben trenger et "boost" og hvis KK kommer tilbake igjen så vil den få dette, han er høyt respektert av spillerene og ikke minst fansen, han vil bli gitt tillit til å bygge opp laget over tid(en annen mananger vil nok få stort press med å gi umidelbare resultater), spillere som Owen og andre nøkkelspillere blir kanskje i klubben og hvis styret endrer seg og vi får en ny eier så vil denne nye eieren mest sansynlig ikke ville ha noen andre en KK uanset, tross alt de har jo sett hva som har skjedd med ashley nå siden han presset han ut.

Så vi får håpe at Ashley sparker ut Wise til hobittland og ansetter KK igjen og gir han kontrollen til å bygge opp laget, så spiller det ingen rolle for min del om han selger klubben eller ei..
Newcastle United Football Club<3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 16. Sep. 2008, 17:06 »

Fordi?
Gi meg et navn på en manager som er like god som King Kev som vi har muligheten til å kapre. Gi meg et navn som vil få like stor tillit og tid på seg som King Kev.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 16. Sep. 2008, 17:15 »

Fordi?
Gi meg et navn på en manager som er like god som King Kev som vi har muligheten til å kapre. Gi meg et navn som vil få like stor tillit og tid på seg som King Kev.

Det finnes mange grunner til at Keegan kanskje aldri ville ha lykkes i Newcastle. Men det finnes like mange grunner til at han kan være den eneste som kan lykkes også...

Men jeg blir på ingen måte imponert over de spillerne han hentet til City, og hvertfall ikke når man ser hva han betalte for de. Keegan har lykkes skikkelig som manager en gang, og det var i Newcastle. Nå har han brukt sin sjanse nr 2, synd han måtte gå. Men en ny eier, og en ny mangager det vi trenger nå.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 16. Sep. 2008, 17:24 »
Jeg ønsker meg Keegan tilbake fordi jeg har trua på at han kan reise stoltheten til denne klubben. Han kan kanskje ikke være med på å ta oss hele veien tilbake til CL. Han vinner kanskje ikke trofe med denne klubben.
Men han var på vei til å gjenopprette stoltheten til fotballaget Newcastle. Laget var United, arbeidet for hverandre. Samtlige spillere hadde full tiltro til Kevin Keegan hele veien, selv etter den helt jævlig starten han fikk da han ankom. Laget underholdte fansen. De viste spillerglede jeg ikke har sett siden Sir Bobby Robson var manager her. Og fansen elsker Kevin Keegan. Spillerne elsker tilsynelatende Keegan, og liker måten han vil spille fotball på. Og Keegan kan denne klubben ut og inn. Bedre enn noen Ashley eller noen annen cockney-bastard noensinne vil gjøre.
Jeg er lei middelmådigheter og managere som har passert middagshøyden da Liverpool sist vant et seriemesterskap. Gi meg Kevin Keegan tilbake, la han styre dette laget tilbake på øvre halvdel av PL, og forhåpentligvis videre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 16. Sep. 2008, 17:26 »
Men hvem skal overta jobben da?
Frank Leboeuf? (når vi først snakker om gamle Chelsea-spillere)
Gus Poyet?
Paul Ince?
Darren Ferguson?

Vi kunne kanskje prøvd å spille ut trumfkortet Alan Shearer.
Slik jeg ser det, er det vårt eneste reelle alternativ til Kevin Keegan.

Med mindre en ny eier skulle ha penger nok til å lokke til seg en verdensklassemanager.
En Hiddink eller Hitzfeld, kan hende.

Men vi er altså dønn avhengig av en manager i ypperste verdensklasse. Vi har ikke råd til noen flere "midt på treet - potensielt en kvart Sir Alex Ferguson.

Vi kan ikke gå for billige kopier. Vi må gå for originalene. Men jeg er stygt redd at det er ingen av yppersteprestene i verden som har lyst til å bli manager for sirkus Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 16. Sep. 2008, 17:43 »

Det er ikke jeg sikker på heller, tror du misforsto posten min litt. Det var det Keegan ville da han kom tilbake som manager, Kevin VILLE oppnå store ting. Kanskje Ashley etterhvert innså at Keegans visjoner og drømmer (evt. luftslott?) ville blitt for dyrt og gjennomføre så det var derfor Ashley ansatte Wise. Rett og slett som et verktøy for å kunne kontrollere det som foregikk?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 16. Sep. 2008, 17:47 »
Jeg vil ha en ny eier.

Jeg vil ha Tony Jimenez som hovedansvarlig for å finne spillere.

Og jeg vil ha Tony Adams som manager !! ;) hehe.. Har trua på han!!

Det er greit om Keegan kommer tilbake, for all del, jeg elsker han jo ! Men jeg tror ikke det vil skje, og jeg prøver å se fremover.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 16. Sep. 2008, 17:48 »
Sjangsen for og oppnå store ting er ialfall større med Keegan, enn med denne managerjoken me kommer til og ansetta.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]