20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 173730 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #225 på: 12. Sep. 2008, 23:45 »
Ny nedtur:

SSN: LMA confirm meeting, failed to meet a satisfatcory conclusion.

Jøss
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 12. Sep. 2008, 23:58 »
SSN say no more talks are planned either.

>:(

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 13. Sep. 2008, 00:00 »
Uansett kommer det vel ikke til å skje noe mer før over helga nå alikevel...

Men; Slik ståa er nå har jeg ingen tro i verden på at KK kommer tilbake...Han er rett og slett for stolt til det.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 13. Sep. 2008, 00:05 »
Slik jeg ser det så er/var det en liten sjanse siden Keegan faktisk gikk i møte med Ashley. Hvis det hadde vært helt uaktuelt å komme tilbake hadde han ikke giddet å snakke med Ashley. Men det skal nok en del til. KK må få det slik han vil.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 13. Sep. 2008, 00:12 »
Enig i det fredd, men når de ikke klarte å bli enige i dag heller, så tror jeg toget har gått. Desverre...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 13. Sep. 2008, 00:13 »
Det sier vel det meste om hvor desperat Ashley er etter fansens gunst når han går i møte med Keegan for å prøve å komme til et kompromiss som begge kan leve med.

Men det skal nok veldig mye til før det skjer.

Jeg ser ikke for meg at de kan komme til enighet på noen måte. Tror ikke Ashley har noen som helst planer om å kvitte seg med verken Wise eller Llambias. Og jeg tror ikke Kevin Keegan har noen ambisjoner om en ny periode med usikkerhet.

Det er synd å si det, men jeg tror vi har sett det siste av Kevin Keegan i Newcastle United.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 13. Sep. 2008, 00:34 »
Det sier vel det meste om hvor desperat Ashley er etter fansens gunst når han går i møte med Keegan for å prøve å komme til et kompromiss som begge kan leve med.

Men det skal nok veldig mye til før det skjer.

Jeg ser ikke for meg at de kan komme til enighet på noen måte. Tror ikke Ashley har noen som helst planer om å kvitte seg med verken Wise eller Llambias. Og jeg tror ikke Kevin Keegan har noen ambisjoner om en ny periode med usikkerhet.

Det er synd å si det, men jeg tror vi har sett det siste av Kevin Keegan i Newcastle United.

La oss håpe at vi snart har sett det siste av Ashley og disiplene hans også.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 13. Sep. 2008, 00:35 »
Det er jo alltis lov å håpe...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 13. Sep. 2008, 00:37 »
Det er veldig typisk for en Newcastle-supporter å få håpene tilbake slik, for så å miste det totalt nesten igjen. Ei stund trodde jeg kanskje på at Fat Mike kunne ha tatt til fornuften, og reist rakkerungen Dennis til pokker. Men den gang ei. Trist.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 13. Sep. 2008, 00:40 »
Liten tvil om at Cashley har helt mer bensin på bålet, etter dagens møte.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #235 på: 13. Sep. 2008, 01:13 »
@ Bjørni:
Hva ville vært drøyt?
At Ashley & co forventer at Keegan skal hjelpe med å finne en ny manager?
Hvis det er det du sikter til, så kunne jeg ikke vært mer enig.
Blir som om det blir slutt mellom et kjærestepar, og man spør x'en om hun kan hjelpe til å finne en ny kjæreste! :P
Spot on

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #236 på: 13. Sep. 2008, 01:37 »
Kaos, Kaos, Kaos... orker ikke følge med engang. Venter til den nye manageren er ansatt og så bare håpe på det beste.
Toon till I die.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 13. Sep. 2008, 08:24 »
Jeg skjønner ikke hva de diskuterte. . Jeg tror neppe Ashley ville gjøre krav på sine 10-20 millioner fra Keegan, men hvem vet? Og hvis Ashley er så desperat at han vil gjøre alt for å få reinsatt Keegan, hvorfor godtar han ikke hans krav da? Keegans krav er at Wise og co kommer seg til helvette ut av klubben, fordi det er klubbens beste. . Han vil ha styring på hvem som kommer inn og hvem som går ut. . Keegan vil ha et overgansgsbudskjett og forholde seg til, han vil ikke selge spillere først for så å kjøpe inn nye spillere for 70-80 % av det han får for salg av spillere. . Ashley, hvis du er så desperat, hvorfor skal du hele tiden triumfere deg i gjennom og bevise at du sitter øverst og tar de siste avgjørelsene?

Jeg begynner og lure litt på avgangen til Mort også jeg, han så sikkert hva som kom til å skje etter hvert og bestemte seg for å slutte før det stormet fra alle kanter på st james park slik som nå.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 13. Sep. 2008, 09:53 »
Jeg skjønner ikke hva de diskuterte. . Jeg tror neppe Ashley ville gjøre krav på sine 10-20 millioner fra Keegan, men hvem vet? Og hvis Ashley er så desperat at han vil gjøre alt for å få reinsatt Keegan, hvorfor godtar han ikke hans krav da? Keegans krav er at Wise og co kommer seg til helvette ut av klubben, fordi det er klubbens beste. . Han vil ha styring på hvem som kommer inn og hvem som går ut. . Keegan vil ha et overgansgsbudskjett og forholde seg til, han vil ikke selge spillere først for så å kjøpe inn nye spillere for 70-80 % av det han får for salg av spillere. . Ashley, hvis du er så desperat, hvorfor skal du hele tiden triumfere deg i gjennom og bevise at du sitter øverst og tar de siste avgjørelsene?

Jeg begynner og lure litt på avgangen til Mort også jeg, han så sikkert hva som kom til å skje etter hvert og bestemte seg for å slutte før det stormet fra alle kanter på st james park slik som nå.

Mort sin avgang var jo noe alle visste kom til å skje. Han ble kun ansatt for å gjøre en opprydding på kontoret etter Shepherd, men ble presset til å ta en avgjørelse angående Allardyce fremtid da resultatetene ikkke svarte til forventningene og supporterne/fansen krevde hans avgang. Det var ikke mange hjemmekamper Allardyce slapp unna supporternes vrede.
Klubben gjorde det klart at Mort kun var en kortsiktig valg som styreformann og at han skulle tilbake til jobben som advokat så fort han var ferdig med jobben i NUFC. Så det er ikke noe særlig å lure på den avgangen..........

Hva Keegan krevde av Ashley på møtet igår vet jeg ingenting om så der gidder jeg ikke å uttale meg med mer enn at jeg synes klubben skal komme seg videre. Bedre å tenke fremover istedenfor å prøve å fikse opp i fortiden. Styret må tåle såpass at de tørr å bli upopulære av fansen, som har vist seg å ha særdeles sterke meninger om veldig mye. Med gode resultater vil dette snu relativt kjapt uansett tror jeg.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #239 på: 13. Sep. 2008, 10:38 »
fornuftige ord frode. Selv om jeg er av den oppfatning at det beste pr idag er om han selger seg ut, nestbest at han kaster ut DW.