20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 173909 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #240 på: 13. Sep. 2008, 10:51 »
Jeg er rimelig sikker på at denne saken ikke er så firkanta (eller svart-hvitt om dere vil) som det ryktene vil ha det til.
Da hadde det ganske enkelt løst seg uten forhandlinger:
enten går DW og KK kommer, eller så forblir KK ute av NUFC.

Det er greit det at vi vil gjerne tro at KK har 100% rett, men slik er det neppe. Med det mener jeg at det er rom for tolkninger (juridisk sett) om hvem som har oppfylt hva etter arbeidskontrakten, og det er jo den som regulerer arbeidsforholdet. Ikke KK eller MA/DW/DL eller noen andres subjektive syn og uttalelser.

Og før noen av dere prøver å kappe hodet av meg fordi jeg tør å hinte om at vår messias kan være feilbarlig som oss andre; se min avatar og signatur, så ser dere at jeg også er en KK fan...

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 13. Sep. 2008, 13:22 »
Ja, KK kjem neppe tilbake viss Wise fortsatt er i klubben
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 13. Sep. 2008, 13:52 »
Festlig at det store forbildet (wenger) til Ashley går ut og kritiserer Newcastle i dag. Som jeg har sagt før så har ikke Ashley snøring på hvordan Arsenal styrer klubben, men det høres jo veldig flott ut for enkelte at vi skal kopierer London klubben.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 13. Sep. 2008, 14:42 »
Festlig at det store forbildet (wenger) til Ashley går ut og kritiserer Newcastle i dag. Som jeg har sagt før så har ikke Ashley snøring på hvordan Arsenal styrer klubben, men det høres jo veldig flott ut for enkelte at vi skal kopierer London klubben.

Får håpa alt dette får Ashley til å innsjå at han har gjort ein stor feil, og fortsetje møta me KK neste veka. Uansett trur eg ikkje dette går rett vegen...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 13. Sep. 2008, 14:56 »
Spark Dennis og gjeninnsett King Kev, så har du gjort noe riktig, støggen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 13. Sep. 2008, 15:00 »

Sånn går det når folk som ikke har peiling prøver å drive en fotballklubb. For meg virker Ashley mer og mer som en forvokst guttunge med altfor mye penger mellom hendene som gjør nærmest som han vil. Newcastle United har tydligvis vært nærmest som en hobby for Ashley og her forleden dag var han vistnok interessert i å sette opp sitt eget filmstudio. Way to go Ashley!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 13. Sep. 2008, 15:03 »
Om Ashley kommer til enighet med Keegan og sparker styret kan vi kanskje etter hvert tilgi Ashley for det som har skjedd i klubben i det siste. Tror det er det eneste han kan gjøre for å få respekten igjen hos Newcastle supportere. Respekten kommer ikke med en gang men kanskje om en god, god stund. At det skjer tviler jeg heller på. . Vet heller ikke hvordan forholde mellom Keegan og Ashley er nå. . Det beste er uansett at Ashley kommer seg ut av klubben!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 13. Sep. 2008, 15:07 »
Har inntrykk av at Ashley nå har lagt enda en stor skygge over St.James Park. Tidligere måtte enhver ny manager som tørte å sette seg i managerstolen i Newcastle "kun" holde ut med å leve i skyggen Alan Shearer. Etter at Keegan kom tilbake i Januar, og har gått av igjen nå, så har "legenden" blitt vekket til live igjen, og enda en skygge ligger over St.James Park og Newcastles fremtidige managere.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 13. Sep. 2008, 15:09 »
Helt riktig, akkurat som Oliver skriver så fint i dagens Chronicle.
Jeg kan ikke se at noen andre enn Mourinho eller navn i den divisjonen kan demme opp for tapet av King Kev. Det ble for meg klart at King Kev faktisk er den beste manageren Newcastle kunne fått den dag i dag. Alan Shearer sidestilt, men han vil forståelig ikke være med under dagens ledelse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 13. Sep. 2008, 15:15 »
En ny manager, "under Mourinho divisjonen", vil iallfall få et helvete med å bevise seg jobben verdig før det roer seg. Det er klart at hvis Gustavo Poyet, eller romkompisen til Dennis Wise fra Gud-vet-hvor, kan få Newcastle til å begynner å vinne kamper jevnlig, prestere stabilt og kanskje tilogmed gjøre noe med skadene så kan alt bråket etter Keegans avgang sakte men sikkert hviskes ut, men det vil ta sin tid. HVIS fansen i hele tatt er villige til å la denne administrasjonen prøve og få til noe...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 13. Sep. 2008, 18:05 »
Jeg ønsker virkelig Kevin Keegan tilbake som manager.
Og jeg ønsker virkelig Dennis Wise, Derek Llambias og ikke minst Mike Ashley til det mindre hyggelig sted. De har brakt mørke over hele Newcastle.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #251 på: 13. Sep. 2008, 18:36 »
Den eneste vi kan få er SHEARER. Han kan få skuta på rett kjøl igjen. ingen andre vil dette. Så få fingen ut og spark klovnegjengen, og ansett Shearer før klubben går rett til helvete !

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 13. Sep. 2008, 22:00 »
Spørsmålet er: Hvem skal sparke denne klovnegjengen?
Mike Ashley er jo selve sjefsklovnen.

Så hvem skal sparke denne gjengen?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

hcan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #253 på: 13. Sep. 2008, 22:19 »
Den eneste vi kan få er SHEARER. Han kan få skuta på rett kjøl igjen. ingen andre vil dette. Så få fingen ut og spark klovnegjengen, og ansett Shearer før klubben går rett til helvete !

Jeg vil ikke se Shearer som leder for dette sirkuset. hvis ashley og wise forsvinner så ville Shearer vært et glimrende valg.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 13. Sep. 2008, 22:24 »
Hva med Ket? Han har jo gode resultater med det kypriotiske laget han har klart å føre til CL!

Hadde vært morsomt om Temuri Ketsbaia var mannen som skulle få klubben tilbake i toppen. Han har jo fått føle hvordan det er å ha NUFC fansen i ryggen både i medgang og motgang.

Jeg stemmer for Ket!! Ville ihvertfall vært et spennende valg synes jeg!!  :)